Darnaus vystymosi magistro studijos – 2030 m. darbotvarkė
Structuralia
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Online
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Nuotolinis mokymasis
Trukmė
1 metai
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
EUR 6 490
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
23 Apr 2024
Įvadas
Kodėl verta įgyti tvaraus vystymosi magistro laipsnį. 2030 m. darbotvarkė?
Šiuo metu Darnaus vystymosi tikslai ir 2030 m. darbotvarkė suteikia viešojo administravimo institucijoms, įmonėms ir kitų tipų organizacijoms sistemą, skirtą tvarumui pasiekti.
Tiesą sakant, tvarumo siekimas reikalauja daug darbo ir pastangų, be absoliutaus poreikio įsisavinti kelias sritis dėl dabartinės klimato krizės, lygybės svarbos ir supratimo apie socialiai atsakingą investavimą (SRI) ir finansavimą. dėl ESG kriterijų (aplinkosaugos, socialinio ir įmonių valdymo).
Ši programa buvo sukurta siekiant palengvinti dabartinės pasaulinės sistemos ir svarbiausių aspektų, galinčių padėti daugeliui organizacijų pasiekti „greitai laimėti“, supratimą.
Programa
1. Darnaus vystymosi tikslai (SDG)
- 1 skyrius. Darnaus vystymosi, pagrindinių jo tendencijų ir tvaraus vystymosi tikslų (SDV) įvadas
- 2 skyrius. Pasaulinis tvaraus vystymosi valdymas ir darnaus vystymosi tikslų analizė Ispanijos kontekste.
- 3 skyrius. Privatus sektorius ir 2030 m. darbotvarkės įgyvendinimo finansavimas
- 4 skyrius. Pilietinė visuomenė, aljansai ir naujos pastangos įgyvendinant 2030 m. darbotvarkę
2. Tvarūs finansai
- 1 skyrius: tvarumas ir finansų pasaulis
- 2 skyrius: tvarių finansų teisinė ir institucinė sistema
- 3 skyrius: Tvarūs investicijų produktai
- 4 skyrius: tvaraus finansavimo produktai
3. Lygybė ir priekabiavimas
- 1 vienetas. Lygybė. I dalis
- 2 vienetas. Lygybė. II dalis
- 3 skyrius. Priekabiavimas. I dalis
- 4 skyrius. Priekabiavimas. II dalis
4. Išmanieji ir tvarūs miestai
- 1 skyrius: tvarūs miestai
- 2 skyrius: Išmanieji miestai
- 3 skyrius: atsparūs miestai
- 4 skyrius: miestai, įskaitant miestus
5. Miesto atsparumas
- 1 skyrius: pagrindinės sąvokos
- 2 skyrius. Miesto atsparumo sistema
- 3 skyrius: miesto atspari statybinė aplinka
- 4 skyrius: Pasaulio miestų atsparumo tendencijos ir programos
6. Oro tarša
- 1 skyrius. Įvadas į oro taršą
- 2 skyrius. Skleidimo šaltinis ir mėginių ėmimo būdai
- 3 skyrius. Atmosferos apsaugos priemonės
- 4 skyrius. Pramoninės emisijos
7. Klimato kintamumas ir klimato kaita
- 1 skyrius. Klimato sistema
- 2 skyrius. Orai, klimatas ir klimato kaita
- 3 skyrius. Klimato kaita
- 4 skyrius. Pažeidžiamumo analizė ir klimato kaitos rizika (Ccr)
8. Visuotinio atšilimo mažinimo priemonės
- 1 skyrius. Glaudus šiltnamio efektą sukeliančių dujų poveikio ir visuotinio atšilimo ryšys
- 2 skyrius. Sušvelninimo scenarijai ir trajektorijos
- 3 skyrius. Tarptautiniai švelninimo mechanizmai
- 4 skyrius. Sektorių mažinimo strategijos
9. Gamtos rizikos inžinerija: sausros ir potvyniai
- 1 skyrius: vandens išteklių įvertinimas
- 2 skyrius: sausros
- 3 skyrius: potvyniai
- 4 skyrius: Gamtos rizikos valdymo inžineriniai sprendimai
X modulio baigiamasis magistro projektas (MFP)
Programai taikomi galimi turinio atnaujinimai ir atnaujinimai
fakultetas
Režisierė – Sonia Moreno
Alejandro Rodríguez Bolaños yra „Paradigma Digital“ poveikio strategas, kurio tikslas – sukurti poveikio strategijas, pagrįstas technologijomis ir inovacijomis, siekiant išspręsti pagrindinius socialinius ir aplinkosaugos iššūkius. Jis taip pat specializuojasi strateginėje privačiojo sektoriaus sąveikoje su pagrindinėmis tvarumo tendencijomis ir tvaraus vystymosi tikslų (SDG) vaidmeniu. Be to, Alejandro buvo paskirtas Global Shaper (WEF), Young Civic Leader (Tatiana Foundation) ir ComUnit atstovu Bostono technologijų ir socialinių inovacijų programoje (Harvardas, MIT). Per visą savo karjerą jis derino savo darbą didelėse tarptautinėse organizacijose (PwC, ERM, GE) su verslumo projektais, bendradarbiavimu ir aljansais su įvairiomis NVO (AIESEC, Karibu Sana, Kailash Satyarthi Foundation) ir universitetais; taip pat kaip kviestinis dėstytojas Rey Juan Carlos universitete ir Strathmore universitete (Kenija). Alejandro yra įgijęs energetikos inžinieriaus laipsnį, tarptautinį tvaraus vystymosi ir įmonių socialinės atsakomybės magistro laipsnį bei klimato finansų ir atsinaujinančios energijos eksperto diplomą, be kitų studijų klimato kaitos ir socialinių inovacijų srityje.
