Kaip sukurti socialinės žiniasklaidos strategijos kursą - duomenų ir rinkodaros institutas (IDM)
FutureLearn
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Online United Kingdom
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Nuotolinis mokymasis
Trukmė
10 savaites
Tempas
Ištęstinės
Mokestis už mokslą
USD 39 / per month *
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
* po 7 dienų nemokamo bandymo galite mokėti 39 USD per mėnesį, kad galėtumėte toliau mokytis internete
Stipendijos
Ištirkite stipendijų galimybes, kurios padės finansuoti savo studijas
Įvadas
Sužinokite, kaip sukurti patrauklią socialinės žiniasklaidos strategiją, pagerinti prekės ženklo įvaizdį ir socialinį įtraukimą internete ir įvertinti savo rezultatus.
Išmokite sukurti socialinės žiniasklaidos strategiją, pradedant tikslais, baigiant rezultatais
Šis „ExpertTrack“ padės rinkodaros specialistams suprasti, kaip sukurti savo prekės ženklo socialinės žiniasklaidos strategiją.
Vadovaudami socialinės žiniasklaidos specialistams ir šioje srityje dirbantiems ekspertams, sužinosite viską, nuo ko socialinis įsitraukimas yra pagrindinis dalykas, ir kaip pasirinkti tinkamą socialinės žiniasklaidos turinio formatų platformą, socialinę metriką ir analizės įžvalgas.
Baigę šį „ExpertTrack“, turėsite įgūdžių sukurti apdovanojimus pelniusį savo socialinės žiniasklaidos strategiją.
Sužinokite apie socialinio dalyvavimo svarbą
Per pirmąjį socialinės žiniasklaidos valdymo kursą šiame „ExpertTrack“ jūs išmoksite socialinio įtraukimo svarbą - savo socialinės žiniasklaidos strategijos esmę.
Sužinosite, kaip nustatyti tikslus ir KPI naudojant „SMART Objective Framework“, kad užtikrintumėte, jog jūsų socialinės žiniasklaidos kampanijos tikslai yra konkretūs, išmatuojami, pasiekiami, susiję ir su laiku susiję. Taip pat apžvelgsite, kaip įsitraukti į socialinį klausymąsi, kad galėtumėte stebėti, ką žmonės sako apie jūsų prekės ženklą internete.
Tai suteiks jums įgūdžių pradėti kurti savo socialinės žiniasklaidos strategiją.
Išreikškite savo prekės ženklo asmenybę per socialinės žiniasklaidos turinį
Antrasis kursas bus skirtas socialinės žiniasklaidos turiniui ir jūsų prekės ženklo asmenybės atskleidimui internete.
Nustatysite geriausias platformas, kad pasiektumėte savo auditoriją, ir turinį, kurį turėtumėte paskelbti, kad paskatintumėte socialinį įsitraukimą.
Sužinosite, kaip kurti planuojamą ir reaktyvų socialinės žiniasklaidos turinį kaip strategijos dalį. Taip pat atsižvelgsite į turimo, uždirbto ir mokamo socialinės žiniasklaidos turinio skirtumus ir į tai, kaip pagrįsti savo socialinės žiniasklaidos kampanijos biudžetą.
Vykdykite tiesioginę socialinės žiniasklaidos kampaniją
Paskutinis šio „ExpertTrack“ kursas apsvarstys jūsų vykdomą rinkodaros strategiją po to, kai bus paskelbtos socialinės žiniasklaidos kampanijos. Jūs pažvelgsite, kaip pasiūlyti klientų aptarnavimą per socialinę žiniasklaidą kaip viskanalinės rinkodaros strategijos dalį ir sužinosite, kaip užsiimti reputacijos valdymu internete. Be to, prieš išnagrinėdami šią svarbią socialinės žiniasklaidos analizę, jūs taip pat ištirsite, kaip palaikyti socialinės žiniasklaidos strategiją su įtakingais asmenimis. Tai suprasdami galėsite geriau suprasti savo auditoriją ir socialinės žiniasklaidos kampanijų sėkmę (ir trūkumus).
Pagrindiniai įgūdžiai, kuriuos išmoksi
- Influencerių rinkodara
- „Omnichannel“ rinkodara
- Daugiakanalė rinkodara
- Socialinė žiniasklaida
- Klientų aptarnavimas
- Socialinės žiniasklaidos strategija
- Skaitmeninis Marketingas
- Socialinės žiniasklaidos analizė
- Socialinės žiniasklaidos turinys
- Rinkodara
Mokymosi rezultatai
Iki „ExpertTrack“ pabaigos galėsite:
- Kurkite socialinės žiniasklaidos kampanijų strategijas, kurios turėtų puikių rezultatų kelių kanalų aplinkoje.
- Įtraukite auditoriją per socialinę žiniasklaidą.
- Nustatykite efektyvius SMART tikslus, suderintus su jūsų verslo ir rinkodaros tikslais.
- Klausykite, ką jūsų auditorija jums sako socialiniuose tinkluose, kad gautumėte gilesnį supratimą.
- Paaiškinkite, kaip socialinės žiniasklaidos strategija pagerins jūsų našumą.
- Pradėkite rašyti savo socialinės žiniasklaidos strategiją.
- Sukurkite savo socialinės žiniasklaidos turinio strategiją ir planą.
- Klientų aptarnavimo poreikių valdymas socialinės žiniasklaidos kanale.
- Suprask influencerių rinkodarą per socialinės žiniasklaidos platformas.
- Surinkite naudingus duomenis, analizuokite ir paverskite įžvalgomis.
