
Magistro studijos in
Meistras strateginis UX dizaino valdymas ESPM – Brasil

Įvadas
UX dizaino strateginio valdymo magistras, siekiantis pagerinti UX dizaino darbo apimties strateginį taikymą kuriant ir valdant skaitmeninius produktus, programa skatina ir suteikia priemonių bei metodikų kūrimą ir pritaikymą realiais atvejais ir situacijose. . Bendradarbiaujančioje aplinkoje, vadovaujant ir kuruojant, studentai stiprina savo žinias kurdami ir strategiškai plėtodami pilną UX planavimo arba UX tyrimų tyrimą / kartografavimą, atliekamą kurso užbaigimo projekte, kurio tikslas gali būti brandinamas viso kurso metu. .
Priėmimai
Studijų programa
ko išmoksi
Kursas bus sukurtas nuotolinio mokymo formatu, kuriame internetinės pamokos vyksta gyvai. Šiuose gyvenimuose mokiniai turės galimybę bendrauti su mokytojais ir kitais mokiniais dinamiškoje ir interaktyvioje aplinkoje.
Kursas yra suskirstytas į modulius, kuriuos ves profesoriai, turintys didelę profesinę ir akademinę patirtį, taikydami įvairius aktyvius metodus, tokius kaip projektas, probleminė situacija, lauko tyrimai, atvejai ir kt., visada remdamiesi aktualiais tekstais ir bibliografinėmis nuorodomis.
- Integruotoji disciplina
- Šiuolaikinės rinkodaros koncepcijos
- Vartotojo ir prekės ženklo įvaizdžio supratimas
- Prekės ženklo vertė
- Vartojimo tendencijos
- Prekės ženklo vizualiniai elementai
- Shopologija
- Skaitmeninis prekės ženklas
- Prekės ženklo licencijavimas
- Teisiniai prekės ženklo kūrimo aspektai
- Finansinis prekių ženklų įvertinimas
- Prekės ženklo patirtis
- B2B prekės ženklas
- Prekės ženklo asmenybė ir pasakojimas
- Prekės ženklo kūrimas prabangos rinkoms
- Kurso užbaigimo darbas (TCC)
* Kurso pabaigoje studentai asmeniškai pristatys kurso baigimo darbą (TCC) dėstytojų grupei. Pristatymas vyksta viename iš ESPM padalinių San Paule, Rio de Žaneire arba Porto Alegre.
Galerija
Idealūs studentai
Alumni profilis
Studentas, baigęs prekės ženklo kūrimo magistro studijas, galės suprasti, kaip kuriamas ir valdomas didelės vertės prekės ženklas, ir parengti prekės ženklo planą, taip suformuodamas visišką savo kompetencijos srities profesionalą, turintį šiuos įgūdžius:
- Supraskite prekės ženklą kaip labai svarbų jūsų verslo šaltinį ir kad jis neapsiriboja simboliu ar pavadinimu.
- Plėtokite skaitmeninį prekės ženklą didindami prekės ženklo įtraukimą per socialinę žiniasklaidą.
- Į prekės ženklo strategijos kūrimą įtraukite vartotojų elgsenos tyrimų įžvalgas.
- Supraskite, kaip naudoti prekės ženklo vizualinius elementus, tokius kaip tipografija ir spalvos, kuriant prekės identitetą.
- Įgalinkite dizaino specialistus suprasti prekės ženklo valdymo galią, leidžiančią įmonėms teikti sprendimus ir rezultatus.
- Įvaldykite pagrindinius teisinius klausimus apie autorių teises, intelektinę nuosavybę, registraciją ir prekės ženklo teisinę apsaugą.
kam jis skirtas
- Rinkodaros specialistams ar kitoms sritims, kurioms reikia panaudoti savo verslą.
- Rinkodaros ir prekės ženklų vadovai, kuriems reikia tobulinti savo prekės ženklus.
- Verslininkai, norintys kurti prekės ženklus.
- Dizaineriai, norintys tobulinti savo prekės ženklo valdymo įgūdžius.
- Žmonės, norintys mokytis ir tobulinti savo įgūdžius prekės ženklo valdymo ir vartotojų elgsenos srityse.