Rinkodaros bakalauras
London School of Design and Marketing (ES)
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
London, Jungtinė Karalystė
Kalbų studijos
Ispanų kalba, Anglų kalba, Portugalų kalba
Studijų formatas
Nuotolinis mokymasis
Trukmė
30 Mėnesiai
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
GBP 11 385 *
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
* £3 450,00 lygis (3 lygiai) – registracija: £180
Įvadas
Esame internetinių edukacinių programų, teikiančių biurus Jungtinėje Karalystėje, teikėjas. Mūsų programos yra mokomos 3 kalbomis visiems.
Kodėl rinkodaros laipsnis?
Pasaulinėje ir labai konkurencingoje epochoje įmonės turi atskirti save ir įgyti specializuotų žmogiškųjų išteklių. Šis poreikis padidina aukštos kvalifikacijos specialistų paiešką pažangių rinkodaros žinių, stiprių problemų sprendimo įgūdžių ir kūrybinio mąstymo.
Londono dizaino ir rinkodaros mokyklos rinkodaros laipsnis bus svarbus žingsnis jūsų karjeroje ir siūlo tris įrankius:
- Žinios: didelių žinių apie koncepcijas, priemones, modelius ir praktiką įgijimas;
- Pajėgumai: gebėjimas kurti, planuoti, įgyvendinti ir įgyvendinti sėkmingus projektus;
- Požiūris: svarbių asmeninių savybių, tokių kaip strateginis mąstymas, metodika, savarankiškumas, lankstumas ir pasitikėjimas, raida.
Rinkodaros LSDM laipsnis yra tik internete ir yra prieinamas anglų, ispanų ir portugalų kalbomis.
Darbuotojai
Mūsų dėstytojai susideda iš kvalifikuotų, žinomų ir patyrusių mokytojų. Be akademinio doktoranto lygio, jie pateikia konsoliduotą profesinę karjerą, jungiančią akademinį komponentą su darbo rinka.
Mokytojo centras
LSDM studentai kas savaitę siunčiami per mokytojų centrą, kurį sudaro rinkodaros specialistai, magistrantūros ir keletą metų išbandyta patirtis. Mūsų "Tutor Centre" taip pat yra anglų, ispanų ir portugalų kalbomis.
Galerija
Studijų programa
Mūsų rinkodaros laipsnis yra 100% internetinis, sukurtas mokytis atsižvelgiant į mūsų studentų galimybes ir be fiksuoto tvarkaraščio. Kitaip tariant, LSDM studentai gali apibrėžti, kada ir kur jie gali pasiekti mūsų turinį. Tik galutinės užduotys ir konkretūs pristatymai bus suplanuoti pagal fiksuotą tvarkaraštį, kuris laiku bus perduotas LSDM studentams.
Maždaug per 30 mėnesių LSDM studentai bus baigę mūsų rinkodaros laipsnį, akredituotą Kūrybinių menų universiteto (UCA), vieno geriausių specialybės universitetų JK.
Šiame kurse priimti mokymo ir mokymosi metodai:
- Mokoma ispanų, anglų ir portugalų kalbomis;
- Kursas, kurį sudaro 3 lygiai, iš viso 26 mokymo programos vienetai;
- Vienetų turinys yra asinchroninis ir organizuojamas pagal savaitines temas;
- Turinį galite pasiekti bet kada ir kur tik norite;
- Mūsų Mokytojų centras veikia kaip palaikymo ir bendravimo priemonė mūsų studentams;
- Internetiniai ištekliai (pvz., Paskaitos, seminarai ir diskusijos, vadovėliai ir grįžtamojo ryšio sesijos, forumai, internetinės diskusijų grupės ir praktiniai pratimai).
Kurso apžvalga
Įvadas
Mūsų rinkodaros laipsnis buvo sukurtas tiems, kurie nori įgyti naujų įgūdžių, žinių rinkodaros srityje, skatindami valdymo ir rinkodaros sprendimus bei pasiūlymus. Mūsų kurso kūrybinis ir strateginis mąstymas yra rinkodaros valdymo priešakyje, siūlantis LSDM studentams žinias ir supratimą apie rinkodaros praktiką verslo kontekste. Jo labai praktiškas komponentas leis LSDM studentams sukurti rinkodaros valdymo strategijų, analizės ir vertinimo procesų bei metodų schemą.
