Kompiuterijos mokslo bakalauras
University of London
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
London, Jungtinė Karalystė
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Nuotolinis mokymasis
Trukmė
3 - 6 years
Tempas
Dieninės, Ištęstinės
Mokestis už mokslą
GBP 12 654 *
Galutinis paraiškų davimo terminas
04 Mar 2024
Anksčiausia pradžios data
Apr 2024
* Orientacinė suma besivystančioms šalims Visas magistrantūros studijų mokestis: Web palaikomas studentas £ 10088; Mokymo centras rėmė 6733 svarus sterlingų. Orientacinis bendras išsivysčiusių šalių mokestis Visas magistrantūros studijų mokestis: Web palaik
Įvadas
Šis naujų internetinių bakalauro laipsnio kompiuterių mokslo laipsnių rinkinys paruošia jus ateities technologinėms užduotims. Mūsų laipsniai teikia kūrybingus interaktyvius metodus, pateiktus per didžiausią pasaulyje internetinę mokymosi platformą „Coursera“, kad būtų užtikrinta svaiginanti mokymosi patirtis. Pasirinkite vieną iš septynių specialybių, kad galėtumėte remtis savo pomėgiais ir išsiugdyti įgūdžius, kurių jums reikia siekiant karjeros.
Studijuodami šį laipsnį, jūs:
- ugdykite savo skaičiavimo įgūdžius, sutelkdami dėmesį į programavimą ir matematiką;
- išmoks projektų valdymo, pristatymo ir komandinio darbo įgūdžių, kuriuos darbdaviai vertina;
- sukurkite darbų aplanką, kurį galėtumėte pateikti potencialiems darbdaviams.
Kaip tu mokosi
Ar jus veikia JAV nustatyti apribojimai?
Mūsų BSc kompiuterių mokslo laipsnių rinkinyje naudojami kūrybingi interaktyvūs metodai, pristatomi per didžiausią pasaulyje internetinę mokymosi platformą „Coursera“, kad būtų užtikrinta svaiginanti mokymosi patirtis.
Jungtinių Valstijų eksporto kontrolės taisyklės neleidžia „Coursera“ siūlyti paslaugų ir turinio vartotojams tam tikrose šalyse ar regionuose.
„Coursera“ privalo įgyvendinti šį apribojimą, kad išliktų JAV įstatymų laikymasis, ir dėl šios priežasties mes patariame visiems besimokantiesiems patikrinti šią informaciją prieš kreipiantis į programą.
Vietos mokymo parama
Mūsų kursai yra skirti mokytis savarankiškai, naudojant palaikymą internetu iš University of London , tačiau jei norėtumėte lankyti užsiėmimus, galite įstoti į vieną iš mūsų patvirtintų vietinių mokymo centrų visame pasaulyje.
Mes atnaujinsime šį skyrių su naujausia informacija apie tai, kur galite gauti naudos iš vietinių studijų paramos ir universiteto miestelio stiliaus galimybių.
Tyrimo medžiagos
Kai užsiregistruosite, per virtualią mokymosi aplinką galėsite pasiekti įvairius išteklius ir mokomąją medžiagą kompiuteriuose, planšetiniuose kompiuteriuose ir kituose mobiliuosiuose įrenginiuose. Šią mokymosi platformą teikia „Coursera“, viena iš pirmaujančių pasaulyje MOOC teikėjų.
Internetinė pagalba
Kai užsiregistruosite, suteiksime prieigą prie jūsų studentų portalo. Tada galite pasiekti savo University of London el. Pašto abonementą ir kitus du pagrindinius išteklius:
- Virtuali mokymosi aplinka (VLE) . Čia galite pasiekti visos spausdintos studijų medžiagos, šaltinių, įskaitant garso ir vaizdo, elektronines kopijas ir forumus, kuriuose aptariama kurso medžiaga ir bendradarbiaujama su kitais.
- Prieiga prie akademinės paramos ir Londono palaikymo grupių atsiliepimai. Dėstytojai pristato modulius, reaguoja į klausimus, stebi diskusijas ir teikia rekomendacijas dėl įvertinimo. Bus interaktyvi ir įtraukianti studijų medžiaga, įskaitant vaizdo įrašus, viktorinas ir internetinius žaidimus, kad galėtumėte jaustis užtikrintai dėl savo pažangos.
Vertinimas
Įvertinimas už šį laipsnį apima kursinius darbus, aplankus ir egzaminus raštu. Galutinis kiekvieno modulio įvertinimas yra pagrįstas šių įvertinimų svoriu (pvz., 50% kursinių darbų, 50% egzamino). Egzaminus galite laikyti bet kuriame iš mūsų patvirtintų centrų visame pasaulyje.
