
Humanitarinių mokslų bakalauro programos in
BA Hospitality Management IU International University of Applied Sciences - Online Studies

Įvadas
Su IU Tarptautinio taikomųjų mokslų universiteto BA Hospitality Management galite išmokti patenkinti svečius, patenkinti visus jų poreikius ir prisitaikyti prie įvairiausių netikėtų situacijų. Studijų metu įgysite reikiamų įgūdžių ir žinių, kad pasisektumėte svetingumo pramonėje. Su verslo ir svetingumo pagrindais susipažinsite naudodami atvejų analizę ir kokybės kontrolę. Tada galėsite sujungti šias žinias su giliu pasinerimu į specifiką, pasirinkę pasirenkamuosius modulius, tokius kaip gastronomija ir maitinimas, turizmo vadyba, renginių valdymas ir kt.
Studijuokite taip, kaip norite, naudodamiesi IU internetinėmis studijomis
Studijuoti internetu nereiškia mokytis vienam: kolegos studentai, dėstytojai, dėstytojai ir studentų patarėjai yra prieinami bet kuriuo metu ir atsakys į bet kokius klausimus ar patarimus.
Turėdami daugiau nei 10 metų internetinių studijų patirtį, IU programos sukurtos taip, kad atitiktų jūsų poreikius ir padėtų jums sėkmingai:
- Pradėkite studijuoti kada tik norite: nereikia laukti semestro pradžios. 100% internetu, kad ir kur būtumėte.
- Laikykite egzaminus, kai tik būsite pasiruošę. 24 valandas per parą, 365 dienas per metus, iš bet kurios pasaulio vietos.
- Sukurkite savo tarptautinį tinklą nuo pat pirmo žingsnio ir pozicionuokite savo sėkmę pasauliniu mastu.
- IU mūsų tikslas yra suteikti jums įrankius, kurių reikia norint sukurti sėkmingą karjerą. Štai kodėl 94% mūsų absolventų susiranda darbą per 3 mėnesius nuo studijų baigimo.
- Mūsų laipsniai yra pripažinti ir akredituoti visame pasaulyje, o tai suteikia jums daugiau galimybių sėkmingai dirbti tarptautinėje darbo rinkoje.
- Siūlome lanksčias atsiskaitymo galimybes, tinkančias kiekvienam studentui. Mokėti už studijas galite kas mėnesį arba kasmet.
Įgykite paklausios profesijos laipsnį ir ugdykite visus reikalingus įgūdžius, kad užsitikrintumėte savo profesinę ateitį.
Galerija
Priėmimai
Nemokamas internetinis seminaras ir klausimai ir atsakymai
Internetinis seminaras: Studijuokite internetu su IU 18:00–19:00 (CEST)
Studijų programa
IU tarptautinio taikomųjų mokslų universiteto svetingumo vadybos bakalauro programa yra jūsų pirmasis žingsnis sėkmingos tarptautinės karjeros link šioje įdomioje pramonėje. Gausite įvairių viešbučių veiklos planavimo, plėtros ir valdymo žingsnių apžvalgą. Be to, įgysite išsamių žinių apie įvairius komercinius aspektus, tokius kaip apskaita, metinių finansinių ataskaitų rengimas ir personalo valdymas.
Kai baigsite pagrindinį studijų etapą, turėsite galimybę pasirinkti modulius, kuriuos norite studijuoti, iš daugybės pasirenkamųjų dalykų. Čia įgysite specialių žinių, pagrįstų planuojama karjera. Daug skirtingų šios programos pasirenkamųjų dalykų siūlomų variantų padės rasti jums patraukliausius srities aspektus ir sužinoti daugiau apie juos.
1 semestras | 2 semestras |
|
|
3 semestras | 4 semestras |
|
|
5 semestras | 6 semestras |
|
|
Pasirenkamasis A
5-ame semestre turėsite pasirinkti pasirenkamąjį modulį, kurį galėsite pasirinkti iš vieno iš šių modulių:
- Gastronomija ir maitinimas
- Turizmo vadyba
- Renginio vadyba
Pasirenkamasis B
6-ame semestre turėsite pasirinkti pasirenkamąjį modulį, kurį galėsite pasirinkti iš vieno iš šių modulių:
- Taikomasis pardavimas
- Internetinė ir socialinių tinklų rinkodara
- Žmonių valdymas ir verslo psichologijos pagrindai
- Tarpkultūrinė psichologija ir CRM
- Tarptautinė prekės ženklo vadyba ir įmonių komunikacija
- Tarptautinė apskaita, planavimas ir kontrolė
- Organizacijos plėtra ir pokyčių valdymas I
- Tarptautinis personalas ir lyderystė
- Verslo etika ir tvarumas
- Rinkos tyrimai ir produktų valdymas
- Intrapreneurship
Pasirenkamasis C
6-ame semestre turėsite pasirinkti pasirenkamąjį modulį, kurį galėsite pasirinkti iš vieno iš šių modulių:
- Gastronomija ir maitinimas
- Turizmo vadyba
- Renginio vadyba
- Taikomasis pardavimas
- Internetinė ir socialinių tinklų rinkodara
- Žmonių valdymas ir verslo psichologijos pagrindai
- Tarpkultūrinė psichologija ir CRM
- Tarptautinė prekės ženklo vadyba ir įmonių komunikacija
- Tarptautinė apskaita, planavimas ir kontrolė
- Organizacijos plėtra ir pokyčių valdymas I
- Tarptautinis personalas ir lyderystė
- Verslo etika ir tvarumas
- Rinkos tyrimai ir produktų valdymas
- Intrapreneurship
- Studium Generale