Socialinės žiniasklaidos strategija: įtraukimo, įžvalgos ir veiksmo internete kūrimas
MIT Sloan School of Management (Get Smarter)
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Cambridge, Jungtinės Amerikos Valstijos
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Nuotolinis mokymasis
Trukmė
6 weeks
Tempas
Ištęstinės
Mokestis už mokslą
USD 2 800
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
Įvadas
Gaukite galutinį vadovą, kaip panaudoti socialinę žiniasklaidą siekiant organizacijos sėkmės.
„Socialinius tinklus tyrinėjau 20 metų. Aš ketverius metus rašiau tai, kas, tikiuosi, yra galutinis socialinės žiniasklaidos valdymo ir strategijos XXI amžiuje vadovas, ir negalėčiau labiau džiaugtis tuo pasidalindamas su pasauliu “.
- Sinanas Aralas, „MIT Sloan“ vadybos mokyklos socialinės analizės ir didelio masto eksperimentų direktorius bei vadovas
DUK
Apsilankykite kursų puslapyje ir sužinokite daugiau apie būsimas sesijų datas, programos kainą ir dar daugiau:
Jei turite kitų klausimų, susisiekite su:
1 617 997 4979
[email protected]
Užsisakykite susitikimą su savo kursų konsultantu
Idealūs studentai
Ar tai kursas tau?
Funkciniai ir strateginiai įgūdžiai, mokomi šiame MIT Sloan socialinės žiniasklaidos strategijos kurse, gali būti taikomi bet kurioje organizacijoje tiek viešajame, tiek privačiame sektoriuose. Verslo lyderiai ir rinkodaros specialistai turės naudos iš įvairių atvejų tyrimų, pateiktų visoje programoje, taip pat praktinių schemų, skirtų naršyti šiandienos socialinės žiniasklaidos aplinkoje. Tai taip pat aktualu nevyriausybinėms organizacijoms, vyriausybėms, politikos formuotojams ir influenceriams, kurie nori veiksmingai, bet etiškai paveikti ir įtraukti savo auditoriją.
Programos rezultatas
Išeisite su:
- Gebėjimas panaudoti socialinę žiniasklaidą siekiant strateginių organizacinių tikslų, naudojant MIT griežtą mokslinį požiūrį.
- Išsamus supratimas apie ekonominius ir neurologinius socialinės žiniasklaidos pagrindus ir kaip juos panaudoti auditorijos įtraukimui, įžvalgoms ir veiksmams skatinti.
- Taktikos knyga, kurioje pateikiamos strategijos, kaip stiprinti rinkodarą ir skatinti elgesio pokyčius hipersocializuotame pasaulyje.
- Visame pasaulyje žinomo MIT dėstytojo Sinano Aralo ir įtakingų pramonės ekspertų, kurie dalijasi realių socialinių tinklų sėkmės atvejų tyrimais, įžvalgos.
Studijų programa
Šios internetinės programos metu dirbsite per šiuos modulius:
- 1 modulis: „Hype“ mašina: socialinė žiniasklaida ir smegenys
Sužinokite daugiau apie tai, kaip socialinė žiniasklaida veikia smegenis. - 2 modulis: Socialinės žiniasklaidos ekonomika: dėmesio ekonomikos svertas
Sužinokite, kaip ekonominės jėgos formuoja Hype Machine. - 3 modulis: po „Hype“ mašinos gaubtu: kaip veikia socialinė žiniasklaida
Ištirkite Hype mašinos anatomiją. - 4 modulis: individualizuotas masinis įtikinėjimas
Išsiaiškinkite, kaip individualizuoti įtikinėjimo metodai gali būti įtraukti į rinkodarą. - 5 modulis: Hipersocializacijos planas
Sužinokite, kaip pritaikyti penkias hiperspecializacijos žaidimo taktikas savo kontekste. - 6 modulis: Socialinės žiniasklaidos „hype“ mašinos ateitis
Ištirkite socialinių tinklų ateities tendencijas ir etinius aspektus.
Atkreipkite dėmesį, kad kurso kūrimo metu modulių pavadinimai ir jų turinys gali keistis.
Valdykite savo laiką
„GetSmarter“ mokymosi modelis sukurtas taip, kad padėtų jums, kaip dirbančiam profesionalui, tobulinti savo įgūdžius, nepakenkiant darbui ir šeimos įsipareigojimams. Kursinis darbas yra suskirstytas į savaitinius, valdomus įkandimo dydžio modulius su laipsniškais terminais, skirtais padėti jums susitvarkyti kurso metu ir suteikti jums vietos kojoms dirbti tada, kai jums labiausiai tinka.
Kiekvieno modulio pradžioje jums bus pateiktas kurso turinys ir reikalingos užduotys. Taip pat turite prieigą prie savo sėkmės patarėjo, kuris padės valdyti jūsų laiką ir padės jums iškilus bet kokiai administracinei ar techninei užklausai.
Galerija
Priėmimai
Programos mokestis už mokslą
KARJEROS GALIMYBĖS
Kreipkitės pagalbos į darbdavį
Tobulindami savo įgūdžius ir žinias apie pramonę turėsite įtakos organizacijos sėkmei. Kodėl neprašėte viršininko padėti finansuoti studijas, jei tai turės įtakos jūsų verslo būdui?
Iš mūsų buvusių studentų 37 procentai gavo finansinę pagalbą iš savo darbdavių. Taip pat galite paprašyti pagalbos.
Jei esate mokymosi ir plėtros (M&D) vadovas arba dalyvaujate organizacijos mokymuose ir kvalifikacijos kėlime, galite paprašyti informacijos apie mūsų įmonės pasiūlymą mūsų GetSmarter verslui puslapyje.