Programos struktūra
Visi 4 ir 5 lygio moduliai yra privalomi. 6 lygyje, baigiantis kursui, yra platus pasirinkimas.
- 4 lygio metu jūs išmokstate pagrindus: kaip kompiuteriai veikia, kaip reikia programuoti ir dar daugiau apie matematiką, kuria grindžiamas informatika.
- 5 lygio metu gilinate savo programavimo įgūdžius, kad galėtumėte svarstyti programinės įrangos projektus ir tyrinėti tokias specializuotas temas kaip grafikos programavimas ir duomenų mokslas.
- 6 lygio metu jūs studijuojate pasirenkamuosius modulius, tada vykdote 30 kreditų projektą, kuriame sujungiamos jūsų žinios ir įgūdžiai kuriant programinės įrangos sistemą.
Aštuoni privalomi moduliai (4 lygis):
- Įvadas į programavimą I *
- Įvadas į programavimą II
- Skaitinė matematika
- Diskretiška matematika
- Kompiuterijos pagrindai
- Kaip veikia kompiuteriai
- Algoritmai ir duomenų struktūros
- Žiniatinklio kūrimas
Plius aštuoni privalomi moduliai (5 lygis):
- Objektinis programavimas
- Programinės įrangos kūrimas ir tobulinimas
- Programavimas naudojant duomenis
- Agile programinės įrangos projektai
- Kompiuterio saugumas
- Grafikos programavimas
- Algoritmai ir duomenų struktūros II
- Duomenų bazės, tinklai ir internetas
Šeši pasirenkami moduliai iš bet kurios specializacijos ir baigiamojo projekto
Taip pat galite pasirinkti registruotis dėl specialisto apdovanojimo, jei norite sutelkti savo studijas į tam tikrą kompiuterių mokslo sritį.
Specialistų apdovanojimai yra šie:
- Bakalauras Kompiuterija (mašinų mokymasis ir AI)
- Bakalauras kompiuterių mokslas (duomenų mokslas)
- Bakalauras Kompiuterija (interneto ir mobiliųjų telefonų kūrimas)
- Bakalauras informatika (fizinis kompiuteris ir daiktų internetas)
- Bakalauras Kompiuterija (Žaidimų plėtra)
- Bakalauras Kompiuterija (virtuali realybė)
- Bakalauras informatika (vartotojo patirtis)
Bakalauras kompiuterių mokslas (duomenų mokslas) | Bakalauras Kompiuterija (mašinų mokymasis ir dirbtinis intelektas) | Bakalauras informatika (vartotojo patirtis) | Bakalauras Kompiuterija (interneto ir mobiliųjų telefonų kūrimas) |
|
|
|
|
Bakalauras informatika (fizinis kompiuteris ir daiktų internetas) | Bakalauras Kompiuterija (Žaidimų plėtra) | Bakalauras Kompiuterija (virtuali realybė) | |
|
|
|
* Pagrindiniai moduliai
Patekimo reikalavimai
Norėdami tiesiogiai naudotis kompiuterių bakalaurantais, paprastai atitiksite šiuos kriterijus:
- 17 metų iki registracijos termino jūsų registracijos sesijai.
- GCSE matematika (A * -B / 9-5 laipsnis) arba AS lygio matematika (AE), arba lygiavertė.
- Patenkinkite mūsų bendruosius įėjimo reikalavimus.
Norėdami gauti priėmimą pagal spektaklį :
Jei neatitinkate akademinių tiesioginio atvykimo reikalavimų, galite kreiptis dėl programos priėmimo rezultatais grindžiamu priėmimo keliu.
Norėdami gauti registraciją, paprastai turite:
- 17 metų iki registracijos termino jūsų registracijos sesijai.
- GCSE lygiu išlaikė bent keturis atskirus dalykus, kurių A * - C / 9 - 4 arba lygiaverčiai. Į lygiaverčius dalykus įeina sėkmingas JAV aukštosios mokyklos diplomo įgijimas.
- Jei neatitiksite aukščiau nurodyto GCSE reikalavimo, darbo patirtis bus vertinama individualiai.
Jei registruojatės rezultatyviu maršrutu, prieš pereidami į tiesioginį įvažiavimą turite įvykdyti šiuos dalykus:
- Išlaikykite tiek I programavimo įvadą, tiek skaitmeninę ar diskrečiąją matematiką, kurios svertinis vidurkis yra 40% ar daugiau.
