Verslo vadybos ir rinkodaros magistrantūra
ESPM – Brasil
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
São Paulo, Brazilija
Kalbų studijos
Portugalų kalba
Studijų formatas
Nuotolinis mokymasis
Trukmė
3 semesters
Tempas
Ištęstinės
Mokestis už mokslą
BRL 517 / per month *
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
* iki 35 įmokų 517,84 BRL + 1 įmoka 570,19 BRL
Įvadas
Verslo vadybos ir rinkodaros antrosios pakopos studijų kursas, kurio tikslas yra pristatyti koncepcijas, modelius ir įrankius, siekiant įtvirtinti verslo valdymo ir rinkodaros žinias per holistinę ir šiuolaikišką perspektyvą, leidžiančią dalyviams dirbti rinkodaros srityje, įmonėse įvairių dydžių, sektorių ir plėtros etapų.
Siekiama privilegijuoti aukštas technines žinias, kurios lemia efektyvų rinkodaros profesionalo darbą, taip pat kompetencijų ugdymą, suderinamą su orientavimosi į rinką, etikos ir atsakomybės filosofija.
Kurso pabaigoje studentas gebės suprasti įvairias rinkodaros veiklos sritis, jų tarpusavio ryšius ir rinkodaros vaidmenį remiant strategiją.
Studijų programa
ko išmoksi
Kursų programos sudėtis atspindi ESPM patirtį rengiant rinkodaros specialistus.
Iš viso kurse yra 13 disciplinų, iš kurių viena skirta kurso užbaigimo darbui (TCC) paruošti. Dalyvis mokysis po vieną dalyką per internetinę konferenciją du kartus per savaitę pagal kursų tvarkaraštį.
Verslo kompetencijos
- Aplinkų ir strategijų analizė
- Žmogiškasis faktorius
- Rinkodaros pagrindai
- Finansų pagrindai
Rinkodara
- paslaugos
- Produktai ir prekės ženklai
- Inovacijos ir kūrybiškumas
- Kainos formavimas
- Platinimas ir pardavimas
- Vartotojų rinkos analizė
- „Big Data Analytics“
- Rinkodara ir skaitmeninė komunikacija
- Kurso baigimo darbai
* Kurso pabaigoje studentai asmeniškai pristatys kurso baigimo darbą (TCC) dėstytojų grupei. Pristatymas vyksta viename iš ESPM padalinių San Paule, Rio de Žaneire arba Porto Alegre.
Programos rezultatas
Apmokykite rinkodaros srities dalyvius dirbti įvairaus dydžio ir sektorių organizacijose, skatinant dabartinės rinkos vizijos kūrimą, kuri leistų efektyviai dirbti ir ugdyti požiūrį, suderinamą su orientavimosi į rinką, etikos ir atsakomybės filosofija. Kurso pabaigoje studentas gebės suprasti įvairias rinkodaros veiklos sritis.
Galerija
Idealūs studentai
Alumni profilis
Verslo vadybos ir rinkodaros magistrantūros studijų absolventai turėtų turėti šias kvalifikacijas:
- Išanalizuoti rinkodaros aplinkos veiksnius, turinčius įtakos organizacijos verslui, ir nustatyti veiksnius, galinčius turėti įtakos įmonės rezultatams
- Suvokti pagrindines strategijas, susijusias su marketingo darbu ir rinkodaros vaidmenį organizacijoje
- Žinokite ir pritaikykite atitinkamus rinkodaros komplekso veiksmus, gebėdami nustatyti geriausią praktiką kiekvienai rinkos situacijai.
- Objektyviai analizuokite duomenis ir rezultatus, sutelkdami dėmesį į rezultatus.
kam jis skirtas
Skirta neseniai baigusiems bet kurią žinių sritį ir verslininkams, dirbantiems ar turintiems gilinti žinias rinkodaros srityje, siekiant praplėsti verslo situacijų analizės perspektyvas.