Reikalinga patirtisŠis „ExpertTrack“ skirtas dabartiniams ar besikuriantiems socialinės žiniasklaidos vadybininkams ar daugiakanalės rinkodaros strategams. Bazinis žinių ar patirties lygis vykdant socialinės žiniasklaidos kampanijas būtų naudingas norint suprasti kursų turinį ir skatinti mokymąsi tarpusavyje. Idealiu atveju besimokantieji bus sukūrę ir paskelbę socialinės žiniasklaidos turinį keliose platformose, supras, kaip rinkti statistiką iš socialinės žiniasklaidos platformų, ir dirbo socialinės žiniasklaidos kampanijose, kurios yra daugiakanalės rinkodaros strategijos dalis. | Darbo pradžiaŠi socialinės žiniasklaidos priemonė „ExpertTrack“ skirta skaitmeninės rinkodaros specialistams, kurie norėtų geriau suprasti, kaip sukurti efektyvias socialinės žiniasklaidos strategijas. Tai būtų įdomu tiems, kurie nori sužinoti, kaip strategiškiau galvoti apie savo prekės ženklo socialinę žiniasklaidą, kaip patobulinti ir nustatyti socialinio įsitraukimo kryptį bei suprasti socialinės žiniasklaidos vaidmenį daugiakanalės rinkodaros strategijoje. Tai gali būti socialinės žiniasklaidos vadybininkai, norintys pagerinti rezultatus, profesionalai, norintys pereiti prie socialinės žiniasklaidos valdymo, taip pat rinkodaros specialistai, norintys specializuotis. |
„ExpertTrack“ kurso apžvalga
- Socialinės žiniasklaidos strategijos supratimas
Sužinokite, kaip sukurti socialinės žiniasklaidos strategiją šiame skaitmeninės rinkodaros kurse, skirtame socialinės žiniasklaidos valdytojams. - Kaip sukurti savo socialinės žiniasklaidos turinio strategiją
Sužinokite, kaip suplanuoti efektyvų turinį kaip savo socialinės žiniasklaidos strategijos dalį šiame skaitmeninės rinkodaros kurse. - Socialinės žiniasklaidos kampanijos vykdymas: klientai, „Influencer Engagement“, „Analytics“
Sužinokite, kaip efektyviai valdyti tiesioginės socialinės žiniasklaidos kampanijas, įtraukti įtakojančius asmenis ir gauti įžvalgų iš socialinės žiniasklaidos analizės
Kaip veikia „ExpertTracks“
Prisijunkite prie „ExpertTrack“, kad įgytumėte naujų įgūdžių pasirinktoje specialistų srityje. Savo tempu atlikite daugybę į temą orientuotų kursų ir išlaikykite galutinį įvertinimą, kad gautumėte skaitmeninį sertifikatą, kuris įrodo jūsų kompetenciją.
Prisijunkite prie nemokamos 7 dienų bandomosios versijos Nuspręskite, ar „ExpertTrack“ tinkamas jums, turėdami savaitę nemokamą prieigą prie visų kursų ir įvertinimų. | Toliau mokykitės už 39 USD per mėnesį Sumokėkite 39 USD mėnesinį prenumeratos mokestį tol, kol užtruksite „ExpertTrack“. Galite bet kada išmokti savo tempu ir atšaukti. | Uždirbkite skaitmeninius sertifikatus Gaukite sertifikatą už kiekvieną baigtą kursą ir išlaikykite galutinį įvertinimą, kad gautumėte skaitmeninį pažymėjimą, kurį galėtumėte pasidalinti su savo profesiniu tinklu. | Tapk ekspertu Pasinaudokite savo specialistų mokymais, kad galėtumėte tęsti savo karjerą arba kaupti patirtį tose srityse, apie kurias esate užsidegęs. |
Su kuo išmoksite?
Ar Pranciškus
Rašytojas, laidų vedėjas, pedagogas ir pranešėjas apie technologijas ir socialinę žiniasklaidą.
Pasaulinio lygio mokymasis su
Duomenų ir rinkodaros institutas
Duomenų ir rinkodaros institutas, priklausantis duomenų ir rinkodaros asociacijai, yra pagrindinė duomenų ir rinkodaros specialistų kvalifikacijos kėlimo įstaiga.
Pradėkite mokytis jau šiandien - nemokamas 7 dienų bandymas
Po nemokamo bandymo galite:
- Mokėkite 39 USD per mėnesį, kad toliau mokytumėtės internete
- Visiškai kontroliuokite savo prenumeratą; galite bet kada atšaukti
- Dirbkite savo ritmu ir kiekviename etape nustatykite savo terminus
- Mokėkite tik mokydamiesi; prenumerata bus automatiškai atšaukta, kai baigsite
- Atlikite internetinius vertinimus, kad patikrintumėte savo žinias ir įrodytumėte savo įgūdžius
- Uždirbkite skaitmeninių kursų sertifikatus ir galutinį apdovanojimą, kurį galėsite pasidalinti internete, su potencialiais darbdaviais ir savo profesiniu tinklu
- Saugokite prieigą prie baigtų kursų turinio net pasibaigus prenumeratai
Apie Mokyklą
Klausimai
Panašūs kursai
Filosofijos (doktorantūros) daktaras rinkodaros ir komunikacijos srityse
- London, Jungtinė Karalystė
- Bologna, Italija
Socialinės žiniasklaidos strategija: įtraukimo, įžvalgos ir veiksmo internete kūrimas
- Cambridge, Jungtinės Amerikos Valstijos
Socialinių medijų valdymo filosofijos daktarė (daktarė)
- London, Jungtinė Karalystė
- Bologna, Italija