Oficialus meistras ankstyvoje priežiūroje
Euroinnova International Online Education
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Atarfe, Ispanija
Kalbų studijos
Ispanų kalba
Studijų formatas
Nuotolinis mokymasis
Trukmė
12 Mėnesiai
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
EUR 6 700 / per course
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
Įvadas
Užsiregistruokite į mūsų oficialųjį meistrą Antonio De Nebrija universitete ir išplėskite savo galimybes susirasti darbą, taip pat padidinsite nuopelnus ir taškus prieštaravimų, perkėlimų, konkursų skalėse su šiuo oficialiu švietimo internete magistru. Nelaukite ilgiau, prašykite informacijos. 100% internete ir įmuš į opoziciją.
Bendrosios charakteristikos
Oficialios pagrindinės ankstyvosios priežiūros profesinių išėjimų santrauka:
Ankstyvoji priežiūra apibrėžiama kaip intervencijų, skirtų studentų gyventojams, jų šeimai ir aplinkai, rinkinys, kuriuo siekiama kuo greičiau reaguoti į laikinus ar nuolatinius poreikius, kuriuos kelia vaikai, turintys raidos sutrikimų arba kuriems gresia jų pavojus. , kaip nurodyta Darbo ir socialinių reikalų ministerijos Karališkosios neįgaliųjų valdybos parengtoje Baltojoje knygoje apie ankstyvą priežiūrą. Ši Baltoji knyga apie ankstyvą dėmesį pirmą kartą buvo išleista 2000 -aisiais ir pareikalavo paruošti 3 leidimus bei išplatinti 8500 egzempliorių, o tai rodo didelę paklausą šiuo metu. Į šią ataskaitą įtraukti duomenys buvo paimti iš 3 -iosios Baltosios knygos apie ankstyvą priežiūrą, 2005 m.
Oficialios pagrindinės ankstyvosios priežiūros tikslai:
Pagrindinės kompetencijos
- Turėti ir suprasti žinias, kurios suteikia pagrindą ar galimybę būti originaliam kuriant ir (arba) taikant idėjas, dažnai mokslinių tyrimų kontekste.
- Kad studentai žinotų, kaip pritaikyti įgytas žinias ir gebėjimą spręsti problemas naujoje ar mažai žinomoje aplinkoje platesniame (arba daugiadisciplininiame) kontekste, susijusiame su jų studijų sritimi.
- Kad studentai geba integruoti žinias ir susiduria su sudėtingu sprendimų, pagrįstų informacija, kuri yra neišsami ar ribota, formavimu, apima socialinių ir etinių pareigų, susijusių su jų žinių ir sprendimų taikymu, apmąstymus.
- Kad studentai žinotų, kaip aiškiai ir nedviprasmiškai perteikti savo išvadas ir žinias bei galutines priežastis, kurios juos palaiko specializuotai ir nespecializuotai auditorijai.
- Kad studentai turi mokymosi įgūdžių, leidžiančių jiems toliau mokytis savarankiškai arba savarankiškai.
bendrieji gebėjimai
- Integruoti esamus ankstyvosios globos modelius į švietimo kontekstą.
- Sukurkite ankstyvosios priežiūros vertinimo ir intervencijos priemones.
- Įtraukite šeimą į ankstyvosios priežiūros darbą.
- Organizuokite ankstyvą priežiūrą tarpdalykinėje komandoje.
- Švietimo kontekste planuokite ankstyvosios priežiūros planavimą ir organizavimą.
specialūs įgūdžiai
- Sintezuoti dabartines ankstyvosios globos sistemas ir modelius švietimo kontekste.
- Kritiškai ir savarankiškai rinkti ir peržiūrėti mokslinio pobūdžio informaciją, susijusią su ankstyvąja priežiūra ir veiksmingų intervencijų kūrimu.
- Susiekite vaikystės sutrikimų charakteristikas su ankstyvosios priežiūros vertinimu ir intervencijos procesu.
- Suformuluokite ankstyvos priežiūros procedūrų taikymo kriterijus.
