Brendimo magistras
ESPM – Brasil
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
São Paulo, Brazilija
Kalbų studijos
Portugalų kalba
Studijų formatas
Nuotolinis mokymasis
Trukmė
4 semesters
Tempas
Ištęstinės
Mokestis už mokslą
BRL 581 / per month *
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
* iki 35 įmokų 581,79 BRL + 1 įmoka 640,50 BRL
Įvadas
Prekės ženklo kūrimo magistro kurso studentai bus pasirengę:
- Supraskite, kaip kuriamas ir valdomas prekės ženklas, turintis didelę vertę, tapatumą ir diferencijuotas vertes.
- Sukurkite prekės ženklo planą.
- Supraskite prekės ženklą kaip nepaprastai svarbų šaltinį jūsų verslui ir kad jis neapsiriboja simboliu ar pavadinimu.
- Plėtokite skaitmeninį prekės ženklą didindami prekės ženklo įsitraukimą per socialinę žiniasklaidą.
- Kurdami prekės ženklo strategiją, įtraukite tyrimų, susijusių su vartotojų elgesiu, įžvalgas.
- Supraskite, kaip kuriant prekės ženklo identitetą naudoti vizualinius prekės ženklo elementus, tokius kaip tipografija ir spalvos.
- Įgalinkite dizaino specialistus suprasti prekės ženklo valdymo galią pateikti sprendimus ir rezultatus įmonėms.
- Dirbkite su prekės ženklo licencijavimu.
- Žinoti pagrindines teisines problemas, susijusias su autorių teisėmis, intelektine nuosavybe, prekės ženklo registracija ir teisine apsauga.
Priėmimai
Studijų programa
ko išmoksi
Kursas bus sukurtas nuotolinio mokymo formatu, kuriame internetinės pamokos vyksta gyvai. Šiuose gyvenimuose mokiniai turės galimybę bendrauti su mokytojais ir kitais mokiniais dinamiškoje ir interaktyvioje aplinkoje.
Kursas yra suskirstytas į modulius, kuriuos ves profesoriai, turintys didelę profesinę ir akademinę patirtį, taikydami įvairius aktyvius metodus, tokius kaip projektas, probleminė situacija, lauko tyrimai, atvejai ir kt., visada remdamiesi aktualiais tekstais ir bibliografinėmis nuorodomis.
- Integruotoji disciplina
- Šiuolaikinės rinkodaros koncepcijos
- Vartotojo ir prekės ženklo įvaizdžio supratimas
- Prekės ženklo vertė
- Vartojimo tendencijos
- Prekės ženklo vizualiniai elementai
- Shopologija
- Skaitmeninis prekės ženklas
- Prekės ženklo licencijavimas
- Teisiniai prekės ženklo kūrimo aspektai
- Finansinis prekių ženklų įvertinimas
- Prekės ženklo patirtis
- B2B prekės ženklas
- Prekės ženklo asmenybė ir pasakojimas
- Prekės ženklo kūrimas prabangos rinkoms
- Kurso užbaigimo darbas (TCC)
* Kurso pabaigoje studentai asmeniškai pristatys kurso baigimo darbą (TCC) dėstytojų grupei. Pristatymas vyksta viename iš ESPM padalinių San Paule, Rio de Žaneire arba Porto Alegre.
Galerija
Idealūs studentai
Alumni profilis
Studentas, baigęs prekės ženklo kūrimo magistro studijas, galės suprasti, kaip kuriamas ir valdomas didelės vertės prekės ženklas, ir parengti prekės ženklo planą, taip suformuodamas visišką savo kompetencijos srities profesionalą, turintį šiuos įgūdžius:
- Supraskite prekės ženklą kaip labai svarbų jūsų verslo šaltinį ir kad jis neapsiriboja simboliu ar pavadinimu.
- Plėtokite skaitmeninį prekės ženklą didindami prekės ženklo įtraukimą per socialinę žiniasklaidą.
- Į prekės ženklo strategijos kūrimą įtraukite vartotojų elgsenos tyrimų įžvalgas.
- Supraskite, kaip naudoti prekės ženklo vizualinius elementus, tokius kaip tipografija ir spalvos, kuriant prekės identitetą.
- Įgalinkite dizaino specialistus suprasti prekės ženklo valdymo galią, leidžiančią įmonėms teikti sprendimus ir rezultatus.
- Įvaldykite pagrindinius teisinius klausimus apie autorių teises, intelektinę nuosavybę, registraciją ir prekės ženklo teisinę apsaugą.
kam jis skirtas
- Rinkodaros specialistams ar kitoms sritims, kurioms reikia panaudoti savo verslą.
- Rinkodaros ir prekės ženklų vadovai, kuriems reikia tobulinti savo prekės ženklus.
- Verslininkai, norintys kurti prekės ženklus.
- Dizaineriai, norintys tobulinti savo prekės ženklo valdymo įgūdžius.
- Žmonės, norintys mokytis ir tobulinti savo įgūdžius prekės ženklo valdymo ir vartotojų elgsenos srityse.