Rinkodaros laipsnis
London School of Design and Marketing (PT)
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
London, Jungtinė Karalystė
Kalbų studijos
Portugalų kalba, Ispanų kalba, Anglų kalba
Studijų formatas
Nuotolinis mokymasis
Trukmė
30 Mėnesiai
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
GBP 11 385 *
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
* 3 450,00 GBP už lygį (3 lygiai). Paraiška: £180.00
Įvadas
Mes esame internetinės mokymo įstaigos, siūlomos 3 kalbomis (anglų, ispanų ir portugalų), įsikūrusiais Londone, tačiau visame pasaulyje siūlomi internetiniai kursai.
Kodėl rinkodaros laipsnis?
Pasaulinėje eroje ir su didžiuliu konkurencingumu įmonės turi atskirti save ir įgyti specializuotų žmogiškųjų išteklių. Šis poreikis padidina aukštos kvalifikacijos specialistų, turinčių pažangių rinkodaros įgūdžių, stiprių problemų sprendimo įgūdžių ir strateginio bei kūrybinio mąstymo, paklausą.
Londono dizaino ir rinkodaros mokyklos marketingo laipsnis bus svarbus žingsnis jūsų karjeroje, suteiks jums tris pagrindinius įrankius:
Žinios: įgyti tvirtų žinių sąvokų, priemonių, modelių ir praktikos prasme;
Įgūdžiai: gebėjimas kurti, planuoti, įgyvendinti ir sėkmingai įgyvendinti projektus;
Požiūris: pagrindinių asmeninių savybių, tokių kaip strateginis mąstymas, metodika, savarankiškumas, lankstumas ir pasitikėjimas savimi.
LSDM rinkodaros laipsnis yra tik internetinis ir yra anglų, ispanų ir portugalų kalbomis.
Londono dizaino ir rinkodaros mokykla
Kur kančia tampa profesija
Fakultetas
Fakultetą sudaro kvalifikuoti, patyrę ir gerbiami mokytojai. Be akademinio mokymo doktorantūroje, jie pateikia konsoliduotą profesinę karjerą, jungiančią akademinį komponentą su darbo rinka.
Tutorų centras
LSDM studentai kas savaitę seka per "Tutor" centrą, kurį sudaro mokytojų, kurie specializuojasi rinkodaroje ir magistrantūros studijose, patirtis ir daugiametė patirtis. Mokytojų centras taip pat yra anglų, ispanų ir portugalų kalbomis.
Struktūra
Marketingo laipsnis yra 100% internetinis, skirtas mokytis pagal mokinių pasiekiamumą, be nustatyto grafiko. Tai reiškia, kad LSDM studentas apibrėžia, kada ir kur pasiekti turinį, taip pat vertinimo darbus. Tik galutiniai darbai ir "vienas ant vieno" pristatymai bus suplanuoti tam tikru laiku ir laiku pateikti LSDM studentams.
Per maždaug 36 mėnesius LSDM studentai turės būti įgiję Marketingo bakalauro laipsnį, akredituotą Universiteto kūrybinių menų (UCA), kuris yra vienas iš aukščiausių specializuotų universitetų Jungtinėje Karalystėje.
- Kursų metu priimti mokymo ir mokymosi metodai:
- Mokoma anglų, ispanų ir portugalų kalba;
- Maksimalus 3 vienetų vienu metu ir vienas galutinis projektas;
- Vieneto turinys yra asinchroninis ir organizuojamas pagal savaitės temas;
- Mokytojo centras veikia kaip studento parama ir sąveika;
- Internetiniai ištekliai (pvz., Paskaitos, seminarai ir diskusijos, vadovėliai ir sesijos, atsiliepimai, forumų ir internetinių diskusijų grupių palaikymas, praktiniai užsiėmimai).
Galerija
Studijų programa
kurso apžvalga
Įvadas
Rinkodaros laipsnis skirtas visiems norintiems įgyti naujų rinkodaros įgūdžių ir žinių, skatinant valdymo ir rinkodaros sprendimus bei pasiūlymus. Kurso metu strateginis ir kūrybinis mąstymas yra rinkodaros valdymo priešakyje, suteikiant LSDM studentams žinias ir supratimą apie rinkodaros praktiką verslo aplinkoje. Jo didelis praktinis komponentas leis LSDM studentams sukurti rinkodaros valdymo strategijų, procesų ir analizės bei vertinimo metodų sistemą.