Lidia Del Pozo Mateos : dabartinė BBVA Investicijų programų skyriaus direktorė, kur ji yra atsakinga už socialinių programų valdymą pasauliniu lygiu. 2000–2006 m. ji buvo Amerikos ne pelno organizacijos „The Spain – US Chamber of Commerce in New York“ vykdomoji direktorė, kurios misija yra patarti, remti ir lydėti Ispanijos įmones jų steigimosi Jungtinėse Valstijose metu. Anksčiau ji dirbo įvairiose organizacijose tyrimų ir projektų valdymo srityse, įskaitant Europos viešojo administravimo institutą Mastrichte. Lidia del Pozo yra įgijusi teisės diplomą Deusto universitete, kur taip pat įgijo Europos studijų magistrantūros laipsnį. Ji taip pat yra įgijusi lyginamosios Europos ir tarptautinės teisės (LLM) magistro laipsnį Mastrichto universitete Nyderlanduose.
Marta Guajardo-Fajardo Abad : Turėdama daugiau nei 15 metų patirtį HHRR srityje, Marta dirbo nustatydama ir plėtodama įdarbinimo, plėtros ir verslo priklausomybės politiką. Ji taip pat vadovavo pokyčių valdymo iniciatyvoms, derėdama ir spręsdama konfliktus, kurdama ir mokydama daugiadisciplinines ir daugiakultūres komandas, kuriose pagarba ir įvairovė yra labai svarbios. Pagrindinis Martos požiūris sutelktas į finansinius išteklių valdymo aspektus.
María Teresa Pérez Martín : Su energija ir atkaklumu galite nugalėti viską“; Tai vienas iš devizų, kuriais vadovaujasi Marta Teresa Peres per visą savo profesinį gyvenimą, kuris, kaip ji apibūdina, yra tarptautinis, daugiasektorinis ir įvairiapusis. Baigusi teisės mokyklą Salamankos universitete ir baigusi du magistro studijas, Marta įgijo tarptautinės aplinkos teisės daktaro laipsnį Strasbūro universitete, kur buvo Marie Curie stažuotoja Europos Sąjungoje ir ADEME (Agence de l'). environnement et de la maîtrise de l'énergie). Jos daktaro disertacija buvo parašyta ir paskelbta prancūzų kalba ir buvo minima daugelyje leidinių. Marta pastaruosius 16 metų gyveno keliose Europos šalyse ir dirbo aplinkosaugos konsultante tarptautinėse organizacijose, tokiose kaip UNEP, Europos institucijose, taip pat nacionalinėse ir regioninėse vyriausybėse. Grįžusi į Ispaniją, ji 10 metų dirbo tarptautinių ryšių koordinatore tarptautinėje NVO. Kalbant apie savo, kaip pedagogės, patirtį, Marta daugiau nei 12 metų dirbo universiteto profesore keliuose universitetuose ir mokymo centruose aplinkosaugos ir darnaus vystymosi projektų valdymo srityse. Galiausiai, nuo 2007 m., ji vadovauja gamtosaugos ir aplinkosaugos švietimo centrui, kuriame savo tinklaraštyje Misión Sostenible prisideda prie informuotumo apie tvarumą didinimo.
