- Profesorė Anastasija Reppa, Nuotolinių studijų skyriaus direktorė
- Dr. Kyriakoula Georgiou, švietimo technologė
- Ponia Ioulita Aggelopoulou, mokomoji dizainerė
- Aggelina Agapiou, nuotolinio mokymo skyriaus administratorė
Neapolio universiteto Nuotolinio mokymo skyrius (DLU) naudoja pačias moderniausias elektronines technologijas platformai, siūlančiai studentams šiuolaikinių specializacijų antrosios pakopos studijų programas. DLU tikslas-remti universiteto studentus ir akademikus tiek ilgalaikio, tiek trumpalaikio nuotolinio mokymo srityje. Pagrindinė DLU filosofija yra užtikrinti lygias galimybes gauti informaciją ir gerbti kiekvieno mūsų universiteto studento poreikius. Mūsų vizija yra sukurti padalinį, kuris būtų nuotolinio mokymosi prototipas visiems universitetams, siūlantiems panašias studijų programas.
DLU tikslai
Nuotolinio mokymo teikimas atsižvelgiant į:
- Studentai, užtikrindami kiekvieno kurso tikslų ir rezultatų pasiekimą.
- Nuotoliniuose mokymuose dalyvaujantis akademinis personalas galėtų naudotis ir praturtinti elektroninę medžiagą ir išteklius, kurie yra prieinami ir naudojami pagal DLU technologiją.
- Elektroninės platformos naudojimas siekiant stiprinti universiteto mokslinius tyrimus ir plėtrą, siekiant naudos studentams, akademinei bendruomenei ir Kipro vietos bendruomenei.
- DLU susiejimas su privačiu ir viešuoju sektoriais, siekiant išlaikyti konkurencinį pranašumą žinių bendruomenėje ir nuolat tobulėti.
Ugdymo modelis
Neapolio universiteto DLU pritaikytas švietimo modelis pagrįstas el. Mokymosi struktūra. DLU kūrimas buvo pagrįstas ilgamete patirtimi ir aukštųjų mokyklų iš viso pasaulio išvadomis.
Tiksliau, buvo atsižvelgta ir pritaikyta Graikijos atvirojo universiteto, Kipro atvirojo universiteto ir Izraelio atvirojo universiteto patirtis. Kursų programos struktūra ir elektroninės priemonės suteikia studentams lankstumo nuotolinio mokymosi patirties metu.
Internetinis švietimas
Kiekviena nuotolinių studijų siūloma studijų programa yra sudaryta ir pateikiamas išsamus studijų vadovas. Joje laikomasi pagrindinių mokymo tikslų elektroninėje nuotolinio mokymosi aplinkoje.
Kiekvienoje mokymo programoje naudojamas švietimo modelis (1 pav.) Apima individualų mokymo paketą, kuris leidžia studentams susipažinti su medžiaga, kuri buvo pasiūlyta ir paskelbta elektroninėje platformoje ir aptarta su dėstytoju asmeniškai arba susitikus su jais šiuolaikiniame nuotolinio valdymo pulte. bendravimo pamoka (telekonferencija).
Studentai taip pat gali naudoti produktyvumo įrankius įvairiose bendravimo aplinkose, tokiose kaip grupiniai konferenciniai pokalbiai ir internetiniai seminarai, kurie padeda studentams plėtoti mokymąsi internete. Studentai mokysis iš daugybės jiems paskirtų veiksmų ir užduočių, naudodamiesi Universiteto siūloma elektronine platforma.
Technologijų spragos mažinimas
Ši elektroninė švietimo platforma, naudojama Neapolio universiteto, skirta geriausiems studentų mokymosi rezultatams pasiekti. Nuotolinio mokymosi platforma leidžia studentams lengvai išmokti savo galimybes ir tai, kaip naudoti ir pasirinkti jiems tinkamiausią lankstaus ir individualizuoto mokymosi stiliaus būdą.
„Akis į akį“ treniruotės
Be filmuotų paskaitų ir instrukcijų, kurias gali gauti studentai, Neapolio universitetas išsinuomojo išskirtinę liniją nuotolinio mokymo programoms, siūlomoms nuotoliniu būdu. Taigi neasmeniškas nuotolinio mokymo pobūdis ir anonimiškumas yra mažesnis, nes studentai gali tiesiogiai pamatyti specialiai tam skirtose vietose esančius profesorius ar ekspertus, užduoti klausimus ir mėgautis teigiamais virtualaus studentų dalyvavimo iš įvairių Graikijos ir Kipro regionų rezultatais.
Internetiniai šaltiniai
Internetinio el. Mokymosi šaltinius sudaro mokomoji medžiaga, skirta skaityti kiekvieną kursą, nuorodos į svetaines, internetiniai ryšiai ir daugialypė terpė. Platformos priemonės palengvina studentų ir mokytojų sąveiką su įvairiomis mokymo medžiagomis ir dalyvavimą mokantis dalijantis žiniomis. Ši daugialypė aplinka suteikia studentams palankias sąlygas lanksčiam ir individualizuotam mokymuisi, kuriame derinami šiuolaikinių nuotolinio mokymo metodų pranašumai.