
Magistro studijos in
Komunikacijos ir politinės rinkodaros magistro laipsnis UNIR

Įvadas

Sužinokite apie pačius novatoriškiausius metodus, kaip parengti ir įgyvendinti strateginius rinkimų rinkodaros ir komunikacijos planus
Šis oficialus magistras paruošia jus veikti įvairiose politinės aplinkos srityse, įgydamas įvairiapusišką profilį, kuris leis jums veikti kaip atstovas spaudai, ryšių su žiniasklaida direktorius, personalo vadovas, spaudos ar protokolo vadovas ir įvaizdžio bei komunikacijos patarėjas.
Išmoksite išsikelti tikslus analizuodami politinius ir institucinius pokyčius bei rinkimų elgesio modelius, taip pat pateikdami tinkamus rinkodaros sprendimus.
Šis magistras suteikia jums būtinų žinių, kad galėtumėte studijuoti rinkimų elgesį ir nukreipti politinės partijos ar kandidato rinkodarą. Tai taip pat moko jus koordinuoti ir planuoti rinkimų kampanijas bei įvaldyti pagrindines priemones, tokias kaip socialiniai tinklai, neuromarketika ar duomenų segmentavimas.
Tikslai
- Sukurkite politinio prekės ženklo kūrimo strategiją , apimančią naujų žiniasklaidos priemonių naudojimą ir skirtingas vizualines atramas.
- Pasinaudokite 2.0 įrankių pranašumais ir teisingai valdykite skaitmeninėje aplinkoje, kad pagerintumėte politikos valdymą internete ir socialiniuose tinkluose .
- Žinoti ir plėtoti kiekvienu atveju tinkamiausius politinės rinkodaros veiksmus, siekiant skatinti instituciją, politinę partiją ar kandidatą.
- Analizuokite rinkimų elgesį ir išskirkite pasekmes komunikacijos valdymui ir politinei rinkodarai .
- Interpretuokite duomenis, gautus iš pagrindinių kokybinių tyrimo metodų (išsamių interviu ir tikslinių grupių) ir kiekybinių (apklausos, aprašomoji, dvipusė ir daugiamatis analizė).
- Norėdami pagerinti bet kurios institucijos, politinės partijos ar kandidato įvaizdį , naudokite geriausias priemones ir strategijas , kad pagerintumėte jos reputaciją .
- Valdykite krizinę situaciją ir reaguokite į ją.
- Gilinti minkštosios galios, globalizacijos, kibernetinių aktyvistų ir spaudimo grupių sampratas.
- Interpretuokite kiekvienos iš labiausiai paplitusių komunikacinių situacijų politinėje sferoje ypatumus: spaudos konferencijas, kalbas, interviu ir diskusijas ir pritaikykite kiekvienoje iš jų tinkamiausius išteklius.
- Organizuoti ir valdyti renginius tiek institucinėje, tiek politinėje, tiek rinkimų sferose.
Bendra informacija
- Trukmė: 1 mokslo metai
- Asmeniniai egzaminai: kiekvieno semestro pabaigoje
- ECTS kreditai: 60
- Metodika: 100% internetinis švietimas
- Tiesioginės internetinės klasės
- Asmeninis mokytojas
mokymo planas
pirmasis semestras
- Aktorių, komunikacijos ir politinės rinkodaros konteksto analizė (6 ECTS)
- Tyrimo metodikos, taikomos komunikacijai ir politinei rinkodarai (6 ECTS)
- Komunikacijos, retorikos ir lyderystės metodai, taikomi politikoje (6 ECTS)
- Politinės rinkodaros priemonės (6 ECTS)
- Institucijų ir vyriausybių komunikacija ir rinkodara (6 ECTS)
antroji kadencija
- Politinė ir rinkimų komunikacija ir rinkodara (6 ECTS)
- Konsultacijos komunikacijos ir politinės rinkodaros klausimais (6 ECTS)
- Išorinė stažuotė (6 ECTS)
- Baigiamasis magistro darbas (12 ECTS)
metodika
Tiesioginės internetinės klasės
Mes siūlome studentams galimybę kasdien lankytis tiesioginėse internetinėse pamokose. Šių užsiėmimų metu mokiniai galės bendrauti su mokytoju ir realiu laiku spręsti jų klausimus, dalindamiesi žiniomis ir patirtimi. Treniruočių ritmas, kiek įmanoma, pritaikomas kiekvienos mokinių grupės poreikiams. Nelankymas gyvoje klasėje nereiškia, kad jos nepraleidi. Visus seansus galima atidėlioti tiek kartų, kiek norite. Taigi studentai, negalintys sekti klasės gyvai, nenukenčia.
