Skaitmeninės lyderystės magistras
Heriot-Watt University Dubai
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Academic City, Jungtiniai Arabų Emyratai
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Nuotolinis mokymasis
Trukmė
4 years
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
Susisiekti su mokykla
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
* Magistrantūros laipsnį sudaro aštuoni kursai ir pagrindinis projektas. Kiekvienas kursas kainuoja 1 340 svarų sterlingų, o pagrindinis projektas – 1 480 svarų sterlingų. Visas programos mokestis yra 12 200 GBP. Galite mokytis pagal kursą ir mokėti mokanti
Įvadas
Apžvalga
Edinburgo verslo mokyklos Heriot-Watt universiteto internetinė magistrantūros skaitmeninės lyderystės programa buvo sukurta konsultuojantis su pramonės atstovais, siekiant aprūpinti naujos kartos lyderius, kurie paskatintų duomenimis pagrįstą skaitmeninę transformaciją. Atsižvelgiant į ateities talentų poreikius, laipsnis buvo sukurtas tam, kad paruoštų jus vadovaujantiems vaidmenims skaitmeninės transformacijos srityje. Tai leis jums kritiškai įvertinti skaitmeninių technologijų transformacinį potencialą versle ir galimybes bei iššūkius, susijusius su skaitmenine transformacija įvairiuose organizaciniuose kontekstuose.
Programa ne tik suteiks įžvalgų apie transformacinių technologijų, pvz., „Big Data“, „Robotics“ ir „AI“ vaidmenį, bet ir suteiks jums supratimą apie tai, kaip šias technologijas galima sėkmingai panaudoti įgyvendinant strategines naujoves ir pokyčius, siekiant užtikrinti veiklos efektyvumą ir didesnę klientų vertę. . Programoje bus atsižvelgta į verslo modelio naujovių ir tinklinių rinkų vaidmenį keičiant pramonės šakas ir ekonomiką, taip pat į klientų poreikius ir klientų tinklų panaudojimą, strateginį duomenų vaidmenį, lyderystę, organizacinį judrumą ir kultūrinę transformaciją.
Programos trukmė
Vienam kursui reikia apie 150 studijų valandų. Vidutiniškai pilnai magistrantūrai baigti užtrunka ketverius metus, tačiau ją galima baigti greičiau arba per ilgesnį laikotarpį. Galite pasirinkti savo tempą, tęsdami arba atidėdami studijas tada, kai jums labiausiai tinka. Jūsų tvarkaraštis visada turi pirmenybę.
Mokymosi pristatymas internetu
Mūsų progresyvi kursų medžiaga yra prieinama internete per mūsų virtualią mokymosi aplinką (VLE). VLE susieja jus su mūsų ekspertais ir kursų medžiaga per vaizdo įrašus, internetinius seminarus, straipsnius, žurnalus, vertinimus ir diskusijų lentas. Pas mus visiškai priklauso nuo jūsų, kada ir kur laikysite egzaminus, o mokėti tereikia už vieną kartą. Galite pasirinkti, kada laikyti egzaminus, o jei reikia pertvarkyti, tai taip pat nėra problema. Norėdami sužinoti daugiau apie programos struktūrą, išteklius ir palaikymą, apsilankykite mūsų internetiniuose mokymosi pristatymo ir palaikymo puslapiuose.
Parama studentams
Net gabiausiems ir labiausiai pasitikintiems studentams retkarčiais reikia šiek tiek padėti. Nesvarbu, ar studijuojate internetu namuose, ar su mokymosi partneriu, niekada nesate toli nuo mūsų fakulteto ir kitų besimokančiųjų paramos. Papildoma pagalba teikiama pasirenkant internetines mokymo ir peržiūros sesijas bei kitus internetinius išteklius, pvz., testus, praktikos esė, bendradarbiavimo diskusijų forumus, kuriuose galite bendrauti su kolegomis studentais visame pasaulyje, ir įrankius, padėsiančius stebėti kurso pažangą.
Priėmimai
Studijų programa
Kurso turinys
Magistrantūros skaitmeninės lyderystės tikslas yra ugdyti kritinį supratimą apie skaitmeninės transformacijos galimybes ir iššūkius šiuolaikinėse verslo aplinkose ir ugdyti reikiamas lyderystės, valdymo ir technines kompetencijas, kad būtų galima įgyvendinti skaitmeninės transformacijos iniciatyvas organizacijose.
Programą sudaro aštuoni kursai. Kursai vertinami egzaminu raštu ir (arba) raštu kursiniu darbu. Baigę aštuonis dėstomus kursus, studentai taip pat imsis mokslinio tyrimo disertacijos arba pagrindinio projekto. Perduokite juos ir prisijunkite prie mūsų pasaulinio Edinburgo verslo mokyklos absolventų ir verslo specialistų tinklo.
