Kodėl mes skelbiame: socialinės žiniasklaidos kurso antropologija - UCL (Londono universiteto koledžas)
FutureLearn
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Online United Kingdom
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Nuotolinis mokymasis
Trukmė
5 weeks
Tempas
Ištęstinės
Mokestis už mokslą
USD 59 / per course *
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
* Jūs galite to išmokti nemokamai arba atnaujinti kursą ir turėti papildomų privalumų už 59 USD
Stipendijos
Ištirkite stipendijų galimybes, kurios padės finansuoti savo studijas
Įvadas
Atraskite įvairius socialinės žiniasklaidos naudojimo būdus visame pasaulyje ir jų pasekmes politikai, santykiams ir kasdieniam gyvenimui.
Kodėl prisijungti prie kurso?
Šis nemokamas internetinis kursas yra pagrįstas devynių antropologų, kurie kiekvienas praleido 15 mėnesių lauko vietose Brazilijoje, Čilėje, pramonės ir kaimo Kinijoje, Anglijoje, Indijoje, Italijoje, Trinidade ir Turkijoje, darbu.
Kokios yra socialinės žiniasklaidos pasekmės?
Kursas siūlo naują socialinės žiniasklaidos apibrėžimą, kuriame pagrindinis dėmesys skiriamas ne tik platformų galimybėms, bet ir skelbiamam turiniui. Joje nagrinėjama didėjanti vaizdų svarba bendraujant ir priežastys, kodėl žmonės skelbia meemas, selfius ir fotografijas.
Per penkias savaites ištirsite socialinės žiniasklaidos poveikį įvairioms temoms, įskaitant politiką, švietimą, lytį, komerciją, privatumą ir lygybę. Jūs suprasite, kaip socialinės žiniasklaidos pasekmės įvairiuose regionuose skiriasi.
Laikykitės lyginamojo ir antropologinio požiūrio į socialinę mediją
Kursą ves tie patys devyni antropologai, kurie atliko originalius lauko darbus ir išleido vienuolika knygų, paremtų šiuo tyrimu.
Jūs sutiksite daugelį mūsų informatorių per mūsų filmus, užmegzti ryšius su mūsų komanda per vaizdo diskusijas ir paskaitas bei susidurti su mūsų idėjomis per animacijas, infografijas ir tekstą.
Pasirinkę antropologinį ir palyginamąjį požiūrį, siekiame suprasti ne tik tai, kaip socialinė žiniasklaida pakeitė pasaulį, bet ir tai, kaip pasaulis pakeitė socialinę mediją.
Šio kurso vertimus galite rasti UCLeXtend šiomis kalbomis: kinų, italų, hindi, portugalų, ispanų, tamilų ir turkų.
Kokias temas apimsite?
- Kas yra socialinė žiniasklaida ir kaip turėtume ją apibrėžti?
- Akademinis požiūris į socialinę mediją ir įvadas į antropologiją.
- Vaizdų kilimas bendraujant.
- Socialinės žiniasklaidos poveikis lyčiai ir politikai.
- Socialinės žiniasklaidos poveikis švietimui, komercijai ir privatumui.
- Socialinės žiniasklaidos poveikis nelygybei.
Kada norėtum pradėti?
Pradėkite iš karto ir mokykitės savo tempu. Jei kursas dar neprasidėjo, būsimą datą matysite žemiau.
- Dabar prieinamas
Ką gausite?
Kurso pabaigoje galėsite
- Taikykite kritinį mąstymą įvairių kultūrų kokybinių ir kiekybinių įrodymų spektrui.
- Įvertinkite socialinę mediją iš antropologinės perspektyvos ir vykdykite mini tyrimų projektus.
- Palyginkite savo požiūrį į socialinę žiniasklaidą su kitomis kultūrinėmis aplinkybėmis.
Kas yra kursas?
Vienintelis reikalavimas - susidomėjimas socialine žiniasklaida ir žmonėmis.
Su kuo išmoksite?
Danielis Milleris Danielis Milleris yra Londono universiteto koledžo antropologijos profesorius. UCL jis sukūrė skaitmeninės antropologijos programą. @DannyAnth | Elisabetta Costa Elisabetta Costa yra podoktorantūros tyrinėtoja Britanijos institute Ankaroje. Ji yra antropologė, kurios specializacija yra žiniasklaidos ir skaitmeninės žiniasklaidos tyrimai Turkijoje ir Viduriniuose Rytuose. | Jolynna Sinanan Australijos Karališkojo Melburno technologijos instituto Skaitmeninės etnografijos tyrimų centro ir Žiniasklaidos ir komunikacijos mokyklos vicekanclerio mokslo darbuotoja. |
Juliano Spyeris Šiuo metu baigiau antropologijos mokslų daktaro laipsnį, studijuoju socialinę mediją. | Laura Haapio-Kirk Aš esu UCL antropologijos doktorantė, studijuojanti išmaniuosius telefonus ir senėjimą Japonijoje, ir viešai bendradarbiaujanti dėl projekto „Kodėl mes skelbiame“. | Nell Haynes Esu antropologijos mokslo darbuotojas. |
Šriramas Venkatramanas Londono universiteto koledžo antropologijos katedros doktorantas. Antropologas / statistikas. Mokslinių interesų sritys: Technologijos darbo vietoje, organizacinė kultūra ir verslumas. | Tomas McDonaldas Aš esu Honkongo universiteto Sociologijos katedros docentas. UCL „Kodėl mes skelbiame“ komandos narys. | Xinyuan Wang Doktorantas UCL Antropologijos katedroje. Kinų tradicinės tapybos ir kaligrafijos dailininkas. |
Razvanas Nicolescu Esu UCL Antropologijos katedros garbės mokslo darbuotoja. |
Kas sukūrė kursą?
UCL (Londono universiteto koledžas)
UCL buvo įkurta 1826 m. Tai buvo pirmasis Anglijos universitetas, įkurtas po Oksfordo ir Kembridžo, ir pirmasis atvėręs universitetinį išsilavinimą tiems, kurie anksčiau buvo iš jo pašalinti.
Prisijunkite prie šio kurso
Laisvas | Patobulinti | Neribota |
Prisijunkite nemokamai ir gausite:
| Atnaujinkite šį kursą ir gausite:
| Pirkite neribotą skaičių ir gausite:
|
Programos mokestis už mokslą
Apie Mokyklą
Klausimai
Panašūs kursai
Žiniasklaidos ir komunikacijos studijų magistras: kultūra, bendra žiniasklaida ir kūrybinė industrija
- Malmö, Švedija
Bachelor of Arts in Communications and Media Studies
- Gainesville, Jungtinės Amerikos Valstijos
Master of Arts in Communication and Media Studies
- Gainesville, Jungtinės Amerikos Valstijos