Fundación Universitaria Popayán - Univida

Įvadas

Oficialus aprašymas

Virtualus ir nuotolinis akademinis padalinys - UNIVIDA

100% virtualus aukštos kokybės išsilavinimas

118884_Banner-quienes-somos-19.jpg

misija

Prisidėti prie vientiso žmonių formavimo naudojantis priemonėmis, pagrįstomis informacinių ir ryšių technologijų naudojimu ir plėtra, kurios trukdo siekti darnaus regiono ir šalies vystymosi; remiantis profesiniu tinkamumu ir jį garantuojančiomis pedagoginėmis strategijomis. Institucinių veiksmų, stiprinančių regiono ir šalies švietimo procesus, projektas.

vaizdas

UNIVIDA „Popayán“ universiteto fondo virtualus ir nuotolinis akademinis padalinys turėtų būti sritis, pripažinta jos veikimu virtualios ir nuotolinio mokymo bei socialinės projekcijos srityse, kuriant programas pagal regioninius, nacionalinius ir tarptautinius poreikius. Tam procesų plėtra turi būti grindžiama tarptautinių kokybės standartų sistema, atitinkanti švietimo ministerijos ir sertifikavimo įstaigų nustatytus švietimo poreikius.

Kokybės politika

UNIVIDA virtualus ir nuotolinis akademinis padalinys, pasiryžęs integruotai formuoti žmones pasitelkdamas IRT ir remdamasis tinkamu žmogiškuoju talentu, siekia patenkinti savo klientus įgyvendindamas veiksmingą procesą, kurį nuolat tobulina ir kuris yra nuolat tobulinamas. Atitinka teisinius reikalavimus ir tarptautinius kokybės standartus.
FUP ir UNIVIDA, įgyvendinę tikslą pasiūlyti aukštos kokybės švietimo paslaugas pagal tarptautinius standartus, 2016 m. Kovo 15 d. Gavo tarptautinės organizacijos „Bureau Veritas“ išduotą ISO 9001: 2008 sertifikatą.


Tokiu būdu dar kartą patvirtinamas mūsų įsipareigojimas akademinei bendruomenei - vienu spustelėjimu siūlomi profesionalumo procesai, grindžiami virtualumu, atitinkančiu aukščiausias kokybės savybes.

Kokybės tikslai

  • Išlaikykite „Bureau Veritas“ išduotą kokybės sertifikatą ISO 9001: 2008.
  • Sukurti efektyvų virtualių kursų kūrimo procesą, pritaikytą prie teisės normų.
  • Nuolat tobulinkite virtualių kursų kūrimo procesą ir kitus procesus, prisidedančius prie UNIVIDA misijos atlikimo.

118886_Banner-educacion-virtual-19.jpg

Kas yra virtualus švietimas?

„Virtualus švietimas, taip pat vadinamas„ internetiniu švietimu “, susijęs su mokymo programų, turinčių kibernetinę erdvę kaip mokymo ir mokymosi scenarijų, kūrimu. (...) Atsižvelgiant į tai, virtualus švietimas yra veiksmas, kuriuo siekiama skatinti mokymo erdvę, pasitelkiant IRT, kad būtų sukurtas naujas mokymo ir mokymosi būdas. “ (MEN-2009).

Šia prasme virtualus ugdymas reiškia procesą, kurio metu nereikalaujama, kad studentas tuo pačiu metu ir toje pačioje erdvėje dalyvautų mokymosi patyrime per išsamią pedagoginę strategiją.

Kaip mokymosi metodika virtualiame režime?

UNIVIDA įdiegta metodika yra e. Mokymasis, geriau žinomas kaip virtualus švietimas. Šiame modelyje mokytojo vaidmuo keičiasi, jis yra moderatorius, koordinatorius, tarpininkas, tarpininkas ir dar vienas dalyvis. Studentas yra žinių kūrimo proceso veikėjas, nes neatsako į turinio perdavimą, bet į bendrai siūlomų temų kūrimą, sukurdamas reikšmingas žinias. Laiko lankstumas valdomas ir nereikalauja būti tradicinėje klasėje, bet per mokymosi platformą, šiuo atveju „Moodle“.

Kiek laiko turėčiau skirti virtualiai programai?

Virtualiomis aplinkybėmis kiekvienai temai reikia skirti vieną valandą. Du kursai (dalykai) yra sukurti per penkias savaites, iš viso šešiems asmenims per 15 savaičių, o tai yra 1 semestro trukmė.

Kiekvienas studentas yra atsakingas už savo laiką, todėl kursai bus prieinami iki to laiko, kai studentas nori juos užsiregistruoti.

Kaip vyksta darbai ir dirbtuvės?

Yra bendradarbiaujantys darbai, bet nepriklausoma darbo filosofija, kurioje galite savarankiškai vykdyti savo veiklą, nes studentai ne visada sutampa pagal tvarkaraštį. Tačiau pratimai, tokie kaip wikis (bendrai sukurtos svetainės) ir forumai, kuriuose studentai prisideda prie asinchroninės temos, ty skirtingais laikais.

Kaip vertinimo procesas?

Yra daug vertinimo veiklos, įskaitant: seminarus, egzaminus, namų praktiką, susitarimus su bandymų laboratorijomis, namų darbus, darbus ir kt. Pokalbio lankomumas, dalyvavimas forumuose ir prieiga prie platformos taip pat prideda studento kvalifikaciją.

Virtuali mokytojas įvertins savaitinius darbus ir baigiamąjį vertinimą, kurį sudarys akademinė veikla.

119090_Banner-investigacion-19.jpg

tyrimas

UNIVIDA tyrimai yra viena iš svarbiausių interesų ir plėtros sričių. Ne tik todėl, kad tai yra akademinis padalinys, bet ir todėl, kad tvirtai tikime, kad įgūdžių ugdymas ir mokslinių tyrimų požiūrio suformavimas suteiks daug išteklių būsimiems specialistams, kurie su mumis formuojasi.

Mes suprantame šią veiklą iš dviejų darbo linijų:

  • Formatyvusis tyrimas: plėtojamas įgyvendinant virtualias programas, taip pat atliekant tyrimų pradmenis, kuriuose studentai ir dėstytojai gali įgyti tyrimų įgūdžių ir gebėjimų vykdydami įvairią papildomą veiklą (seminarus, žaidimus, seminarus ir kt.).
  • Pats tyrimas: įvairių mokslinių tyrimų, plėtros ir naujovių (IDI) projektų įgyvendinimas, orientuotas į IKT tarpininkavimą. Tai apima programinės įrangos kūrimą ir švietimo išteklių kūrimą, taip pat nuolatinį mūsų pedagoginio darbo apmąstymą.

Vietos

Popajanas

Address
Popajanas, Cauca, Kolumbija