Didaktiniai ištekliai
UNIR virtualiame miestelyje pateikiama daug įvairaus turinio, pagal kurį galima paruošti kiekvieną dalyką. Ši medžiaga yra sudaryta taip, kad palengvintų judrų ir efektyvų mokymąsi. Tokiu būdu galima susipažinti su temomis, kurios plėtoja programos turinį, pagrindines kiekvienos temos idėjas (parengė dalyko dėstytojai), papildomą audiovizualinę medžiagą, veiklas, skaitymus ir vertinimo testą.
Be to, turėsite prieigą prie meistriškumo kursų konkrečiomis temomis ir galėsite dalyvauti forumuose, pokalbiuose ir tinklaraščiuose, kuriuose bendraujate su mokytojais ir kolegomis, plečiant žinias ir sprendžiant galimas abejones.
Asmeninis auklėtojas
UNIR kiekvienas studentas turi asmeninį auklėtoją nuo pat pirmos dienos, kurį visada galima gauti telefonu ar el. Paštu. Kuratoriaus vaidmuo yra esminis kiekvieno studento trajektorijoje, nes jis yra pats geriausias ryšys su universitetu ir jo atskaitos tašku mokymo procese.
Korepetitoriai siūlo individualų dėmesį , nuolat stebėdami kiekvieną studentą.
- Išspręskite abejones dėl akademinių procedūrų, procedūrų ar konkrečias abejones dėl dalykų.
- Padeda planuoti studijas, kad būtų geriau išnaudotas laikas.
- Rekomenduokite, kokius didaktinius platformos išteklius naudoti kiekvienu atveju.
- Jis dalyvauja studentų studijose, kad padėtų jiems išlaikyti kiekvieną dalyką.
Vertinimo sistema
Norint įvertinti magistro pasiektų tikslų pasiekimo lygį, būtina įvertinti studijų metu įgytas kompetencijas. Galutinis mokymosi vertinimas atliekamas atsižvelgiant į pažymį, gautą toliau pateiktuose punktuose.
- Nuolatinis vertinimas (praktinių atvejų sprendimas, dalyvavimas forumuose, diskusijose ir kitose bendradarbiavimo priemonėse bei vertinimo testas).
- Galutinis egzaminas akis į akį.
- Magistro darbas
Karjeros perspektyvas
Politinės komunikacijos ir rinkodaros magistro laipsnis paruošia jus plėtoti savo karjerą:
- Atstovas spaudai
- Ryšių su žiniasklaida direktorius
- Personalo vadovas
- Vaizdo ir komunikacijos konsultantas
- Politikos analitikas
- Spaudos vyr
- Viešosios nuomonės tyrimų analitikai
- Rinkodaros ir politinės komunikacijos konsultantas
Šiose profesinėse srityse:
- Viešosios įstaigos ir administracijos, tokios kaip rotušės, valstybinės įmonės, tarybos, regioninės vyriausybės, valstybinės institucijos
- Politinės partijos ir kitos organizacijos, pavyzdžiui, NVO ar sąjungos
- Konsultacinės ir politinės patariamosios firmos
- Politinės komunikacijos ir rinkodaros agentūros
- Ryšių spintelės
Studijų programa
mokymo planas
pirmasis semestras
- Komunikacijos ir politinės rinkodaros veikėjų ir konteksto analizė (6 ECTS)
- Komunikacijos ir politinės rinkodaros tyrimų metodikos (6 ECTS)
- Komunikacijos, retorikos ir lyderystės metodai, taikomi politikai (6 ECTS)
- Politinės rinkodaros įrankiai (6 ECTS)
- Institucinė ir vyriausybės komunikacija ir rinkodara (6 ECTS)
antroji kadencija
- Politinė ir rinkimų komunikacija bei rinkodara (6 ECTS)
- Konsultacijos komunikacijos ir politinės rinkodaros klausimais (6 ECTS)
- Išorinės stažuotės (6 ECTS)
- Baigiamasis magistro darbas (12 ECTS)
Galerija
KARJEROS GALIMYBĖS
Karjeros perspektyvas
Politinės komunikacijos ir rinkodaros magistro laipsnis paruoš jus plėtoti savo karjerą kaip:
- Atstovas spaudai
- Ryšių su žiniasklaida direktorius
- Personalo vadovas
- Įvaizdžio ir komunikacijos konsultantė
- Politikos analitikas
- Spaudos vyr
- Viešosios nuomonės tyrimų analitikai
- Rinkodaros ir politinės komunikacijos konsultantas
Šiose profesinėse srityse:
- Viešosios institucijos ir administracijos, pavyzdžiui, rotušės, valstybinės įmonės, tarybos, regionų vyriausybės, valstybės institucijos
- Politinės partijos ir kitos organizacijos, ypač NVO ar sąjungos
- Konsultacinės ir politinių konsultacijų įmonės
- Politinės komunikacijos ir rinkodaros agentūros
- Ryšių spintos