Jei nesate tikri, koks įvažiavimo maršrutas yra tinkamas, prašome kreiptis tik įprastu įvažiavimo keliu. Jei neatitiksite visų įvažiavimo į šį maršrutą kriterijų, jūsų paraiška bus automatiškai svarstoma dėl priėmimo pagal veiklos rezultatus.
Dėl didelės apimties negalime pateikti patarimų dėl tinkamumo BSc Computer Science rinkiniui prieš pritaikymą. Šioms programoms mokestis netaikomas, todėl raginame kuo greičiau oficialiai kreiptis! Jei neatitiksite mūsų reikalavimų, patarsime, ką turite padaryti, kad gautumėte pasiūlymą.
Anglų kalbos reikalavimai
Turite parodyti gerą anglų kalbos lygį, kad galėtumėte įsileisti į mūsų programas. Mes priimame daugybę įrodymų, įskaitant kvalifikacijos testo rezultatus. Jei neturite įrodymų, bet manote, kad galite atitikti standartą, galime apsvarstyti jūsų atvejį.
Kompiuterio reikalavimai
Kadangi tai yra techninis kursas, jums reikės naudotis tinkamomis IT priemonėmis. Norint gauti šį laipsnį, jums taip pat reikės „Adobe Flash Player“, kad galėtumėte peržiūrėti vaizdo medžiagą, ir daugialypės terpės grotuvą (pvz., VLC), kad paleistumėte vaizdo failus.
Taip pat gali reikėti papildomų galimybių ir programinės įrangos konkretiems moduliams, tokiems kaip:
- Vaizdo ir garso įrašymas.
- Programuotojo teksto rengyklė, tokia kaip „Atom“; integruota kūrimo aplinkos programinė įranga (IDE).
- Papildoma programinė įranga: „Xamarin“ ir „Games“ kūrimas; 3D grafika ir animacija bei virtualioji realybė naudoja „Unity3D“.
- Prieiga prie aparatūros: „Android“ arba „iOS“ įrenginys; „VR Head“ ekranas ir mikrovaldiklis, kaip „Arduino“.
Karjeros galimybės
„BSc Computer Science“ suteikia jums galimybę patobulinti techninius įgūdžius ir skaitmenines galimybes, būtinus ateityje sukurti veiksmingą karjerą įvairiose susijusiose srityse. Jūsų kompiuterių mokslo kvalifikacija gali suteikti jums technologinių įžvalgų, reikalingų įvairioms su technologijomis susijusioms karjeroms nuo žaidimų kūrėjo iki programinės įrangos inžinieriaus, nuo UX dizainerio iki SEO specialisto ir daugelio kitų. Be specifinių techninių įgūdžių, jūs taip pat ugdysite įvairius perduodamus įgūdžius, pradedant pristatymo įgūdžiais ir baigiant projektų valdymu, kurie yra labai vertinami įvairiose darbo vietose.
Beveik kiekvienam įvairių sektorių darbdaviui, pradedant nuo naujų verslo įmonių ir baigiant didelėmis tarptautinėmis įmonėmis, vis dažniau reikia specialistų technologinių gabumų įvairiuose departamentuose ir vaidmenyse. Jūsų University of London informatikos kvalifikacija suteiks jums reikalingą pasirengimą ateities tech vaidmenims. Priklausomai nuo jūsų norų, galite panaudoti savo matematinius, skaičiavimo ir programavimo įgūdžius įvairiose pramonės šakose - nuo finansų iki kūrybinio sektoriaus, nuo inžinerijos iki mokslo.
Jūsų ateitis yra po ranka.
Kompiuterių bakalauras leidžia tobulinti savo įgūdžius atliekant praktinį projekto darbą.
KARJEROS GALIMYBĖS
Kompiuterių mokslų bakalauro studijos suteikia jums galimybę tobulinti techninius įgūdžius ir skaitmenines galimybes, reikalingus norint ateityje sukurti veiksmingą karjerą įvairiose susijusiose srityse. Be specifinių techninių įgūdžių, taip pat įgysite įvairių perkeliamų įgūdžių – nuo pristatymo įgūdžių iki projektų valdymo, kurie yra labai vertinami įvairiose darbo vietose ir pramonės šakose, įskaitant verslą, finansus, mediciną, švietimą, vaizdo žaidimus, inžineriją ir mokslą.
Karjeros galimybių pasaulis, pagrįstas jūsų specializacija:
- Mašininis mokymasis ir dirbtinis intelektas: techniniai, problemų sprendimo darbai sparčiai augančioje srityje. Tipiškas pareigų pavadinimas yra mašininio mokymosi inžinierius.
