Kompiuterių ir IT bei dizaino bakalauras (pagyrimai).
Open University
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Online United Kingdom
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Nuotolinis mokymasis
Trukmė
3 - 6 years
Tempas
Dieninės, Ištęstinės
Mokestis už mokslą
GBP 6 924 / per year *
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
* išlaidos per metus visu etatu; £3 168 – kaina per metus ne visą darbo dieną
Įvadas
Šis laipsnis apjungia skaičiavimus ir IT bei dizainą. Savo laiką po lygiai paskirstysite skaičiavimo ir IT moduliams bei projektavimo moduliams. Ugdysite kūrybišką dizaino mąstymą, kad spręstumėte kompiuterinių technologijų problemas. Pristatysime idėjas, susijusias su į vartotoją orientuotu dizainu, tvariu dizainu ir projektavimo procesu. Tai papildys įgūdžius ir žinias, kurias įgyjate kompiuterijos ir IT srityse. Ir jūs pasirinksite skaičiavimo ir IT dėmesį, kad atitiktų jūsų poreikius ir pomėgius. Ruošiasi prisidėti prie ateities skaitmeninių elektroninių prietaisų kūrimo.
Pagrindinės kurso savybės
- 50:50 padalinta tarp kompiuterių ir IT bei dizaino.
- Pasirinkite iš keturių skaičiavimo ir IT srities fokusavimo parinkčių.
- Sukurkite projektavimo darbų portfelį, kad parodytumėte savo idėjas ir įgūdžius.
- Naudokite internetines dizaino studijas kaip savo praktinio dizaino darbo dalį.
Taip pat siūlome aukštojo mokslo kompiuterijos ir IT bei dizaino diplomą (W42), kurio struktūra yra tokia pati kaip pirmieji du trečdaliai šio laipsnio; taip pat mūsų aukštojo išsilavinimo kompiuterijos ir IT bei dizaino srityje pažymėjimas (T13) atitinka pirmąjį trečdalį.
Prieinamumas
Mes darome visas savo kvalifikacijas kiek įmanoma prieinamesnes ir teikiame platų paslaugų spektrą, kad palaikytume visus savo studentus. Kompiuterių ir IT bakalauro (apdovanojimų) ir antrajame dalyke naudojama įvairi studijų medžiaga ir yra šie elementai:
- spausdintos ir internetinės medžiagos mišinio studijavimas – internetiniai mokymosi ištekliai gali apimti svetaines, garso / vaizdo žiniasklaidos klipus ir interaktyvią veiklą, pvz., internetines viktorinas
- naudojant matematines ir mokslines išraiškas, žymėjimus ir susijusius metodus
- darbas grupėje su kitais mokiniais
- naudojant ir (arba) kurti diagramas ir (arba) ekrano kopijas
- užsiimant praktiniu darbu
- išorinės / trečiosios šalies medžiagos paieška internete
- naudojant specialią programinę įrangą (pavyzdžiui, dizaino / inžinerijos studiją).