Vadybos magistras - skaitmeninės rinkodaros specialistas
Kozminski University
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Warsaw, Lenkija
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Nuotolinis mokymasis, Stovykloje
Trukmė
2 years
Tempas
Dieninės, Ištęstinės
Mokestis už mokslą
EUR 5 520 / per year *
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
* 1 kurso mokslas
Įvadas
Skaitmeninės rinkodaros programa yra nauja, novatoriška specializacija valdymo srityje, vykdoma anglų kalba.
Tyrimai skirti ugdyti šiuolaikinį rinkodaros vadovą, kuris:
- Kvalifikuotai juda skaitmeninės ekonomikos sąlygomis, supranta šiuolaikinį pasaulį ir šiuolaikinį klientą.
- Žino, kaip internetas gali pakeisti ne tik rinkodarą, bet ir visą organizaciją, ir žino, kaip efektyviai įgyvendinti tokį pakeitimą.
- Supranta, kaip šiuolaikinės technologijos, ty socialinė žiniasklaida, mobilusis, dirbtinis intelektas ar automatika, keičia įmonės veiklą.
- Gebės efektyviai sukurti strategiją, planą ir užduotis, susijusias su interneto rinkodara (įskaitant socialinės žiniasklaidos rinkodarą).
- Puikiai išmano ir moka naudotis įrankiais, susijusiais su internetine reklama (pvz., „Facebook“ skelbimai, „Google Adwords“, rinkodaros automatizavimo sistemos arba el. Pašto rinkodaros sistemos).
- Žino, kaip pradėti ir valdyti internetinę parduotuvę, supranta galimybes, atsirandančias naudojant internetinius verslo modelius (pvz., Sutelktinis šaltinis, dalijimosi ekonomika, modelio „freemium“ ir kt.).
- Puikiai išmano žiniatinklio analizę, gali naudoti tokius įrankius kaip „Google Analytics“, „Brand24“, „Sotrender“ ir daugelį kitų.
- Žino kompiuterinės grafikos pagrindus ir internetinės vaizdo medžiagos rengimą.
- Gali bendradarbiauti virtualioje aplinkoje (virtualios komandos).
- Studijų metu nuolat bendravo su elektroninės rinkodaros ir el. Verslo praktika.
- Pripažįsta bet kurios organizacijos plėtros galimybes, atsirandančias dėl skaitmeninės transformacijos reiškinio, per kurį eina kiekviena įmonė ar institucija.
- Gali laisvai veikti tarptautinėje aplinkoje, nes programa vykdoma anglų kalba.
Programos partneriai:
Unikalios vertybės
- Studijų partneriai yra pripažinti skaitmeninio pasaulio prekės ženklai, įskaitant „Accenture“, „Sotrender“, „Brand24“, „Salesmanago“, „NapoleonCat“, kurie studentams, be kita ko, siūlo stažuotes, sertifikavimo programas, nemokamą prieigą prie internetinių įrankių, svečių paskaitas ir susitikimus su praktikais.
- Pagrindinę programą sudaro daug pagrindinių dalykų (daugiau nei 800 didaktinių valandų), atliekama interaktyvių seminarų, seminarų, pratybų, kompiuterinių laboratorijų ir paskaitų forma.
- Užsiėmimus veda neeiliniai lektoriai ir aukštos klasės elektroninės rinkodaros specialistai, turintys didžiulę patirtį elektroninės rinkodaros ir elektroninio verslo srityse.
- Studentai tiesiogiai bendrauja su naujųjų technologijų sektoriaus įmonėmis, dalyvauja užsiėmimuose su praktikais ir įgyvendina konkrečių įmonių elektroninės rinkodaros ir elektroninio verslo projektus.
- Skaitmeninės rinkodaros specialybės absolventas įgis daugybę specifinių kompetencijų ir įgūdžių, leidžiančių greitai sukurti karjerą praktiškai kiekvienoje įmonėje.
- Studentai skatinami pasinaudoti šešių mėnesių viešnage viename iš 200 žinomų universitetų iš viso pasaulio kaip tarptautinės mainų programos dalis. Be to, studentai turi galimybę išvykti į apmokamą praktiką užsienyje.
- Absolventai gauna vadybos magistro diplomą. Be to, jie gauna diplomo priedą, kuriame nurodoma, kad absolventas baigė skaitmeninės rinkodaros specialybę.
- Tyrimai atliekami visą darbo dieną.
