Msc strateginė rinkodara
London School of Planning and Management
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
London, Jungtinė Karalystė
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Nuotolinis mokymasis
Trukmė
12 - 18 Mėnesiai
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
GBP 7 950 / per course *
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
* Mokestis mokamas kas mėnesį, kas ketvirtį ar pusę metų
Stipendijos
Ištirkite stipendijų galimybes, kurios padės finansuoti savo studijas
Įvadas
Gaukite įžvalgų apie rinkodaros pasaulį su jo etinėmis ir visuomeninėmis pasekmėmis.
Jūs nuodugniai išstudijuosite pagrindines rinkodaros sritis, įskaitant rinkos tyrimus, pirkėjų elgesį, prekės ženklą ir analizę.
Jūs taip pat apima dizaino, kūrybiškumo ir naujovių bei pasaulinės rinkodaros valdymo principus. Sėkmingai baigus šią kvalifikaciją ugdomas besimokančiųjų strateginis rinkodaros valdymas, vartotojų elgesys ir prekės ženklo kūrimo įgūdžiai bei gebėjimas sutelkti dėmesį į organizacijos strategijos įgyvendinimo reikalavimus.
Pagrindiniai faktai
- Visiškai pripažintas ir visame pasaulyje pripažintas laipsnis.
- Mūsų kursas yra aktualiausias ir sukurtas atsižvelgiant į šiandienos verslo poreikius ir reikalavimus visame pasaulyje.
- Turėdami pranašumą studijuodami darbą bet kuriuo metu ir bet kur, jūs gaunate pranašumą už išlaidas ir tą patį laipsnį, kuris suteikiamas nuolatinių studijų studentams universiteto miestelyje.
- Lengvi ir nebrangūs mokėjimo planai
Kodėl verta rinktis šį LSPM ?
- Jūsų kvalifikacija yra pripažinta ir priimta visame pasaulyje.
- Mūsų mokymo programa padeda ugdyti kritinį mąstymą, išskirtines vadybos žinias ir kultūrinį sąmoningumą.
- Patirkite internetines studijas kaip niekad anksčiau naudodami mūsų tikslui sukurtas išmaniąsias mokymosi priemones, kurios suteikia pranašumą mokytis bet kada ir bet kur.
- Būkite talentingų verslo studentų elito grupės dalis ir sukurkite vertingą ir įtakingą pasaulinį tinklą naudodami LSPM internetinę bendruomenę.
Priėmimai
Studijų programa
Strateginės rinkodaros magistrantūrą sudaro 6 privalomi vienetai ir disertacijos darbai, iš viso - 180 kreditų.
Privalomi vienetai
1 etapas (7 lygio diplomo etapas - 120 kreditų)
- Šiuolaikinės rinkodaros problemos ir principai (20 kreditų)
- Vartotojų elgsena ir rinkos komunikacija (20 kreditų)
- Skaitmeninės ir socialinės žiniasklaidos rinkodara (20 kreditų)
- Šiuolaikiniai iššūkiai ir strateginė rinkodara (20 kreditų)
- Strateginis prekės ženklo valdymas (20 kreditų)
- Rinkodaros tyrimų projektas (20 kreditų)
[Sėkmingai atlikus 1 etapą pereinama prie 2 etapo]
2 etapas (universiteto etapas)
- Disertacijos projektas
[Jei sėkmingai baigsite 2 etapą, universitetas suteiks laipsnį]
Įvertinimas ir patikrinimas
Visus šios kvalifikacijos vienetus iš vidaus vertina ir išoriškai patikrina juos suteikianti įstaiga. Kvalifikacija remiasi kriterijumi, pagrįstu visų nurodytų mokymosi rezultatų pasiekimu.
Kad gautų vieneto „išlaikymą“, besimokantieji turi pateikti įrodymus, įrodančius, kad jie pasiekė visus mokymosi rezultatus ir atitinka visus vertinimo kriterijus nurodytus standartus.
Programos rezultatas
Šios programos tikslas yra suteikti besimokantiesiems rinkodaros ir prekės ženklo kūrimo įgūdžių ir supratimo, kurie atitinka gerų strateginių sprendimų priėmimą, siekiant išlaikyti organizacijų konkurencinį pranašumą.
Besimokantieji įgyja žinių, taikydami integruotą rinkodaros teorijos, prekės ženklo kūrimo vartotojų elgsenos ir skaitmeninės komunikacijos valdymo bei praktikos metodą, naudodami veiklą realiuoju laiku.
Apie Mokyklą
Klausimai
Panašūs kursai
Magistrantūros strateginė skaitmeninė rinkodara
- Online
BA (Hons) verslas (rinkodara) (CMI)
- Online
BA (Hons) verslas (rinkodara) (į viršų)
- Online