Keystone logo
Neapolis University Pafos Distance Learning Duomenų analitikos ir finansinių technologijų magistras (nuotolinis mokymasis)
Neapolis University Pafos Distance Learning

Duomenų analitikos ir finansinių technologijų magistras (nuotolinis mokymasis)

Online Cyprus

3 Semesters

Anglų kalba,

Dieninės

Request application deadline

Oct 2024

EUR 10 000 / per year

Nuotolinis mokymasis

Įvadas

Programa yra akredituota Kipro aukštojo mokslo kokybės užtikrinimo ir akreditavimo agentūros (CYQAA).

Duomenų analitikos ir finansinių technologijų magistrantūros studijų programa yra bendra tarpuniversitetinė studijų programa, kurią sudaro Graikijos Viduržemio jūros universiteto (GR) Administravimo mokslo ir technologijų katedra bei Apskaitos ir finansų katedra bei Apskaitos ir finansų katedra. Neapolio universiteto Pafo informatikos katedra. Tai veda į bendrą dviejų aukštųjų mokyklų magistro laipsnį, nereikalaujant DOATAP pripažinimo proceso. Programa pirmiausia skirta finansų, apskaitos, ekonomikos, verslo administravimo ir informatikos studijų absolventams.

Tarpinstitucinė antrosios pakopos studijų programa (IPSP) „Duomenų analizė ir finansinės technologijos“ siekia plėtoti aukšto lygio mokslinius tyrimus ir ugdyti absolventus finansų ir informatikos srityje magistrantūros lygmeniu per dešimt siūlomų kursų.

Programos tikslas – apginkluoti studentą labai plačiu teoriniu ir praktiniu žinių bei analitinių įgūdžių arsenalu, kad jis galėtų suvokti ir plėtoti duomenų analizės ir finansinių technologijų dalyką. Taip pat siekiama tinkamai ugdyti studentus, kad jie ugdytų kritinį mąstymą, siekiant galutinio tikslo – atlikti mokslinius tyrimus šia tema.

Siūloma Duomenų analizės ir finansinių technologijų magistrantūros studijų programa atliepia specializuotus poreikius, kuriuos sukuria šiuolaikiniai ir klasikiniai įmonių organizacijų kapitalo išteklių finansavimo ir valdymo metodai, modernios finansinės priemonės, bankininkystės poreikiai ir metodai bei visuomenės įtraukimas į išteklių pritraukimą ir siūlymą. Turėdami specialių žinių ir įgūdžių, kuriuos įgys pagal šią programą, absolventai, viena vertus, galės pritaikyti naujus šių dalykų metodus ir žinias verslo ir organizacijų pasaulyje, kita vertus, bus įgiję būtiną specializacijos pagrindą, kad jie galėtų pakelti savo mokslinius tyrimus į aukštesnį lygį, pavyzdžiui, daktaro laipsnį.

Visų pirma, siūlomu IPSP siekiama:

  • parengti studentus aukšto lygio finansų / ekonomikos departamentų ir (arba) privataus ar viešojo sektoriaus direktoratų personalui Graikijoje ar užsienyje
  • rengti specializuotus mokslininkus, kurie padės didžiųjų duomenų valdymo procesui ir naudos technologijas finansiniams sprendimams teikti (Financial Technology arba FinTech), dėl precedento neturinčio kasdien gaunamų duomenų masto, taip pat duomenų analizės poreikių eksportuoti vertingų žinių finansų srityse.

Tai, kas išdėstyta pirmiau, yra rinkos globalizacijos, taip pat technologijų ir informatikos plėtros, duomenų, kurie, be kita ko, teikia tokius šaltinius kaip pasaulinis žiniatinklis, socialiniai tinklai, augimas ir naujausia atvirų duomenų tendencija. Kaip pramonės šaka „FinTech“ reiškia besiformuojančias technologijų įmones, siekiančias konkuruoti su tradicinėmis finansų įstaigomis ir siūlančias įvairias paslaugas – nuo mokėjimo mobiliuoju telefonu sprendimų, sutelktinio finansavimo platformų ar internetinio mikrofinansavimo iki internetinių portfelio valdymo priemonių ir tarptautinių kapitalo pervedimų. FinTech įmonės sulaukia tiek įvairių bankinių paslaugų vartotojų, tiek investicinių bendrovių, kurios mato jas finansų sektoriaus ateitį.

Todėl Duomenų analizės ir finansų technologijų vaidmuo, reikalaujantis puikių šiuolaikinių kompiuterių mokslo ir finansų teorijų ir praktikų išmanymo kartu su didžiųjų duomenų koncepcija, išryškina naujas ekonomikos augimo galimybes, elementus, kurie šiandien laikomi ypač svarbiais.

Siūlomo IPSP „Duomenų analizės ir finansų technologijų“ antrosios pakopos specializacijos diplomą (PSD) turintys asmenys turės pakankamai žinių siekti tarptautinės karjeros, užimti pareigas, turinčias ypač aukšto lygio žinių šiuolaikinių finansų organizavimo ir valdymo srityse. aplinką.

Programoje naudojamas mokymo metodas – paskaitų ir interaktyvių mokymo metodų derinys. Tiksliau sakant, mokymo metodas programoje yra dalyvaujamojo pobūdžio ir interaktyvus, kad studentai galėtų plėtoti savo tarpasmeninius įgūdžius aktyviai dalyvaudami mokymosi procese. Mokymosi veikla ir mokymo metodai apima paskaitas, simuliacinius žaidimus, diskusijas ir debatus, problemų sprendimą, darbą grupėse, atvejų analizę. Studentai pristatys atvejų tyrimus grupėse, kuriose bus vertinamas jų gebėjimas paremti savo nuomonę. Pratimais siekiama gilesnio paskaitos metu formuojamų sąvokų supratimo ir geresnio pasirengimo egzaminams. Be to, įtrauktas mokomasis filmas, kuriame nagrinėjama aktuali problema, kad mokiniai grupėse galėtų kritiškai diskutuoti ir argumentuoti. Galiausiai jie apima diskusijų su koordinatoriumi grupės formą, kurioje bus aptariami naujausi mokslinių tyrimų straipsniai.

Mokymas pagrįstas nuotoliniu mokymu ir vyksta internetinėje aplinkoje. Išnaudojamos IRT ir asinchroninių komunikacijos priemonių teikiamos galimybės ir technologijos.

Mokymas grindžiamas dėstytojų ir studentų interaktyvumu ir aktyviu įsitraukimu į mokymosi procesą, naudojant daugialypės terpės medžiagą, kuri bus pritaikyta konkretiems nuotoliniu būdu besimokančiųjų poreikiams.

Siekiant geriau suprasti sąvokas ir pasitarnauti ugdomajam mokymui, mokiniai skirstomi į grupes. Iš viso vyks šešios [6] telekonferencijos, iš kurių tik pirmoji bus ta pati data visoms grupėms. Telekonferencijos yra įrašomos, suteikiant galimybę kiekvienam studentui jas kartoti dažnai, kaip nori.

Priėmimai

Studijų programa

Programos rezultatas

Programos mokestis už mokslą

Apie Mokyklą

Klausimai