Priėmimai
Studijų programa
Kursai
- Dirbtinis intelektas versle
- Skaitmeninė transformacija
- Verslo duomenų gavyba
- Projektų valdymo principai
- CRM ir rinkodaros automatizavimas
- Skaitmeninis konsultacinis projektas
- Klientų portfelio analizė
- Virtualios komandos
- Skaitmeninė rinkodara II
- Elektroninė prekyba ir elektroninio verslo strategija
- Skaitmeninė analizė
- Socialinės žiniasklaidos rinkodara
- Vaizdo ir grafinis dizainas
- Web dizainas ir valdymas
- Klientų patirties valdymas
- Virtualizacijos teisiniai aspektai
Klasės tvarkaraštis
- Nuolatinės programos
Užsiėmimai vyksta nuo pirmadienio iki penktadienio ryte ir po pietų.
Galerija
Reitingai
Programos rezultatas
Ką gaunate iš studijų
Studijų metu įgysite žinių, įgūdžių ir socialinių kompetencijų, be kita ko:
- Visapusiškas interneto ir tinklo technologijų naudojimas rinkodaroje – kuriant elektroninės rinkodaros strategijas, planus ir užduotis.
- Internetinių svetainių kūrimas ir tvarkymas.
- Bendradarbiavimas ir santykių su šiuolaikišku klientu valdymas.
- Įmonės populiarumo tinkle kūrimas (e. akcija).
- Įrankių tvarkymas, t Google Adwords ir Google Analytics, Facebook Ads ir rinkodaros automatizavimas, CRM arba analitinės sistemos.
- Sąveikos su klientais projektavimas ir vykdymas naudojant socialinius tinklus (socialinės žiniasklaidos rinkodara).
- Informacijos analizavimas internetu (interneto analitikas).
- IT projektų valdymas ir šiuos projektus įgyvendinančios komandos valdymas.
- Virtualus komandos valdymas.
- Dirbtinio intelekto naudojimas versle.
- Praktinis e-marketingo projektų įgyvendinimas pasirinktai įmonei.
- Kompiuterinės grafikos ir vaizdo montažo pagrindai.
Stipendijos ir finansavimas
Stipendijos geriausiems kandidatams
Kandidatai į nuolatinę programą, surinkę ne mažiau kaip 80% stojamojo testo balų, turės galimybę pretenduoti į „Geriausių kandidatų stipendiją“.
Apdovanoti kandidatai atrenkami pagal reitingavimo sistemą.
Stipendijai gauti bus svarstoma tik paraiška, pateikta iki liepos 15d . Kandidatai, kuriems buvo skirta stipendija, apie tai bus informuoti ne vėliau kaip liepos 31d.
Programos mokestis už mokslą
KARJEROS GALIMYBĖS
Karjeros galimybės po studijų
Baigęs skaitmeninės rinkodaros anglų kalba specialybę, gali dirbti:
- „Tradicinės“ įmonės (vadinamosios „plytų ir skiedinio“), internetą ir internetinę rinkodarą traktuojančios kaip būtiną savo reklaminės ar pardavimo veiklos pratęsimą.
- „Transformuojančios“ įmonės (vadinamosios „plytos ir paspaudimai“), norintys pasinaudoti naujomis interneto teikiamomis galimybėmis pritraukiant klientus, bendradarbiaujant su esamais klientais ir bendrai pertvarkant verslo modelį (vadinamąjį „ skaitmeninė transformacija“).
- Interneto įmonės (vadinamieji „grynieji paspaudimai“), norinčios sustiprinti savo pozicijas virtualioje rinkoje ir dar labiau išnaudoti skaitmeninės aplinkos privalumus bei potencialą savo veikloje.
- Konsultacinės įmonės, interaktyvios agentūros, socialinės žiniasklaidos agentūros ir kt., teikiančios su internetu susijusias paslaugas kitoms įmonėms.
- Naujųjų technologijų sektoriaus įmonės.
- Pradedantieji ir bet kokios naujos verslo įmonės.
Profesijų, kurioms programos absolventas bus gerai pasirengęs, pavyzdžiai:
- Skaitmeninės rinkodaros vadovas
- Socialinės žiniasklaidos rinkodaros vadovas
- Skaitmeninės transformacijos pareigūnas
- Rinkodaros vadovė / rinkodaros koordinatorė
- Rinkodaros ir komunikacijos vadovas
- Santykių valdymo analitikas
- Projekto vadovas
- Skaitmeninės rinkodaros konsultantas
- Elektroninės prekybos vadovas
- Bendrijos vadovas
- Interneto analitikas
Akreditacijos
Priėmimo į programą reikalavimai
Parodykite savo įsipareigojimą ir pasirengimą sėkmingai mokytis verslo mokykloje laikydami GMAT egzaminą – plačiausiai naudojamą stojamąjį egzaminą, kuris įvertina jūsų kritinio mąstymo ir samprotavimo įgūdžius.
Atsisiųskite GMAT mini viktoriną ir sužinokite apie klausimus, kuriuos rasite egzamine.