Internetinė MS Integruotose rinkodaros komunikacijose
West Virginia University - Reed College of Media
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Morgantown, Jungtinės Amerikos Valstijos
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Nuotolinis mokymasis
Trukmė
16 - 24 Mėnesiai
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
USD 820 / per credit
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Sep 2024
Stipendijos
Ištirkite stipendijų galimybes, kurios padės finansuoti savo studijas
Įvadas
WVU sukūrė pirmąjį internetinį IMC laipsnį šalyje ir mes išliekame švietimo priešakyje šioje srityje.
Specializacijos
WVU siūlo pasirenkamas IMC specializacijas kūrybinės strategijos, duomenų rinkodaros, skaitmeninės ir socialinės žiniasklaidos, sveikatos priežiūros, aukštojo mokslo, vadybos ir viešųjų ryšių lyderystės srityse.
Lankstumas ir palaikymas
IMC laipsnis yra visiškai lankstus. Turėdami daugiau nei 25 pasirenkamuosius dalykus ir daugybę tvarkaraščio parinkčių, galite visiškai pritaikyti savo išsilavinimą. Ir mes padėsime! Nuo prašymo dalyvauti programoje iki pamokų planavimo, techninės pagalbos iki baigimo – mes palaikome jus.
Ekspertizė
Mūsų dėstytojai yra pramonės lyderiai iš visos šalies ir turi gerus ryšius. Jie įneš tikrą marcom pasaulį į jūsų virtualią klasę ir išplės jūsų tinklą.
Vertė
Tai pasaulinio lygio programa už priimtiną kainą su daugybe priedų. Šis 24 000 USD vertės laipsnis patenka į IMC profesionalų klasę, kurios reikalauja pramonė.
Kas yra integruota rinkodaros komunikacija?
IMC bando suvienodinti visas rinkodaros komunikacijos dalis, įskaitant reklamą, viešuosius ryšius, tiesioginę rinkodarą, socialinę žiniasklaidą ir pardavimų skatinimą. Integruotos rinkodaros komunikacijos taiko į žmogų orientuotą požiūrį, kai pranešimai yra skirti auditorijai ir yra nuoseklūs visuose kanaluose. Studijuodami integruotą rinkodaros komunikaciją sužinosite, kaip suderinti rinkodaros veiklą, kad būtų užtikrintas nuolatinis informacijos srautas vartotojams iš įvairių žiniasklaidos priemonių. Technologijoms toliau tobulėjant ir skaitmeninei žiniasklaidai tampant vis svarbesnei, įmonės turi turėti galimybę panaudoti šias laikmenas, kad sukurtų efektyvią ir nuoseklią rinkodarą ir pranešimus, kurie vartotoją sujungtų su jų prekės ženklu. Baigęs IMC programą, jūs ne tik puikiai seksite rinkodaros komunikacijos srityje, bet ir gebėsite analizuoti duomenis bei valdyti strateginį projektų planavimą.
Priėmimai
Programos mokestis už mokslą
Priėmimo į programą reikalavimai
Parodykite savo įsipareigojimą ir pasirengimą sėkmingai mokytis verslo mokykloje laikydami GMAT egzaminą – plačiausiai naudojamą stojamąjį egzaminą, kuris įvertina jūsų kritinio mąstymo ir samprotavimo įgūdžius.
Atsisiųskite GMAT mini viktoriną ir sužinokite apie klausimus, kuriuos rasite egzamine.
Apie Mokyklą
Klausimai
Panašūs kursai
Filosofijos (doktorantūros) daktaras rinkodaros ir komunikacijos srityse
- London, Jungtinė Karalystė
- Bologna, Italija
Marketingo ir politinės komunikacijos magistras
- Madrid, Ispanija
Integruotos rinkodaros komunikacijos bakalauras: sporto komunikacija
- Livingston, Jungtinės Amerikos Valstijos