Strateginio rinkodaros valdymo magistro laipsnis
UNIR
Pagrindinė informacija
Pasirinkite vietą
Universiteto vieta
Logroño, Ispanija
Kalbų studijos
Ispanų kalba
Studijų formatas
Nuotolinis mokymasis
Trukmė
1 metai
Tempas
Ištęstinės
Mokestis už mokslą
Susisiekti su mokykla
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
Įvadas
Vienintelis oficialus magistras, kuriame yra verslo sprendimų priėmimo simuliatorius visuose dalykuose
Oficialus UNIR strateginio rinkodaros valdymo UNIR reaguoja į poreikį, aptiktą įmonių rinkodaros valdyme: norint sėkmingai susidoroti su pasaulinių kompanijų iššūkiais, jiems reikia specialių įgūdžių ir gebėjimų turinčių specialistų.
Su šiuo internetiniu magistru iš UNIR pasieksite strateginę viziją naudodamiesi verslo sprendimų priėmimo treniruokliu, kuris leidžia jums pasinerti į keturių atsakomybės vaidmenų rinkodaros srityje profesinę realybę: pardavimai, rinkodara, prekyba ir komunikacija.
Meistras skatina mokymosi dinamiką kaip atvejo metodą, be komandinio darbo ir naujų technologijų naudojimo. Be to, tai yra vienintelis oficialus magistras, kuris įtraukia verslo sprendimų priėmimo treniruoklį visose srityse.
Tikslai
Pagrindinis šio magistro tikslas yra užtikrinti, kad studentas sugebėtų įgyti žinių ir plėtoti bendruosius ir specifinius rinkodaros valdymo ir produktų bei prekės ženklų valdymo įgūdžius , prisiimdamas atsakomybę greitai besikeičiančioje, sudėtingoje, daugiakultūrėje aplinkoje. globalizacija; ir skirtinguose sektoriuose.
Baigę strateginio rinkodaros valdymo UNIR , galėsite:
- Suprasti pagrindinius rinkų ir aplinkos plėtros principus.
- Nustatykite informacijos šaltinius ir rinkodaros tyrimus, reikalingus efektyviam sprendimų priėmimui.
- Kiekvienam scenarijui pasirinkite tinkamiausias rinkos duomenų analizės metodikas ir apibrėžkite šaltinių pagrįstumo parametrus bei tyrimo kokybę.
- Nustatykite objektyvias diagnozes ir rinkodaros veiksmų planus.
- Priimkite strateginius sprendimus dėl pagrindinių rinkodaros elementų produktuose, prekės ženkle, kainose, komunikacijos ir platinimo kanaluose, taip pat dėl procesų ir organizacinės struktūros rinkodaroje.
Bendra informacija
- Trukmė: 1 mokslo metai
- Asmeniniai egzaminai: kiekvieno semestro pabaigoje
- ECTS kreditai: 60
- Metodika: 100% internetinis švietimas
- Tiesioginės internetinės klasės
- Asmeninis mokytojas
metodika
Tiesioginės internetinės klasės
Mes siūlome studentams galimybę kasdien lankytis tiesioginėse internetinėse pamokose. Šių užsiėmimų metu mokiniai galės bendrauti su mokytoju ir realiu laiku spręsti jų klausimus, dalindamiesi žiniomis ir patirtimi. Treniruočių ritmas, kiek įmanoma, pritaikomas kiekvienos mokinių grupės poreikiams. Nelankymas gyvoje klasėje nereiškia, kad jos nepraleidi. Visus seansus galima atidėlioti tiek kartų, kiek norite. Taigi studentai, negalintys sekti klasės gyvai, nenukenčia.
Didaktiniai ištekliai
UNIR virtualiame miestelyje pateikiama daug įvairaus turinio, pagal kurį galima paruošti kiekvieną dalyką. Ši medžiaga yra sudaryta taip, kad palengvintų judrų ir efektyvų mokymąsi. Tokiu būdu galima susipažinti su temomis, kurios plėtoja programos turinį, pagrindines kiekvienos temos idėjas (parengė dalyko dėstytojai), papildomą audiovizualinę medžiagą, veiklas, skaitymus ir vertinimo testą.
Be to, turėsite prieigą prie meistriškumo kursų konkrečiomis temomis ir galėsite dalyvauti forumuose, pokalbiuose ir tinklaraščiuose, kuriuose bendraujate su mokytojais ir kolegomis, plečiant žinias ir sprendžiant galimas abejones.
Asmeninis auklėtojas
UNIR kiekvienas studentas turi asmeninį auklėtoją nuo pat pirmos dienos, kurį visada galima gauti telefonu ar el. Paštu. Kuratoriaus vaidmuo yra esminis kiekvieno studento trajektorijoje, nes jis yra pats geriausias ryšys su universitetu ir jo atskaitos tašku mokymo procese.
Korepetitoriai siūlo individualų dėmesį , nuolat stebėdami kiekvieną studentą.
- Išspręskite abejones dėl akademinių procedūrų, procedūrų ar konkrečias abejones dėl dalykų.
- Padeda planuoti studijas, kad būtų geriau išnaudotas laikas.
- Rekomenduokite, kokius didaktinius platformos išteklius naudoti kiekvienu atveju.
- Jis dalyvauja studentų studijose, kad padėtų jiems išlaikyti kiekvieną dalyką.
Vertinimo sistema
Norint įvertinti magistro pasiektų tikslų pasiekimo lygį, būtina įvertinti studijų metu įgytas kompetencijas. Galutinis mokymosi vertinimas atliekamas atsižvelgiant į pažymį, gautą toliau pateiktuose punktuose.
- Nuolatinis vertinimas (praktinių atvejų sprendimas, dalyvavimas forumuose, diskusijose ir kitose bendradarbiavimo priemonėse bei vertinimo testas).
- Galutinis egzaminas akis į akį.
- Magistro darbas
Studijų programa
mokymo planas
pirmasis semestras
- Strateginis rinkodaros valdymas (6 ECTS)
- Rinkodaros informacijos ir tyrimų sistema (6 ECTS)
- Strateginiai ir valdymo įgūdžiai rinkodaros srityje (6 ECTS)
- Integruotas rinkodaros komunikacijos valdymas (6 ECTS)
- Sprendimai dėl kainų ir komercinio valdymo kontrolė (6 ECTS)
antroji kadencija
- Produktų ir prekės ženklo valdymo naujovės (6 ECTS)
- Produktų valdymas ir bendradarbiavimas kanale (6 ECTS)
- Išorinės stažuotės (6 ECTS)
- Baigiamasis magistro projektas (12 ECTS)
Galerija
KARJEROS GALIMYBĖS
Karjeros galimybės
Universiteto Strateginio rinkodaros vadybos magistro laipsnis UNIR siūlo studentams daugybę profesinių galimybių eiti kvalifikuotas ir atsakingas pareigas. Be kita ko, pabrėžiame:
- Rinkodaros direktorius
- Skaitmeninės rinkodaros direktorius
- Komercinis direktorius
- Prekės ženklo vadybininkas
- produkto vadybininkas
- Kategorijos valdytojas
- Key Account Manager "
- Prekybos marketingo vadybininkas
- Reklamos direktorius
- Socialinės Media Manager "
- Strateginis planuotojas
- Rinkodaros konsultantas
- Elektroninės prekybos vadovas
- Verslininkai ir verslininkai