Araceli Iniesta Alonso-Sañudo : įgijo geografijos bakalauro laipsnį La Lagunos universitete, Europos Sąjungos regioninės politikos magistro laipsnį Madrido politechnikos universitete, kitą aplinkos vadybos ir administravimo magistro laipsnį ir eksperto diplomą Alcalá de Henares universiteto vystomojo bendradarbiavimo projektai. Araceli turi trisdešimties metų patirtį projektų valdymo, konkursų ir verslo plėtros srityse miestų planavimo, erdvinio planavimo, aplinkosaugos ir tvarumo srityse. Ji taip pat dirbo įvairiose inžinerinėse ir konsultacinėse įmonėse tiek Europoje, tiek Lotynų Amerikoje, buvo mokytoja, apžvalgininkė ir dėstytoja. Šiuo metu ji dirba įvairiose srityse, siekdama įmonių ir teritorijų tvarumo.
Andrea López Romera : yra Madrido Rey Juan Carlos universiteto aplinkos inžinierius, įgijęs inžinerijos ir aplinkos vadybos magistro laipsnį Pramonės organizacijos mokykloje (EOI). Ji turi didelę patirtį aplinkosaugos srityje, bendradarbiauja vykdant H2020 projektus Nicoje (Prancūzija), analizuoja atliekų susidarymą ir tvarkymą Móstoles miesto tarybai (Madridas), yra aplinkosaugos specialistė Madrido Adolfo Suárez Barajas oro uoste ir šiuo metu. , valdantis nacionalinio ir tarptautinio lygio projektus, ypač orientuotus į miesto kietųjų atliekų apdorojimą ir su jomis susijusias technologijas.
Jane Guerrero : yra ekologė iš Javeriana universiteto Bogotoje-Kolumbijoje, ekologijos, biologinės įvairovės ir evoliucijos studijas Paryžiaus Pietų Prancūzijos universitete ir plėtros ir išsamaus teritorijų planavimo magistro laipsnį Paryžiaus gamtos istorijos muziejuje. UNESCO. Ji turi patirties nelaimių rizikos projektų valdymo ir klimato kaitos srityse tiek viešajame, tiek privačiame sektoriuje, taip pat kaip lektorė. Jane Guerrero yra „Gestión Ambiental territorial“ (teritorinio aplinkos planavimo) bendraautorė. Šiuo metu ji yra Rizikos scenarijų grupės narė Nelaimių rizikos valdymo ir klimato kaitos rajono institute Bogotoje.
Inés Errazuriz : yra statybos inžinierius (kelių, kanalų ir uostų), turintis Madrido politechnikos universiteto hidraulikos ir energetikos specialybę ir inžinerijos ir vandens valdymo magistro laipsnį Pramonės organizavimo mokykloje. Be to, Valensijos politechnikos universitete ji baigė erdvinių duomenų bazių (PostGIS) mokymus. Ji taip pat dirbo INCLAM potvynių rizikos specialiste, atlikdama hidrologinius ir hidraulinius tyrimus, siekdama įvertinti struktūrines priemones potvynių rizikai sumažinti. Šiuo metu Ines dirba IDOM konsultacijų, inžinerijos ir architektūros aplinkos departamento klimato kaitos projektų hidrologijos ir hidraulikos specialiste.
Studijų programa
Darnaus vystymosi magistro laipsnis. 2030 m. darbotvarkę sudaro 60 ECTS.
- Sustainable Development Goals (SDGs)
- Tvarūs finansai
- Lygybė ir priekabiavimas
- Smart and sustainable cities
- Urban resilience
- Air pollution
- Climate variability and climate change
- Global warming mitigation tools
- Natural risk engineering. Drought and floods
- MFP. Darnaus vystymosi tikslų ir 2030 m. darbotvarkės magistro laipsnis
Stipendijos ir finansavimas
Organization of American States (OAS)
Since 2010, Structuralia has offered a scholarship program for master's degrees in Spanish and English, in conjunction with the Organization of American States (OAS) aimed at outstanding professionals from the Americas, included in the Partnerships for Education and Training Program (PAEC). , from which more than 3,500 students in the region have already benefited.
Pan American Association of Educational Credit Institutions (APICE)
Structural and the Pan American Association of Educational Credit Institutions (APICE) offer a specialized training scholarship program aimed at professionals from Latin America and the Caribbean in specialized master's degrees in the STEM sector.
EDUCA EDTECH Foundation
EDUCA EDTECH Foundation was created to promote personal and professional growth while betting on the transfer of knowledge as a means to change the world. For this reason, the Foundation assumes the achievement of the Sustainable Development Goals as paramount. To achieve the above, the institution works to be a reference entity, ensuring the implementation of solutions and the granting of aid to those people who deserve it.