Verslo ir skaitmeninės rinkodaros mados ir grožio magistrantūros studijos
ESPM – Brasil
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
São Paulo, Brazilija
Kalbų studijos
Portugalų kalba
Studijų formatas
Nuotolinis mokymasis
Trukmė
3 semesters
Tempas
Ištęstinės
Mokestis už mokslą
BRL 517 / per month *
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
* iki 35 įmokų 517,84 BRL + 1 įmoka 570,19 BRL
Įvadas
Viso šio magistrantūros studijų metu studentai bus pasirengę:
- Žinokite ir valdykite mados ir grožio verslą skaitmeninėje aplinkoje.
- Skatinkite domėjimąsi naujovėmis ir naujomis galimybėmis, ne tik teorinių žinių apie skaitmeninį valdymą plėtrą, bet ir dabartinių rinkos poreikių tenkinimą.
- Veikite mados ir skaitmeninio grožio rinkoje, subalansuodami teorinius pagrindus, atvejų tyrimus ir rinkos praktiką.
Galerija
Idealūs studentai
kam jis skirtas
- Profesionalai iš pačių įvairiausių mados, grožio ar susijusių sričių segmentų.
- Profesionalai, dirbantys kūrimo, produktų kūrimo, planavimo, rinkodaros, prekės ženklo kūrimo, rinkos tyrimo, CRM, klientų aptarnavimo, mažmeninės, didmeninės prekybos, elektroninės prekybos srityse; tyrimai ir analitika: konsultantai ir verslininkai, norintys pagerinti savo supratimą apie skaitmeninį mados ir grožio valdymą.
- Neseniai bet kurios žinių srities absolventai ir verslininkai, dirbantys arba turintys gilinti žinias rinkodaros srityje, siekiant išplėsti savo perspektyvas mados ir grožio verslo skaitmeninėje veikloje.
- Profesionalai, besidomintys mados ir grožio rinkomis bei jų pritaikymu skaitmeninėje aplinkoje.
Studijų programa
ko išmoksi
Kursų programos sudėtis atspindi ESPM patirtį rengiant rinkodaros specialistus.
Verslo kompetencijos
- Aplinkų ir strategijų analizė
- Žmogiškasis faktorius
- Rinkodaros pagrindai
- Finansų pagrindai
Skaitmeninė rinkodara madai ir grožiui
- Mados ir grožio prekės ženklo valdymas
- Socialiniai tinklai mados ir grožio srityse: strategija, valdymas ir analizė
- Turinio planavimas mados ir grožio srityse
- Mados ir grožio produktų strategija
- Mados ir grožio kainodaros strategija
- Skaitmeninė daugiakanalė mados ir grožio strategija
- Skaitmeninės operacijos ir patirtis, skirta madai ir grožiui
- Internetinė žiniasklaida ir turinio rinkodara mados ir grožio srityse
- Mados ir grožio skaitmeninis verslo strateginis planavimas
- Kursinio darbo pabaigimas (TCC)*
* Kurso pabaigoje studentai asmeniškai pristatys kurso baigimo darbą (TCC) dėstytojų grupei. Pristatymas vyksta viename iš ESPM padalinių San Paule, Rio de Žaneire arba Porto Alegre.