Tecnológico de Monterrey buvo įkurta 1943 m. dėka Don Eugenio Garza Sada vizijos ir verslininkų grupės, sukūrusios ne pelno asociaciją Enseñanza e Investigación Superior, AC.
Tecnológico de Monterrey yra privati, pelno nesiekianti, nepriklausoma institucija, neturinti politinių ir religinių ryšių.
„ Tecnológico de Monterrey “ ir visų jos miestelių veiklą remia pilietinės asociacijos, sudarytos iš daugybės išskirtinių lyderių iš visos šalies grupių, įsipareigojusių aukštojo mokslo kokybei.
Kiekvienais metais šių pilietinių asociacijų valdybos nariai susitinka, kad nustatytų tikslus, kuriais remiantis bus priimti pagrindiniai sprendimai, padėsiantys Tecnológico de Monterrey pasiekti savo tikslą skatinti bendruomenių ir tautos vystymąsi.
Tecnológico de Monterrey džiaugiasi tautinės bendruomenės parama, kuri dalyvauja pačios įstaigos organizuojamose loterijose, skirtose plėsti savo stipendijų programą ir investicijas į infrastruktūrą.
Tecnológico de Monterrey turi Laisvosios universitetinės mokyklos statusą, leidžiantį veikti kaip mokymo įstaiga.
Tikslas
Tecnológico de MonterreyTikslas yra sukurti informaciją, galinčią pakeisti gyvenimą.
Mes naudojame edukacinę patirtį, kad paverstume asmenis pokyčių agentais, norinčiais dirbti visų labui – asmenimis, kurie prisiima atsakomybę už savo gyvenimą ir suvokia, kad jų veiksmai gali pakeisti kitus – gabius, talentingus, dorus, atsidavusius, įsitraukusius vizionierius, pasaulinė perspektyva ir verslumo dvasia ne tik universitete, bet ir visose jų gyvenimo srityse.
Mūsų studentų išsilavinimas yra gyvybiškai svarbus mūsų gebėjimo tobulėti komponentas. Studentai skatinami pakeisti savo ekonominę, politinę, aplinkos ir socialinę realybę socialiniu, profesiniu ir asmeniniu lygmeniu.
Vizija
„Klesti lyderystė, naujovės ir verslumas žmogui“.
Modelis Tec21
Tec21 leidžia formuoti tvirtus ir visapusiškus įgūdžius, kurie padės kūrybiškai ir strategiškai spręsti dabarties ir ateities iššūkius.
Kodėl jis unikalus?
Mūsų iššūkiais pagrįsto mokymosi modelis yra pagrįstas keturiais pagrindiniais komponentais:
Iššūkiais pagrįstas mokymasis
Studentų mokymasis bakalauro studijų metu yra orientuotas į studento santykį su dėstytoju ir aplinka, kuriame studentai ugdo disciplininius ir skersinius įgūdžius, spręsdami iššūkius, susijusius su realiomis problemomis, ir demonstruodami savo meistriškumą įvairiais mokymosi įrodymais. Šiame modelyje metamas iššūkis centriniam mokymosi vienetui.
Personalizavimas ir lankstumas
Prieš rinkdamiesi profesiją, dabar pasirenkate kelią:
1. Įgysite srities pagrindus, žinosite susijusias karjeras ir patvirtinsite, kurią profesiją pasirinkti.
2. Jūs ugdysite pagrindines savo karjeros kompetencijas per koncentruotus iššūkius, kartu plėsdami savo patirtį universitete.
3. Jūs ir toliau stiprinsite įgūdžius ir suteiksite savo karjerai asmeninį ryšį, pagrįstą jūsų pomėgiais, aistra ir planais, naudodamiesi įvairiomis koncentracijomis, viešnagėmis ir sertifikatais.
Įkvepiantys mokytojai
Mūsų dėstytojai yra vienos iš giliausių Tec istorijos transformacijų ir paradigmos pokyčio, sukėlusio nacionalinių ir tarptautinių akademinių sluoksnių susidomėjimą, veikėjai.
Kokia mokymo praktika juos išskiria? Jie sukuria aktyvią mokymosi aplinką ir susiduria su iššūkiais, skatinančiais disciplininių ir skersinių įgūdžių formavimąsi, kurių jums reikia kaip studentui, padedančius perkelti tas žinias į tikrąjį kontekstą. Be to, jie yra naujausi ir susieti su savo praktika ir darbu daugiadalykiu būdu.