Mokymosi įgūdžiai
Rinkodaros laipsnis rengia specialistus įvairioms rinkodaros ir valdymo sritims, teikia pažangias, išsamias, koordinuojamas ir remiamas naujausių mokslo ir technologijų sričių pokyčių. Buvo sukurtas LSDM rinkodaros kursų planas ir suskirstytas į 3 skirtingus etapus:
1 žingsnis
Pirmuoju etapu, atitinkančiu pirmuosius kurso metus, siekiama suteikti studentams žinių ir supratimo apie sąvokas, įrankius ir modelius, taip pat atitinkamus tarpusavio ryšius pagrindinėse rinkodaros žinių srityse. Tikimasi, kad šiame etape LSDM studentai sugebės apibrėžti verslo koncepcijas ir problemas, susijusias su rinkodaros valdymu, taip pat taikyti tyrimo priemones ir metodus. Apskritai bus ugdomi šie įgūdžiai:
Gilus rinkodaros koncepcijos, jos pasiekiamumo ir svarbos šiuolaikiniame pasaulyje supratimas;
Dabartinių valdymo modelių integravimas ir supratimas, pagrįstas DDA trilogija (diagnozė, sprendimas, veiksmas);
Remiantis patikima diagnoze, galimybių langų nustatymu;
Diagnostikos pusiausvyra ir rinkodaros strategija;
Strategijų kalibravimas ir sprendimų priėmimas, tikslų išdėstymas, segmentavimas, dėmesys, padėties nustatymas ir rinkodaros derinys;
Veiksmų planai buvo orientuoti į vykdymo principus, kuriais siekiama patenkinti asmenis ir organizacijas, tačiau jie atitinka aplinkosaugos ir įmonės tikslus.
2 žingsnis
Antruoju etapu, atitinkančiu antrus kurso metus, siekiama suteikti LSDM studentams įgūdžių, padedančių planuoti, vadovauti ir užbaigti projektus, pritaikytus anksčiau įgytoms žinioms. Šiame etape LSDM studentai ugdys mokslinių tyrimų įgūdžius ir galės kurti ataskaitas apie duomenis, idėjas, išvadas ir (arba) rekomendacijas, rengti kokybiškus pristatymus, naudoti statistines priemones duomenims rinkti, analizuoti ir aiškinti, pasinaudoti plėtros galimybėmis ir išbandyti naujų idėjų ir elgesio.
3 žingsnis
Trečiuoju etapu, atitinkančiu trečius kurso metus, siekiama įtvirtinti ankstesnėse mokymo dalyse įgytas žinias ir pažangą pasitikint savimi, realizmu ir verslumu. Būtent šiame etape LSDM studentai kurs savo baigiamąjį kurso projektą, turėdami šiuos įgūdžius:
Lankstumas: gebėjimas valdyti įvairius projektus ir perspektyvas;
Pasitikėjimas savimi: pasitikėjimas savo kompetencija ir rezultatais;
Realizmas: objektyviai įvertinti savo galimybes;
Verslumas: gebėjimas plėtoti ir parduoti idėją, produktą ar verslą;
Atviras protas: tarptautinis mąstymas, iniciatyvaus elgesio ugdymas.
KARJEROS GALIMYBĖS
Gavėjai ir profesinės perspektyvos
Rinkodaros laipsnis skirtas studentams, profesionalams, vadovams ir verslininkams, turintiems ambicijų ar konsoliduotą karjerą rinkodaros sektoriuje. Rinkodaros studijų programos studentai turės galimybę dirbti komunikacijos agentūrose, įmonėse įvairiose pardavimo ar produktų ar paslaugų kūrimo srityse, rinkos tyrimuose, skaitmeninėje rinkodaroje ir reklamoje, užimdami rinkodaros vadybininkų, kūrybinių medžiagų, rinkodaros vadybininkų klientų, verslo vadovų pozicijas. .