Klientų patirties projektavimas klientų sėkmės kursams - „Salesforce“
FutureLearn
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Nuotolinis mokymasis
Trukmė
12 savaites
Tempas
Ištęstinės
Mokestis už mokslą
USD 39 / per month *
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
* po 7 dienų nemokamo bandymo galite mokėti 39 USD per mėnesį, kad galėtumėte toliau mokytis internete
Stipendijos
Ištirkite stipendijų galimybes, kurios padės finansuoti savo studijas
Įvadas
Išmokite įgūdžių, kurie leis jums sukurti ir įgyvendinti strategijas, siekiant pagerinti klientų patirtį ir sėkmę.
Sužinokite, kaip optimizuoti klientų patirtį skaitmeninėje ekonomikoje.
Klientų patirties (CX) valdymo rinka 2019 m. Jau buvo įvertinta 6,5 mlrd. USD ir tikimasi, kad ji išaugs daugiau nei 17% per metus iki 2027 m. Jei norite pelningos ir įvairios karjeros, žinios apie CX strategijas ir įrankius yra puikus būdas pasinaudoti šiuo augimu ir pasiūlyti vis vertingesnę paslaugą įvairių pramonės šakų įmonėms
Sukurtas bendradarbiaujant su „Salesforce“, šis „ExpertTrack“ sukurtas būtent tam. Naršykite klientų keliones, „CX“ dizainą ir tai, kaip galite optimizuoti patirtį, kad padidintumėte klientų lojalumą, vidutines išlaidas ir pelną.
Ugdyti įgūdžius kuriant ir įgyvendinant CX ir klientų sėkmės strategijas
Jūs įgysite daugiau žinių apie CX principus ir CSM metodikas. Jūs suprasite šių vaidmenų vaidmenį skirtingose verslo situacijose ir kaip optimizuoti klientų vertę tam tikriems klientų segmentams. Tada sužinosite, kaip plėtoti šias CX keliones, siekiant patenkinti klientų vertę platesnių verslo tikslų kontekste.
Sužinokite, kaip CRM technologija gali būti naudojama geresniems santykiams su klientais ir jų patirčiai skatinti
Padidinkite supratimą apie rinkoje pirmaujančią santykių su klientais valdymo (CRM) programinę įrangą, „Salesforce“ ir sužinokite, kaip galite ją naudoti įgyvendindami savo strategiją.
Pradėkite arba auginkite savo karjerą augančioje CX rinkoje
Šioje transformacijos ir skaitmeninių inovacijų eroje kliūtys naujiems rinkos dalyviams visose pramonės šakose nutrūksta, o konkurencija sparčiai didėja. Turėdamas prieigą prie kelių skaitmeninių kanalų, kur žmonės gali dalytis pirkimo patirtimi, atlikti tyrimus ir priimti pagrindinius sprendimus dėl pirkimo, vartotojas dabar turi daugiau galimybių nei bet kada anksčiau.
Sužinoję, kaip užmegzti ryšį su šiais klientais, kaip pašalinti skausmo taškus ir pagerinti jų bendrą pasitenkinimą, galite padėti savo verslui lenktis konkurencija dėl stabilaus ir ilgalaikio augimo.
Šio „ExpertTrack“ turinys buvo pritaikytas iš „Customer Experience Management with Salesforce Training Microcredential“ - jei norite sužinoti daugiau, pažvelkite į „Microcredential“, kuris siūlo mažesnes kohortas su dėstytojo sąveika ir akademiniu kreditu.
Pagrindiniai įgūdžiai, kuriuos išmoksi
- Klientų patirties dizainas
- Klientų kelionės
- Klientų sėkmės valdymas
- Santykių tvarkymas
- CRM technologija
- Pardavimų galia
- Klientų patirties valdymas
- Klientų patirties strategija
Mokymosi rezultatai
Iki „ExpertTrack“ pabaigos galėsite:
- Suplanuokite kliento kelionę ir patirtį tikslinėms klientų grupėms.
- Apibūdinkite aukščiausio lygio požiūrį į efektyvų CX dizainą.
- Nustatykite pagrindinius sėkmingų santykių su klientais kūrimo komponentus ir metodus.
- Nustatykite technologines galimybes siekti patirties, orientuotos į CRM technologijos taikymą.
