Instituto BME

Įvadas

Oficialus aprašymas

Instituto BME yra Ispanijos krepšelių ir rinkų (BME) mokymo centras, ketvirtasis rinkos operatorius Europoje. Ji įsteigta 2005 m., Tęsdama MEFF instituto nuo 1990 m. Vykdomą sklaidos veiklą, kaip atspindį Ispanijoje egzistuojančio vertybinių popierių rinkų rinkinio ir kompensavimo bei atsiskaitymo sistemų integravimo proceso formavimo srityje.

Siekdamas prisidėti prie finansinės kultūros skatinimo, Instituto BME remiasi įvairių mokymo paslaugų, susijusių su finansų rinkomis, organizavimu.

Ypatingas dėmesys nusipelno visų aspektų, tiesiogiai susijusių su įvairių rinkų ir prekybos platformų, sudarančių Ispanijos vertybinių popierių biržų ir rinkų produktus (akcijos, fiksuotų pajamų ir išvestinės finansinės priemonės), bei jų kliringo ir atsiskaitymo sistemomis, tačiau nepamirštant kitų naujų aspektų. dėl finansinio pasaulio, viena vertus, dėl globalizacijos proceso ir dėl nuolatinės sektoriaus patiriamos pažangos.

138523_BME2_p1.jpg

Instituto BME mokymo pasiūlyme stengiamasi kuo geriau skleisti žinias apie finansų rinkas ir jos produktus, visada naudojant labai praktinę metodiką, palaikomą pažangių kompiuterinių programų. Tam reikia neprilygstamų žmogiškųjų išteklių, kuriuos sudaro patys Instituto BME dėstytojai ir grupė BME profesionalų, kurie teikia pirmos eilės patirtį įvairių rinkų valdymo procese. Be to, reguliariai bendradarbiauja ir kitų finansų sektoriaus sričių ekspertai, taip pat įvairių universitetų mokslininkai

"Maksimalus žinių skleidimas finansų rinkose"

Instituto BME mokymo programos yra skirtos finansų sektoriaus ir jo reguliavimo organų profesionalams, privatiems investuotojams, studentams ir apskritai visiems norintiems patekti į finansų pasaulį ar gilintis į jį.

Vykdydama kiekvieną iš savo mokymo programų, „ Instituto BME atnaujina įsipareigojimą kokybei su savo klientais, 1998 m. Gavusi įmonės registracijos pažymėjimą ir atnaujinta pagal UNE-EN ISO 9001: 2015 standartą.

Mūsų paslaugos

Biržos rūmai

Instituto BME “ yra privilegijuotoje vietoje Palacio de la Bolsa šalia Castellana susisiekimo ašies. Įsikūręs Plaza de la Lealtad, tai yra vienas simboliškiausių sostinės pastatų. Jis buvo atidarytas 1893 m. Ir buvo pertvarkytas įvairiomis progomis, todėl jame yra visa technologinė ir prieigos pažanga.

Instituto BME savo veiklą vykdo keturiose auditorijose (kiekvienoje telpa apie 40 žmonių), aprūpintose kompiuteriais, rinkos simuliatoriais, realiojo laiko finansine informacija ir pačiomis moderniausiomis technologinėmis mokymo priemonėmis.

Be to, buvimo vieta Ispanijos vertybinių popierių biržos ir rinkų būstinėje leidžia „ Instituto BME naudotis kitais pranašumais, tokiais kaip galimybė naudotis biblioteka, auditorija ir kitomis paslaugomis.

138524_BME5_p1.jpg

Įsipareigojimas dėl kokybės

Instituto BME sukūrė, dokumentais patvirtino ir įdiegė kokybės vadybos sistemą, kurios įmonės registracijos pažymėjimas buvo gautas 1998 m. Ir kasmet atnaujinamas pagal UNE-EN ISO 9001: 2015 standartą.

Instituto BME kokybės politika nustato, kad:

„ Instituto BME kaip mokymo centro, prestižą ir lyderystę galima pasiekti tik tuo atveju, jei kiekviena teikiama paslauga siekiama visiškai patenkinti klientus.

Mes suprantame, kad patenkintas klientas yra tas, kurio lūkesčiai buvo įvykdyti dėl „ Instituto BME įsipareigojimo dėl bendros kokybės.

Bendra kokybė - tai rūpinimasis visomis detalėmis, kurių prireikia teikiant paslaugą. Būtent dėl to, kad kruopščiai rūpinosi šiomis detalėmis, Instituto BME veikla išsiskiria iš konkurentų.

Ši bendra kokybė atsispindi bendrosios kokybės tiksle, kurio taikymas reikalauja, kad visi Instituto BME darbuotojai visiškai Instituto BME į visų su juo susijusių veiksmų apimtį. Iš tikrųjų bendras kokybės tikslas yra ne tik mechaniškai sukurtų priemonių rinkinys, bet ir darbuotojų požiūris, kuris visada nori įtikti klientui. Bendra kokybė pasiekiama remiantis nedideliais individualiais indėliais.

Kita vertus, Instituto BME bendros kokybės tikslas taip pat susijęs su šiais klausimais:

  • Pokyčių greitis. Naujų nepatenkintų poreikių atsiradimas klientuose verčia Instituto BME nuolat atnaujinti paslaugas ir jų teikimo būdą.
  • Personalo dalyvavimas Kiekvienas žmogus, dirbantis Instituto BME , pateikia savo apimtį pasiūlymus ir idėjas, kurie, jo manymu, yra tinkami, siekiant pagerinti paslaugos kokybę ir teikimo procesą. Efektyvumas taip pat matuojamas mažesnėmis ekonominėmis sąnaudomis ir sutaupytu laiku.
  • Vidinis formavimas Aukščiausios kokybės paslaugų teikimas ir pats personalo mokymas yra glaudžiai susiję, todėl „ Instituto BME šį aspektą laiko pagrindiniu savo bendros kokybės tikslo ramsčiu.
  • Tiekėjai Produktų ir paslaugų tiekėjai turi laikytis mūsų požiūrio į kokybę ir būti įtraukti į nuolatinio tobulinimo programą.
  • Bendros kokybės tikslo atnaujinimas. Remdamasi darbuotojų iniciatyva, žiniomis apie klientų poreikius ir lygindama su geriausiais konkurentais, vadovybė kiekvienais metais nustatys prioritetines sritis, į kurias reikia atkreipti dėmesį, atsižvelgiant į strateginius Instituto BME .

Trumpai tariant, bendros kokybės tikslas visada yra prioritetas, kuriam reikia nuolatinių pastangų palaikyti ir tikrinti jūsų pažangą.

Vietos

Madridas

Address
Instituto BME
Palacio de la Bolsa
Plaza de la Lealtad, 1
28014

Madridas, Madrido bendruomenė, Ispanija