Skaitmeninio verslo valdymo, BI ir dirbtinio intelekto magistras
ESPM – Brasil
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
São Paulo, Brazilija
Kalbų studijos
Portugalų kalba
Studijų formatas
Nuotolinis mokymasis
Trukmė
3 semesters
Tempas
Ištęstinės
Mokestis už mokslą
BRL 608 / per month *
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
* iki 35 įmokų 608,78 BRL + 1 įmoka 670,18 BRL
Įvadas
Skaitmeninio verslo valdymo, BI ir dirbtinio intelekto magistrantūros studijų tikslas – pagerinti vis labiau konkurencingos verslo aplinkos skaitymą, programa paremta metodika, pagal kurią dalyviai turi parengti ir taikyti strateginius veiksmus, skirtus skaitmeninei terpei, kuri atitinka verslo strategiją. Bendradarbiaujančioje aplinkoje dalyviai planuos veiksmus ir kurso užbaigimo projektą.
Galerija
Idealūs studentai
Alumni profilis
Tikimasi, kad skaitmeninės žiniasklaidos valdymo, verslo intelekto ir dirbtinio intelekto magistro studijų absolventai turės šias kvalifikacijas:
- Plėtoti strateginius veiksmus, orientuotus į rezultatų valdymą skaitmeninėje aplinkoje.
- Priimti sprendimus analitiniais metodais, skatinančiais įmonių konkurencingumą.
- Formuoti, plėtoti ir vadovauti aukštos kvalifikacijos komandoms.
- Žinojimas, kaip valdyti prieštaringus reikalavimus.
kam jis skirtas
- Vyresnieji analitikai, koordinatoriai ir vadovai, galintys užimti vadovaujančias pareigas.
- Konsultantai ir savarankiškai dirbantys asmenys, dirbantys šioje srityje ir norintys tobulėti, kad galėtų aptarnauti vidutines ir dideles įmones.
- Įmonės, reklamos ir komunikacijos agentūros, kurioms reikia lavinti lyderystę.
- Įvairių verslo segmentų koordinatoriai ir vadovai.
Priėmimai
Studijų programa
ko išmoksi
Kurso dalykus palaiko internetinės konferencijos, kurias veda profesoriai, turintys didelę profesinę ir akademinę patirtį atitinkamoje temoje, tekstai, esamos bibliografinės nuorodos ir įrašyti užsiėmimai. Dinamika, atvejai ir kritinė analizė yra neatsiejama viso kurso veiklos dalis, skatinanti mokymąsi dalyvaujant.
- Integruotoji disciplina
Valdymo ir strategijos centras
- Strateginė rinkodara
- Rinkodarai taikomi finansai
- Lyderystė ir strateginis žmonių valdymas
- Dizaino mąstymas ir nauji verslo modeliai
BI ir dirbtinio intelekto centras
- Duomenų mokslas ir verslo intelektas
- Vartotojų įžvalgos
- Skaitmeninė analizė
- Rinkodarai taikomi kiekybiniai metodai
- Dirbtinio intelekto pagrindai
- Mašininis mokymasis taikomas rinkodarai
Skaitmeninio valdymo branduolys
- Marketingo pagrindai
- Skaitmeninės platformos ir technologijos
- Verslo patirtis
- Socialinės žiniasklaidos strategija
- „Martech“ ir programinė reklama
- Paieškos sistemų rinkodara
Taikomas užbaigimo projektas
Jį sudaro prižiūrimas taikomojo projekto, skirto skaitmeninės komunikacijos ir verslo žvalgybos planavimui, parengimas, atsižvelgiant į praktinį teorinių nuorodų, koncepcijų ir metodikų taikymą kurso metu. Projektą stebi prižiūrėtojas, kuris veiks kaip jo vystymo pagalbininkas, o užbaigus bus pateiktas asmeninei komisijai įvertinti.
* Kurso pabaigoje studentai asmeniškai pristatys kurso baigimo darbą (TCC) dėstytojų grupei. Pristatymas vyksta viename iš ESPM padalinių San Paule, Rio de Žaneire arba Porto Alegre.