MBA Skaitmeninė rinkodara su specializacija elektroninėje prekyboje ar pardavimuose
Instituto Europeo de Posgrado - Colombia
Pagrindinė informacija
Pasirinkite vietą
Universiteto vieta
Madrid, Ispanija
Kalbų studijos
Ispanų kalba
Studijų formatas
Nuotolinis mokymasis, Stovykloje
Trukmė
1500 valandų
Tempas
Ištęstinės
Mokestis už mokslą
COP 30 655 625 / per year
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
Įvadas
Ši MBA leidžia jums įgyti visuotinę ir integruotą verslo valdymo viziją, taikant skirtingų verslo sričių gydymą tuo pačiu metu, kai studijuojate išsamias skaitmeninės rinkodaros medžiagas. Be to, tai leidžia specializuotis pardavimų ar elektroninės prekybos srityje.
Dvivietis laipsnis - „Europidé de Monterrey“ universitetas
Dėl Europos absolventų instituto susitarimo su Europos Monterėjaus universitetu, šis MBA pasiūlomas dvigubai aukšto prestižo laipsniu tarptautiniu lygiu.
Kodėl verta rinktis šią MBA?
Jūs tapsite profesionaliu sąrašu, kvalifikuotu užimti vadovaujančias ar tarpines pozicijas, skaitmeninę rinkodarą, mokytis naudojant naujausias daugialypės terpės naujienas, strategijas, metodus ir internetinės aplinkos įrankius.
- Tai leis sėkmingai įveikti skaitmeninės pertvarkos iššūkius organizacijose.
- Tai suteiks jums bendrą įmonės ir skaitmeninės rinkodaros viziją, leis suprasti šios srities svarbą siekiant strateginių organizacijos tikslų.
- Jūs įsigilinsite į naujausias internetinės rinkodaros priemones ir tendencijas bei jų komercinius padarinius.
- Maršrutą galite pasirinkti e-komercijoje ar pardavime, suteikdami savo laipsnio vertės antspaudą ir gavę papildomą diplomą, atsižvelgiant į pasirinktą specialybę.
- Jus apmokys „Google“ pasirinktas ekspertas-treneris, kad gautumėte „Google AdWords“ sertifikatą (pirkinių reklamą).
Artumas ir personalizavimas
Studentų, dėstytojų ir dėstytojų ryšiai yra nuolatiniai per virtualią platformą, taip pat:
- Bendras medžiagų prieinamumas (visą parą).
- Abejoti bet kuriuo paros metu.
- Nuolatinis bendravimas per diskusijų forumus.
Dėl to ir turinio struktūros programų vertinimas yra iš esmės praktinis.
Studijų programa
Programa
bendri dalykai
- Vadovavimas labai efektyvioms komandoms
- Skaitmeninė rinkodara ir skaitmeninės tendencijos
- Įeinančioji rinkodara, skaitmeninė reklama ir socialinių tinklų rinkodara
- CRM ir klientų pritraukimas bei valdymas. Nuo rinkodaros el. paštu iki filialų
- Mobilioji rinkodara
- Finansai verslo sprendimams priimti
- Paieškos variklio padėties nustatymas. Google Adwords. SEO, SEM ir PPC
- Analizė, duomenys ir skaitmeniniai tyrimai
- Strateginė kryptis: konkurencingos kompetencijos paieška
- Verslo verslumas ir verslo planas
- TFM. „Google“ apsipirkimo sertifikatas
Pardavimo maršrutas
- Skaitmeniniai pardavimai. Bendradarbiavimo ekonomika ir strateginiai aljansai
- Platinimo kanalai: daugiakanalis
- Komercijos valdymo iššūkiai skaitmeninėje visuomenėje: pardavimų valdymas ir planavimas
- Rinkodaros ir pardavimų tendencijos ir iššūkiai – paskaitų ciklas
El. prekybos maršrutas
- Elektroninė prekyba: dabartinė situacija ir tendencijos. Dizainas ir rinkodara
- Elektroninės prekybos platformos, modeliai ir valdymas
- „Business Intelligence“ ir „Analytics“ pritaikyti el. prekybai
- Elektroninės komercijos tendencijos ir iššūkiai – paskaitų ciklas
Stipendijos ir finansavimas
Pagalba studijoms – Finansavimas
Institutas turi stipendijų programą, kuri gali padengti iki 35% studijų kainos. Kiekviename kvietime siūlomas ribotas stipendijų skaičius, atsižvelgiant į asmeninę, profesinę ar ekonominę kandidatų padėtį.
Taip pat yra specialių finansavimo sąlygų, padedančių studentams padengti kurso išlaidas taikant atidėtųjų mokėjimų sistemą.