Žmogiškųjų paslaugų konsultavimo bakalauras – konsultavimo koncentracija
East Central University Online
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Online USA
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Nuotolinis mokymasis
Trukmė
2 - 4 years
Tempas
Dieninės, Ištęstinės
Mokestis už mokslą
Susisiekti su mokykla
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
Įvadas
Pradėkite savo karjerą žmogiškųjų paslaugų srityje ir padėkite žmonėms pasiekti geresnių jų iššūkių rezultatų. Rytų centrinio universiteto internetinis žmogiškųjų paslaugų konsultavimo bakalauro laipsnis yra vienintelis tokio pobūdžio laipsnis Oklahomoje. Studijuosite, kada ir kur jums geriausia, ir atliksite stažuotes, kurios suteiks jums tiesioginės patirties. Baigti studijas per 2–4 metus, tada dirbti įvairiose srityse, įskaitant paramą šeimai, priežiūros įstaigas, kalėjimų sistemas ir kt.
Pasirinkite koncentraciją:
- Senėjimas
Specializuojasi senėjimo ir gerontologijos srityse, kad išspręstų vyresnio amžiaus gyventojų problemas. Mokymo programoje yra programos valdymo, grupinių procesų, geriatrijos psichologijos ir kt. - Konsultavimas
Pasiruoškite pradinio lygio konsultavimo karjerai. Studijuokite intervencijos metodus, profesinius testus, taip pat įdarbinimą ir įdarbinimą. - Reabilitacija
Dirbkite neįgaliųjų specialistu, kad padėtų žmonėms susidoroti su fiziniais, protiniais, pažinimo, elgesio ir priklausomybės iššūkiais. Mokymo programoje akcentuojami įvairūs negalios aspektai, intervencijos metodai, konsultavimas ir kt. - Prevencija
Kursai nagrinėja smurto ir savęs žalojimo prevenciją, žmogaus vystymąsi ir psichologinį atsparumą, kad baigtumėte psichikos sveikatos konsultavimo ir prevencijos mokslo praktiką.
Studijų temos apima:
- Žmogaus elgesys
- Bylų valdymas
- Įdarbinimas ir įdarbinimas
- Intervencijos technikos
- Psichologija
- Ir dar
Baigę studijas galite integruoti teoriją su praktika ir dirbti pradinio lygio specialistu žmonių paslaugų konsultavimo srityje. Tai apima naujų empatijos, bendravimo, kantrybės ir aktyvaus klausymosi įgūdžių naudojimą bei gebėjimą rašyti ataskaitas ir paslaugų planus.