
Magistro studijos in
Strateginės rinkodaros magistras London School of Business & Finance

Įvadas
![]() | ![]() | ![]() |
Strateginė rinkodara yra būtina visuose sektoriuose, kad įmonės galėtų pristatyti savo žinią konkurencingoje rinkoje. LSBF į karjerą orientuota dviguba magistro programa suteikia jums šiuolaikinių įgūdžių ir patirties, kad galėtumėte sėkmingai dirbti nuolat besikeičiančiame rinkodaros pasaulyje.
Studijuodami šią programą įgysite esminių esminių rinkodaros koncepcijų supratimo, taip pat gausite išsamesnį vaizdą apie konkrečią rinkodaros specializaciją. Keturios mūsų specializacijos – skaitmeninė rinkodara ir socialinė žiniasklaida, pasaulinė rinkodara, prabangių prekių ženklų valdymas ir pardavimų valdymas – apima įvairias sudėtingas rinkodaros sritis ir leidžia jums nuspręsti, kokia yra jūsų kompetencijos sritis.
Šį magistro laipsnį suteikia Tarptautinis telematikos universitetas UNINETTUNO, Italija.
Trukmė ir mokesčiai
Strateginės rinkodaros magistro programa teikiama per mūsų prieinamą internetinę platformą, todėl jūs turite laisvę pasirinkti savo studijų tvarkaraštį. Suprantame, kad mūsų studentai yra užimti, nes 74% mūsų studentų dirba visu etatu, o 84% užima aukštesnes ir vadovaujančias pareigas. Lankstus studijų laikotarpis svyruoja nuo 18 iki 36 mėnesių ir keturis kartus per metus sausio, balandžio, liepos ir spalio mėnesiais, todėl studijuojate tada, kai jums patogiausia.
Kurso turinys
Moduliai apima:
Strateginis rinkodaros valdymas
Ugdykite valdymo lygio įgūdžius kuriant ir įgyvendinant rinkodaros kampanijas, taip pat efektyviai nukreipiant tikslinę auditoriją ir pasirenkant medialinius kanalus. Šio modulio metu įgysite atskirų rinkodaros funkcijų svarbą supratimą, kritiškai įsitrauksite ir įvertinsite rinkodaros vaidmenį iš valdymo perspektyvos ir įvertinsite pagrindinius rinkodaros veiklos rodiklius, kad tiksliai diagnozuotumėte problemas.
Vartotojų elgsena ir tyrimai
Kurti ir tobulinti rinkodaros strategijas, analizuojant ir vertinant vartotojų elgesį. Įgykite vartotojų psichologijos supratimą ir supratimą, kad įvertintumėte modelius pasaulinėje rinkoje
Integruotos rinkodaros komunikacijos tyrimas
Kritiškai įvertinkite komunikacijos strateginį vaidmenį sėkmingoje rinkodaroje. Išanalizuokite pagrindinių rinkodaros komunikacijos koncepcijų privalumus ir trūkumus ir įvertinkite rinkodaros komunikacijos strategijas, kurias naudoja organizacijos įvairiuose kontekstuose.
Pasirinkite vieną iš keturių mūsų specializacijų:
- Pasaulinė rinkodara
- Skaitmeninė rinkodara ir socialinė žiniasklaida
- Pardavimų vadyba
- Prabangaus prekės ženklo valdymas
Mokymosi rezultatai:
Ši programa skirta suteikti studentams karjeros pasirengusių įgūdžių:
- Marketingo strategijos kūrimas ir įvertinimas
- Vartotojų elgesio supratimas ir efektyvus žinutės kūrimas
- Rinkodaros komunikacijos strategijos ir pranešimų kūrimas
- Sudėtingų rinkodaros klausimų sprendimas, taikant faktines ir teorines žinias
- Įvaldyti įvairius rinkodaros valdymo metodus ir strategijas
Kurso reikalavimai
Kad galėtumėte dalyvauti šioje programoje, turite atitikti šiuos reikalavimus:
- Bakalauro laipsnis (minimalus 2:2) arba lygiavertis
- Jei anglų kalba nėra pirmoji kalba ir studentas nėra baigęs anglų kalbos bakalauro laipsnio, reikalingas šis anglų kalbos mokėjimo įrodymas:
- a. IELTS bendras juostos balas 5,5 arba lygiavertis
- b. vidurinės anglų kalbos
- c. ACCA/CIMA atlikta 14 darbų
- d. 2 metų darbo patirtis angliškai kalbančioje aplinkoje (gavus priėmimo komisijos sutikimą)
Registruojantis reikalingų dokumentų sąrašas:
- Užpildyta paraiškos forma
- Tikslų pareiškimas
- Autentiškos jūsų kvalifikacijos, pažymėjimų ir visų studijų metų nuorašų kopijos
- Jūsų paso kopija
- Jūsų CV / gyvenimo aprašymo kopija anglų kalba
- Anglų kalbos mokėjimo įrodymas
- Atspausdintas asmeninis pareiškimas, kuriame atsakoma į toliau pateiktus klausimus. Užpildytose ataskaitose turi būti nurodytas Studento vardas, pavardė, akademinė programa ir jo kontaktinė informacija bei pateikiami paštu, el. paštu arba faksu.
Į kiekvieną klausimą turi būti atsakyta ne mažiau kaip 300 žodžių (1 puslapis):
- a. Kodėl šiuo savo karjeros laikotarpiu renkatės tęsti magistrantūros studijų programą ir ko tikitės tai darydami?
- b. Kokios stipriosios pusės, jūsų nuomone, daro jus stipriu kandidatu į magistrantūros programą?
- c. Apibūdinkite ankstesnę ar dabartinę asmeninę / profesinę patirtį, kuri, jūsų nuomone, turėjo teigiamos įtakos jūsų galimybėms sėkmingai baigti studijų programą.
Ateities karjera
Ši programa paruoš jus galimai karjerai
- Marketingo koordinatorius
- Rinkos analitikas
- Projekto vadovas
- Integruotos komunikacijos vadovas