- Nustatykite ankstyvos priežiūros vertinimo ir diagnostikos procedūras.
- Ankstyvosios intervencijos projektavimo metodai ir įrankiai.
- Taikykite specialius šeimos aplinkos vertinimo metodus darbui ankstyvoje vaikystėje.
- Dizainas, pagrįstas empiriniais duomenimis, orientavimo ir konsultavimo planais, skirtais ankstyvai priežiūrai šeimos aplinkoje.
- Suplanuokite konkrečias ankstyvosios intervencijos strategijas autizmo spektro sutrikimams.
- Struktūruoti ir koordinuoti ankstyvos priežiūros darbą daugiadisciplininėje komandoje.
- Suplanuokite ir organizuokite vertinimo ir intervencijos programas švietimo kontekste.
- Taikykite magistro įgytas žinias kurdami, atskleisdami ir gindami darbą ankstyvosios priežiūros srityje.
Profesinės oficialaus meistro ankstyvo dėmesio galimybės:
Šis ankstyvosios priežiūros magistro laipsnis leidžia jums dirbti ankstyvosios priežiūros specialistu: Ankstyvosios priežiūros ir vaikų intervencijos centruose ir paslaugose, viešose, suderintose, socialinės iniciatyvos ir (arba) privačiose. Kūdikių ir pradinio ugdymo bei specialiojo ugdymo centrų švietimo centrai. Bendrijos, specifinės ir specializuotos socialinės paslaugos. Organizacijos ir institucijos daugiausia dėmesio skyrė ankstyvai vaikystei. Psichopedagoginiai centrai ir kabinetai. Neuropsichologijos, fizioterapijos ar kalbos terapijos centrai, specializuoti ankstyvoje vaikystėje. Konsultacinės paslaugos centrams ir paslaugos, skirtos ankstyvai vaikystei. Specialiojo ugdymo centrai Mokyklos su vaikų klasėmis Psichoedukaciniai kabinetai Neonatologijos skyriai ligoninių centruose Vaikų skyriai sveikatos centruose Vaikų reabilitacijos centrai Žaidimų centrai Vaikų darželiai Savarankiškas darbas.
Kam jus ruošia oficiali ankstyvoji priežiūra:
Universiteto ankstyvosios intervencijos magistro laipsnis leidžia studentams įvertinti vaikus, kurie rodo savo raidos pokyčius, kad nustatytų, ar jie yra kandidatai į ankstyvosios intervencijos programą. Jie taip pat bus mokomi parengti ankstyvosios priežiūros programą, pagrįstą vaiko vystymosi trūkumu. Studentai turės įgūdžių dirbti integruotoje į daugiadisciplininę komandą ir remtis vaiko šeimos aplinka. Antonio de Nebrija universitetas gaus 60 ECTS kreditų magistro laipsnį ankstyvojo vaiko priežiūros srityje. Šis universiteto ankstyvosios priežiūros magistro laipsnis yra programa, laukianti ANECA patvirtinimo.
Kas yra oficiali pagrindinė ankstyvoji priežiūra, kurios tikslas:
Tie, kurie nori studijuoti ir įgyti Antonio de Nebrija universiteto ankstyvojo vaikų priežiūros magistro laipsnio titulą, turi atitikti galiojančių teisės aktų keliamus reikalavimus, o įėjimo profilis turi būti universiteto absolventas arba lygiavertis (absolventas ar absolventas), dėstymo, pedagogikos, psichologijos (su paminėjimu ar specialybe švietimo srityje) arba psichopedagogikos. Panašiai, atsižvelgiant į programos skersinį pobūdį, tie studentai, kurie yra baigę ESO ir bakalaureato, FP ir kalbų mokymo mokytojų rengimo magistro laipsnį arba turi pedagoginio tinkamumo pažymėjimą (BŽŪP), taip pat kiti absolventai ir Universiteto absolventai, kurie yra dėstantys profesionalai arba dirba profesoriais švietimo įstaigose, verslo mokyklose ar universitetuose (įskaitant universiteto sektoriaus doktorantūros profesorius).