
Magistro studijos in
Politinės komunikacijos ir visuomenės magistras ESPM – Brasil

Įvadas
Viso šio magistro studijų metu studentai bus pasirengę:
- Įvertinti scenarijus, aptarti kai kurias aktualiausias šiuolaikinės visuomenės temas, siekiant suprasti pagrindines jos ypatybes ir madingas diskusijas;
- Suprasti politinės komunikacijos sąvokas ir gerąsias praktikas, žinant jų platformas, metodus ir veikimo būdus, efektyviai jas vykdyti ir kurti strategijas, užmezgančias aktualius ir teigiamus santykius su savo auditorija;
- Tai, kas buvo išmokta, pritaikyti realiose situacijose, nubrėžiant metodus ir panaudojant studijuotą turinį darbo poreikiams.
Bendradarbiavimo ir mainų aplinkoje dėstytojai ir studentai dalinsis žiniomis ir patirtimi, kad visi įgytų įgūdžių pritaikyti šioje srityje; moduliais siekiama ugdyti studentą pasitikėti savimi realiame gyvenime.
Idealūs studentai
kam jis skirtas
- Atsakingas už einančių parlamentarų, merų ir valdytojų, kuriems reikia spręsti įvaizdžio kūrimo iššūkius ir užtikrinti aktualų dialogą su gyventojais, komunikaciją (ir rinkodarą).
- Profesionalai, dirbantys su skaitmenine žiniasklaida ir norintys giliau įsigilinti į komunikacijos ir rinkodaros metodus (taip pat neprisijungus) socialiniame politiniame kontekste.
- Konsultantai, be kitų rinkimų kampanijos profesionalų, siekiantys rinkiminėse lenktynėse taikomų strategijų tvirtumo ir profesionalumo, siekiant įgyti analizės, scenarijų vertinimo, planavimo ir įgyvendinimo gebėjimų.
- Agentūros, komunikacijos ir viešųjų ryšių biurai, konsultacinės įmonės, kurios turi rengti savo profesionalus politinės komunikacijos srityje.
- Komunikacijos, reklamos ir rinkodaros profesionalai, dirbantys komerciniame kontekste, tačiau norintys įgyti naujų žinių ir įgūdžių, praplėsdami savo galimybes rinkoje bei intelektualiai praturtinti.
- Socialiniai ir politiniai lyderiai, patarėjai, siekiantys plėsti savo galimybes suprasti visuomenę ir bendrauti su įvairiomis suinteresuotomis šalimis.
Studijų programa
ko išmoksi
Šias disciplinas ves profesoriai, turintys patirties šioje srityje ir dominuojantys teorinėje-metodologinėje atitinkamų temų sistemoje. Jie tiesiogiai pristatys turinį per internetinę konferenciją, bendradarbiaudami su studentais, bibliografinėmis nuorodomis, atvejų studijomis ir atitinkamomis koncepcijomis.
- Integruotoji disciplina
- Rinkodara ir politinė komunikacija: įvadas ir sąvokos
- Komunikacija ir viešoji sfera: Habermaso modelis ir dabartinių laikų iššūkiai
- Socialinių tinklų diferenciacija: strategijos, kontekstai, analizė ir turinys
- Dideli duomenys ir CRM
- Rinkėjų elgesys šiuolaikinėje visuomenėje
- Diskurso analizė ir konstravimas
- Rinkimų kampanija – komunikacija ir rinkodara
- Televizija, radijas ir spauda
- Kokybiniai tyrimo metodai
- Istorijų pasakojimas, Transmedia naratyvai ir politinių prekių ženklų kūrimas
- Brazilijos visuomenės demografinė socialinė analizė
- Demokratinė kultūra, žiniasklaida ir viešoji nuomonė
- Kursinio darbo užbaigimas (TCC) *
* Kurso pabaigoje studentai asmeniškai pristatys kurso baigimo darbą (TCC) dėstytojų grupei. Pristatymas vyksta viename iš ESPM padalinių San Paule, Rio de Žaneire arba Porto Alegre.
Programos rezultatas
Alumni profilis
Tikimasi, kad politinės komunikacijos ir visuomenės magistro absolventai turės šias kvalifikacijas:
- Suvokti ir taikyti gerąsias politinės komunikacijos ir rinkodaros praktikas, galvodamas apie strategijas, analizes ir tinkamus rezultatus generuojančius įrankius.
- Aptarkite ir išanalizuokite kai kuriuos pagrindinius šiuolaikinės visuomenės bruožus.
- Suformuokite ir vadovaukite įsitraukusioms komandoms, kurios siekia rezultatų ir rimtai bei uoliai veikia įvairiose rinkodaros ir politinės komunikacijos srityse.
- Priimkite sprendimus naudodami analitinius metodus ir svarbias teorines nuorodas.