
Doktorantūros diplomas in
Komunikacijos ir skaitmeninio dizaino magistrantūra ESPM – Brasil

Įvadas
Komunikacijos ir skaitmeninio dizaino magistrantūros programa siekiama apmokyti rinkodaros ir strategijos sričių vadovus dirbti įvairaus dydžio ir sektorių organizacijose, skatinant rinkos tendencijų vizijos kūrimą, kuri veda į efektyvų vadybos sprendimų priėmimą ir vadybinį vystymąsi. požiūris, suderinamas su orientavimosi į rinką, etikos ir įmonės atsakomybės filosofija.
Studijų programa
ko išmoksi
Kursų programos sudėtis atspindi ESPM patirtį rengiant rinkodaros specialistus.
Iš viso kurse yra 11 disciplinų ir kurso užbaigimo darbui (TCC) paruošimo disciplina. Dalyvis mokysis po vieną dalyką per internetinę konferenciją dvi dienas per savaitę pagal kursų tvarkaraštį.
verslo įgūdžius
Sudaro moduliai, kuriais siekiama ugdyti bendrąsias antrosios pakopos studijų kompetencijas
- Verslo aplinka ir verslo strategijos
- Žmonių valdymas
- Rinkodaros pagrindai
- Finansų valdymo pagrindai
Skaitmeninis Marketingas
Jį sudaro moduliai, skirti ugdyti bendrąsias kompetencijas
- Skaitmeninis vartotojų elgesys
- Skaitmeninė medija I: Vaizdinė žiniasklaida ir paieškos sistemų rinkodara
- Skaitmeninė žiniasklaida II: socialinė žiniasklaida ir naujoji žiniasklaida
- Elektroninė prekyba
Vartotojo patirtis
Sudarytas iš modulių, kuriais siekiama plėtoti specifines kurso kompetencijas
- Informacijos architektūra ir sąveikos dizainas
- Prototipų sudarymas ir tinkamumo naudoti testai
- žaidybinimas
Kursinio darbo pabaigimas
Parengti baigiamąjį darbą, praktiškai taikant teorines nuorodas, sąvokas ir metodikas, apimančias viso kurso metu. Plėsti, organizuoti ir pagilinti žinias apie pagrindines sąvokas, susijusias su komunikacijos ir skaitmeninio projektavimo plano rengimu.
Vadovaujant patarėjui profesoriui, studentas parengs projektą, praktiškai pritaikydamas viso kurso teorines nuorodas ir metodikas, kurios gali būti taikomos savo darbo vietoje ar net skirtos verslumui.
* Kurso pabaigoje studentai asmeniškai pristatys kurso baigimo darbą (TCC) dėstytojų grupei. Pristatymas vyksta viename iš ESPM padalinių San Paule, Rio de Žaneire arba Porto Alegre.
Programos rezultatas
Apmokykite dalyvius komunikacijos ir skaitmeninio dizaino srityse dirbti įvairaus dydžio ir sektorių organizacijose, skatinant dabartinės rinkos vizijos kūrimą, kuri leistų efektyviai veikti ir ugdyti su rinka suderinamas nuostatas, etiką ir atsakomybę.
Galerija
Idealūs studentai
Alumni profilis
Komunikacijos ir skaitmeninio dizaino magistrantūros studijų absolventas turėtų turėti šias kvalifikacijas:
- Palaikykite veikimą pagrindiniuose rinkodaros kanaluose ir skaitmeninėse sąsajose.
- Įtraukite geriausią naudojimo praktiką, kuri optimizuoja vartotojų sąveiką su skaitmeniniais ištekliais.
- Taikykite gerą tarpasmeninių santykių praktiką, kad prisidėtumėte prie komandos veiklos.
kam jis skirtas
Skirta neseniai baigusiems bet kurią žinių sritį ir verslininkams, dirbantiems arba turintiems gilinti žinias komunikacijos ir skaitmeninio dizaino srityje, siekiant praplėsti įmonių poreikių supratimą.