Reikalinga patirtisJei norite tęsti savo karjerą ir suprasti klientų patirtį bei klientų sėkmės strategijas, šis „ExpertTrack“ suteiks jums sėkmę. Norint sėkmingai naudotis „ExpertTrack“, nereikia ankstesnės patirties. Tam tikros išankstinės žinios apie santykių su klientais valdymą, klientų sėkmę ar CX dizainą būtų naudingos, tačiau tai nėra būtina. „ExpertTrack“ metu naudosime „Salesforce Trailblazer“ platformą. | Darbo pradžiaŠis „ExpertTrack“ padės jums geriau suprasti pagrindinius teigiamos klientų patirties sukūrimo etapus. Konkrečiai, tai pagerins įgūdžius ir pagerins įsidarbinimo galimybes:
|
„ExpertTrack“ kurso apžvalga
- Klientų patirties dizainas siekiant sėkmės klientuose: efektyvus „CX“ dizainas ir klientų kelionės
Atraskite CX projektavimo metodus ir išsiaiškinkite CX svarbą verslo sėkmei. - Klientų patirties dizainas siekiant sėkmės kliente: kaip sukurti efektyvią CX strategiją
Nurodykite tikslus, technologijas, metriką ir suinteresuotuosius subjektus, kurie sudaro efektyvią CX strategiją. - Klientų patirties dizainas siekiant sėkmės kliente: kaip užmegzti santykius su klientais ir įvertinti sėkmę
Sužinokite, kaip sukurti geresnius santykius su klientais, kad būtų užtikrinta ilgalaikė verslo sėkmė.
Kaip veikia „ExpertTracks“
Prisijunkite prie „ExpertTrack“, kad įgytumėte naujų įgūdžių pasirinktoje specialistų srityje. Savo tempu atlikite daugybę į temą orientuotų kursų ir išlaikykite galutinį įvertinimą, kad gautumėte skaitmeninį sertifikatą, kuris įrodo jūsų kompetenciją.
Prisijunkite prie nemokamos 7 dienų bandomosios versijos Nuspręskite, ar „ExpertTrack“ tinkamas jums, turėdami savaitę nemokamą prieigą prie visų kursų ir įvertinimų. | Toliau mokykitės už 39 USD per mėnesį Sumokėkite 39 USD mėnesinį prenumeratos mokestį tol, kol užtruksite „ExpertTrack“. Galite bet kada išmokti savo tempu ir atšaukti. | Uždirbkite skaitmeninius sertifikatus Gaukite sertifikatą už kiekvieną baigtą kursą ir išlaikykite galutinį įvertinimą, kad gautumėte skaitmeninį pažymėjimą, kurį galėtumėte pasidalinti su savo profesiniu tinklu. | Tapk ekspertu Pasinaudokite savo specialistų mokymais, kad galėtumėte tęsti savo karjerą arba kaupti patirtį tose srityse, apie kurias esate užsidegęs. |
Su kuo išmoksite?
Ghilaine Chan
„Ghilaine“ aistringai leidžia žmonėms atlikti savo geriausius darbus ir pradžiuginti kitus, nes tai yra klientų aptarnavimo ir sėkmės pagrindas! Ji turi daugiau nei 20 metų patirtį plečiant pasaulinių paslaugų komandas.
Pasaulinio lygio mokymasis su
FutureLearn
Socialinio mokymosi platforma su šimtais internetinių kursų iš ketvirtadalio geriausių pasaulio universitetų.
Pardavimų galia
Sužinokite, kaip pirmaujanti pramonės technologijų tiekėja „Salesforce“ skatina verslo sėkmę. Kurso metu naudosite „Salesforce“ klientų sėkmės kontekste.
Pradėkite mokytis jau šiandien - nemokamas 7 dienų bandymas
Po nemokamo bandymo galite:
- Mokėkite 39 USD per mėnesį, kad toliau mokytumėtės internete
- Visiškai kontroliuokite savo prenumeratą; galite bet kada atšaukti
- Dirbkite savo ritmu ir kiekviename etape nustatykite savo terminus
- Mokėkite tik mokydamiesi; prenumerata bus automatiškai atšaukta, kai baigsite
- Atlikite internetinius vertinimus, kad patikrintumėte savo žinias ir įrodytumėte savo įgūdžius
- Uždirbkite skaitmeninių kursų sertifikatus ir galutinį apdovanojimą, kurį galėsite pasidalinti internete, su potencialiais darbdaviais ir savo profesiniu tinklu
- Saugokite prieigą prie baigtų kursų turinio net pasibaigus prenumeratai
Galerija
Akreditacijos
Apie Mokyklą
Klausimai
Panašūs kursai
Komercijos ir pardavimų vadybos kursai
- Spain Online, Ispanija
Pardavimų ir produktų valdymo verslo administravimo mokslų daktaras
- London, Jungtinė Karalystė
- Ragusa, Italija + 1 Daugiau
Pasaulinis MBA (pardavimų valdymas)
- UK Online, Jungtinė Karalystė