Privalomi kursai
- Skaitmeninio verslo strategija: platformos ir ekosistemos
- Skaitmeninė lyderystė
- Strateginiai pokyčiai
- Tyrimo filosofija ir praktika
- Didelių duomenų analizė
- Verslo analizė ir didelių duomenų įvadas
- Skaitmeninės rinkodaros analizė
- Žmonių analizė
Privalomi kursų aprašai
Skaitmeninio verslo strategija: platformos ir ekosistemos
Šis kursas leidžia kritiškai įvertinti skaitmeninės transformacijos verslui strategines pasekmes, įskaitant skaitmeninių technologijų potencialą sutrikdyti vertės grandines, paskatinti verslo modelio naujoves ir sukurti konkurencinį pranašumą dėl veiklos veiksmingumo ir didesnės vertės klientams. Bus ištirtos ir įvertintos unikalios platformų verslo ir (ir platformomis pagrįstų ekosistemų) ypatybės, kartu su iššūkiais, susijusiais su platformų strategijų kūrimu ir įgyvendinimu.
Skaitmeninė lyderystė
Šis kursas supažindina jus su lyderystės teorija ir praktika bei ugdo lyderystės vaidmens ir svarbos verslo transformavimui supratimą, tiria ryšius tarp veiksmingos ir tinkamos lyderystės ir organizacijos strategijos. Tai taip pat suteikia galimybę apsvarstyti tinkamą vadovavimo praktiką įvairiuose realaus gyvenimo ar imituojamuose kontekstuose.
Strateginiai pokyčiai
Šis kursas suteikia žinių ir supratimo apie organizacinius pokyčius iš strateginės perspektyvos, tyrinėjant strateginių pokyčių modelius ir jų taikymą įvairiose organizacijose. Ji taip pat tiria strateginių pokyčių organizacinį poveikį ir lyderystės, vidinių pokyčių agentų ir išorės suinteresuotųjų šalių vaidmenį.
Tyrimo filosofija ir praktika
Šis kursas, skirtas suteikti pagrindą pagrindiniam projektui ar disertacijai, ugdo socialinių mokslų tyrimų proceso supratimą ir suteikia teorijos bei požiūrių į tyrimus supratimą. Taip pat pateikiamas tyrimo plano paaiškinimas; projekto planavimas ir rašymo stilius, ypač atsižvelgiant į magistrantūros disertaciją/Capstone ataskaitą.
Didelių duomenų analizė
Suteikia įžvalgų apie duomenų analizės naudojimą verslo kontekste ir praktinių žinių apie sistemas ir įrankius, naudojamas didelių duomenų analizei. Juo siekiama suteikti studentams tinkamus žinių atradimo, analizės ir didelių duomenų vertinimo įgūdžius ir ugdyti kiekybinius įgūdžius išgauti, analizuoti ir interpretuoti informaciją iš didelių duomenų. Taip pat pateikiamas supratimas apie technologijas, susijusias su didelių duomenų analize, pvz., debesų kompiuterija, dirbtinis intelektas ir daiktų internetas.
Verslo analizė ir didelių duomenų įvadas
Plėtojamas supratimas apie skirtingus vadovų ir vadybos konsultantų taikomus metodus sprendžiant verslo sprendimų problemas ir verslo analitikos tikslo ir vertės vertinimą priimant valdymo sprendimus. Tai taip pat suteikia praktinį supratimą apie pagrindines statistikos sąvokas, kuriomis grindžiami strateginių sprendimų mokslų aspektai, ir suteikia studentams praktinių įgūdžių taikyti įvairius verslo analitikų naudojamus analizės metodus. Taip pat pateikiamas didelių duomenų įvadas, kuris suteikia pagrindą Didžiųjų duomenų analizės kursui.
Skaitmeninės rinkodaros analizė
Plėtojas kritiškai vertindamas teorijas, įrankius ir metodus, susijusius su skaitmeninės rinkodaros analize, ir išmano įvairias svetainės srauto didinimo strategijas bei gebėjimą įvertinti jų pranašumus ir trūkumus tam tikruose kontekstuose. Taip pat ugdomas gebėjimas kritiškai vertinti skaitmeninės rinkodaros analizės rezultatus ir į juos reaguoti.
Žmonių analizė
Siekiama suteikti supratimą apie kokybiškų duomenų ir žmonių analizės svarbą šiuolaikinių verslo technologijų kontekste. Išnagrinėdami skirtingus duomenų analizės metodus, studentai išmoks analizuoti, interpretuoti ir pateikti pagrindinius duomenis, galiausiai pasieks aukštą analitinės brandos lygį, kaip pagrįsta Ulricho modeliu. Žmogiškojo kapitalo analizės / žmonių analitikos supratimas parodys studentams šaltinių įrankių, natūralios kalbos apdorojimo ir metrikos svarbą sprendžiant talentų įgijimo ar darbo jėgos planavimo klausimus. Galiausiai, šiame kurse taip pat bus nagrinėjami iššūkiai, susiję su žmonių analitika, pavyzdžiui, etika ir pasipriešinimas, taip pat duomenų valdymas, išlaikant orientaciją į žmogų.