- Duomenų mokslas: daug duomenų reikalaujantys techniniai darbai. Įprasti darbo pavadinimai yra duomenų mokslininkas, duomenų vizualizacijos inžinierius, verslo duomenų analitikas, duomenų valdytojas ir duomenų inžinierius.
- Žiniatinklio kūrimas ir mobiliojo ryšio kūrimas: Darbai, susiję su žiniatinklio ir mobiliųjų technologijų, pvz., svetainių ir programų, skirtų išmaniesiems telefonams ir planšetiniams kompiuteriams, kūrimu. Įprasti darbo pavadinimai yra mobiliųjų programų kūrėjas, mobiliosios programinės įrangos inžinierius, priekinės dalies inžinierius, viso krūvos kūrėjas ir užpakalinės dalies kūrėjas.
- Fizinis kompiuteris ir daiktų internetas: sparčiai auganti ir įdomi sritis, kuri tampa aktuali įvairiuose sektoriuose. Įprasti darbo pavadinimai yra daiktų interneto (IoT) inžinierius, kūrybinis technologas ir įterptosios programinės įrangos inžinierius.
- Žaidimų kūrimas: įvairūs darbai kūrybinėse industrijose, ypač vaizdo žaidimų pramonėje. Įprasti darbo pavadinimai yra žaidimų dizaineris, vaizdo žaidimų testuotojas ir vaizdo žaidimų programuotojas.
- Virtuali realybė: Įdomūs darbai besivystančioje srityje, apimančioje tokius sektorius kaip kūrybinės industrijos, vaizdo žaidimai ir švietimas bei mokymas. Tipiški darbo pavadinimai yra virtualios realybės kūrėjas, aplinkos menininkas, virtualios realybės architektas ir papildytos realybės inžinierius.
- Vartotojo patirtis: Darbai, susiję su dizaino nuojauta ir bendravimu su galutiniais vartotojais įvairiuose sektoriuose, kur tik reikia efektyvaus vartotojo sąsajos dizaino. Įprasti darbo pavadinimai yra UX inžinierius, vartotojo patirties dizaineris ir vartotojo sąsajos dizaineris.
Galerija
Studijų programa
Visi 4 ir 5 lygio moduliai yra privalomi. Kurso pabaigoje yra daugybė 6 lygio pasirinkimų.
- Per 4 lygį išmoksite pagrindų: kaip veikia kompiuteriai, kaip programuoti ir daugiau apie matematiką, kuria grindžiamas informatikos mokslas.
- Per 5 lygį jūs gilinate savo programavimo įgūdžius, kad galėtumėte apsvarstyti programinės įrangos projektus ir tyrinėti specialias temas, tokias kaip grafikos programavimas ir duomenų mokslas.
- 6 lygio metu jūs studijuojate pasirenkamuosius modulius, tada atliekate 30 kreditų projektą, kuris sujungia jūsų žinias ir įgūdžius, kad sukurtumėte programinės įrangos sistemą.
Taip pat galite pasirinkti užsiregistruoti specialisto apdovanojimui gauti, jei norite sutelkti savo studijas į tam tikrą informatikos sritį.
Specialistų apdovanojimai yra šie:
- Informatikos bakalauras (mašininis mokymasis ir AI)
- Informatikos bakalauras (duomenų mokslas)
- Informatikos bakalauras (žiniatinklio ir mobiliojo ryšio kūrimas)
- Kompiuterių bakalauro laipsnis (fizinė kompiuterija ir daiktų internetas)
- Informatikos bakalauras (žaidimų kūrimas)
- Informatikos bakalauras (virtuali realybė)
- Informatikos bakalauras (naudotojo patirtis)
Informatikos bakalauras (duomenų mokslas) | Informatikos bakalauras (mašininis mokymasis ir dirbtinis intelektas) | Informatikos bakalauras (naudotojo patirtis) | Informatikos bakalauras (žiniatinklio ir mobiliojo ryšio kūrimas) |
|
|
|
|
Kompiuterių bakalauro laipsnis (fizinė kompiuterija ir daiktų internetas) | Informatikos bakalauras (žaidimų kūrimas) | Informatikos bakalauras (virtuali realybė) | |
|
|
|
* Pagrindiniai moduliai
Priėmimai
English Language Requirements
Patvirtinkite savo anglų kalbos žinias atlikdami „Duolingo“ anglų kalbos testą! DET yra patogus, greitas ir prieinamas internetinis anglų kalbos testas, priimtas daugiau nei 4000 universitetų (tokių kaip šis) visame pasaulyje.