MBA rinkodaros srityje
ESPM – Brasil
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
São Paulo, Brazilija
Kalbų studijos
Portugalų kalba
Studijų formatas
Nuotolinis mokymasis
Trukmė
4 semesters
Tempas
Ištęstinės
Mokestis už mokslą
BRL 722 / per month *
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
* iki 35 įmokų 722,18 BRL + 1 įmoka 795,03 BRL
Įvadas
Marketingo MBA tikslas yra apmokyti rinkodaros ir strategijos sričių vadovus dirbti įvairaus dydžio ir sektorių organizacijose, skatinant rinkos tendencijų vizijos kūrimą, kuri lemia efektyvų vadybinių sprendimų priėmimą ir vadovų nuostatų, suderinamų su orientavimosi į rinką filosofija, etika ir įmonių atsakomybė.
Priėmimai
Studijų programa
ko išmoksi
Dalykų turinys yra pagrįstas pagrindinius rinkodaros aspektus apimančia mokymo programa, kuri baigiasi rinkodaros plano parengimu, kuriame studentas pritaiko pamokose įgytas teorines ir praktines žinias.
Marketingo strategija
- Rinkodaros pagrindai
- Strateginė rinkodara
- Rinkodarai ir dideliems duomenims taikoma technologija
- Rinkodaros tyrimai
- Vartotojo elgesys
- Neuromokslai taikomi rinkodarai
Rinkodaros derinys
- Produktas ir prekės ženklas
- Paslaugos Rinkodara
- Klientų patirtis
- Pirkėjo elgsena ir daugiakanalis kanalas
- Komunikacija ir skaitmeninė rinkodara
- Kainų valdymas
Valdymo įgūdžiai
- Rinkodaros metrika
- Žmonių valdymo ir valdymo įgūdžiai
- Finansų valdymo pagrindai
- Rinkodarai taikomi finansai
- Inovacijos ir judrūs metodai
- Nauji verslo modeliai ir startuolių mąstysena
- Aplinka, socialinis ir valdymas (ESG)
Minčių konsolidacija
- Verslo žaidimai („Markstrat“ arba „Simuliatorius“)
Rinkodaros planas – taikomas užbaigimo projektas (PCA)
Plėsti, organizuoti ir pagilinti žinias apie pagrindines sąvokas, susijusias su rinkodaros plano rengimu. Įgalinti įsisavinti ir išdėstyti žinias apie rinkodaros plano rengimo procesą.
Vadovaujant patarėjui profesoriui, studentas parengs projektą, praktiškai pritaikydamas viso kurso teorines nuorodas ir metodikas, kurios gali būti taikomos savo darbo vietoje ar net skirtos verslumui.
* Kurso pabaigoje studentai asmeniškai pristatys kurso baigimo darbą (TCC) dėstytojų grupei. Pristatymas vyksta viename iš ESPM padalinių San Paule, Rio de Žaneire arba Porto Alegre.
Galerija
Idealūs studentai
Alumni profilis
Tikimasi, kad rinkodaros MBA absolventai turės šias kvalifikacijas:
- Išanalizuoti rinkodaros aplinkos veiksnius, turinčius įtakos organizacijos verslui, ir nustatyti veiklos tobulinimo galimybes
- Kurti nuoseklias rinkodaros strategijas ir veiksmus, kurie sukuria konkurencinį pranašumą organizacijai ir yra reikšmingi klientams.
- Valdyti daugiafunkcines komandas, skatinant jų tobulėjimą etiškomis ir atsakingomis nuostatomis žmonių valdymo procesuose.
- Objektyviai analizuokite duomenis ir rezultatus
- Pasirinkite, siūlykite ir įgyvendinkite rinkodaros metrikas, atitinkančias kiekvieno verslo ir įmonės kontekstą.
kam jis skirtas
Skirta bet kurios žinių srities absolventams ir verslininkams, dirbantiems ar turintiems gilinti žinias rinkodaros srityje, siekiant praplėsti verslo situacijų analizės ir sprendimų priėmimo perspektyvas.