Mokymosi galimybės
Mūsų rinkodaros laipsnis rengia profesionalus įvairioms rinkodaros ir vadybos sritims, siūlo aukštą ir platų aukštąjį išsilavinimą, kurį koordinuoja ir remia naujausi mokslo ir technologijų sričių pokyčiai. LSDM rinkodaros studijų planas buvo sukurtas ir suskirstytas į tris skirtingus etapus:
1 etapas
Pirmuoju etapu, kuris atitinka pirmuosius mūsų kurso metus, siekiama pasiūlyti studentams žinių ir supratimo apie sąvokas, įrankius ir modelius, taip pat atitinkamus tarpusavio ryšius pagrindinėse rinkodaros žinių srityse. Tikimasi, kad šiame etape LSDM studentai sugebės apibrėžti verslo koncepcijas ir problemas, susijusias su rinkodaros valdymu, taip pat taikyti tyrimo priemones ir metodus. Apskritai bus sukurtos šios galimybės:
- Gilus rinkodaros koncepcijos supratimas, jos apimtis ir aktualumas šiandien;
- Dabartinių valdymo modelių integravimas ir supratimas, pagrįstas DDA trilogija (diagnozė, sprendimas, veiksmas);
- Remiantis tvirta diagnoze, galimybių langų nustatymu;
- Diagnozės ir rinkodaros strategijos pusiausvyra;
- Strategijų kalibravimas ir sprendimų priėmimas, tikslų išdėstymas, segmentavimas, susitelkimas, pozicionavimas ir rinkodaros derinys;
- Veiksmų planuose pagrindinis dėmesys buvo skiriamas vykdymo principams, sutelktas į asmenų ir organizacijų pasitenkinimą, tuo pat metu atitinkantis verslo ir aplinkosaugos tikslus.
2 etapas
Antrasis etapas, kuris atitinka mūsų kurso antrus metus, siekia pasiūlyti LSDM studentams įgūdžius, kurie padės jiems planuoti, nukreipti ir užbaigti projektus, pritaikytus anksčiau įgytoms žinioms. Šiame etape LSDM studentai ugdys mokslinių tyrimų įgūdžius ir galės kurti ataskaitas apie duomenis, idėjas, išvadas ir (arba) rekomendacijas, rengti kokybiškus pristatymus, naudoti statistines priemones duomenims rinkti, analizuoti ir aiškinti, pasinaudoti asmeninio tobulėjimo galimybėmis. ir eksperimentuoti su naujomis idėjomis ir elgesiu.
3 etapas
Trečiasis etapas, kuris atitinka trečius mūsų kurso metus, siekia įtvirtinti ankstesniuose kursų skyriuose įgytas žinias ir pažangą užtikrintai, tikroviškai ir versliai. Šiame etape LSDM studentai kurs savo baigiamąjį kurso projektą atlikdami šias užduotis:
- Lankstumas: gebėjimas valdyti įvairius projektus ir perspektyvas;
- Pasitikėjimas: tikėjimas savo sugebėjimais ir atlikimu;
- Realizmas: greitai įvertinkite savo sugebėjimus;
- Verslumas: gebėjimas plėtoti ir parduoti idėją, produktą ar paslaugą;
- Turite atvirą protą ir tarptautinį mąstymą, ugdydami aktyvų elgesį.
KARJEROS GALIMYBĖS
Mūsų rinkodaros laipsnis skirtas studentams, profesionalams, vadovams ir verslininkams, turintiems ambicijų ar konsoliduotą karjerą rinkodaros pramonėje. Mūsų rinkodaros studijų studentai turės galimybę dirbti komunikacijos agentūrose, įmonėse įvairiose pardavimo srityse arba kuriančiose produktus ar paslaugas, rinkos tyrimus, skaitmeninę rinkodarą ir reklamą, prisiimdami rinkodaros vadybininkų, kūrybinių kūrinių, klientų vadybininkų funkcijas, verslo vadybininkai, be kita ko.