Skaitmeninės rinkodaros profesionalo pažymėjimas
Emeritus Institute of Management
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Online
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Nuotolinis mokymasis
Trukmė
6 months
Tempas
Dieninės, Ištęstinės
Mokestis už mokslą
USD 6 950
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
Stipendijos
Ištirkite stipendijų galimybes, kurios padės finansuoti savo studijas
Įvadas
Pakelkite savo karjerą skaitmeninės rinkodaros srityje
Rinkodaros specialistų, galinčių pereiti prie šios pramonės šakos transformacijos, paklausa yra didelė, o įdarbinimo ekspertai nustatė didelį skaitmeninės rinkodaros talentų trūkumą – 2021 m. McKinley Marketing Partners įdarbinimo ataskaitoje nustatyta, kad paklausa 59–19 % viršija pasiūlą.
Tai reiškia, kad pats laikas išmokti įmonėms reikalingų įgūdžių, įskaitant:
- Turinio rinkodara
- Klientų patirtis ir įtraukimas: pokalbiai, kampanijos ir konversijos
- Rinkodaros automatizavimas
- Rinkodaros eksperimentai ir analizė
- Socialinės žiniasklaidos rinkodara
- Paieškos sistemų optimizavimas (SEO) ir paieškos sistemų rinkodara (SEM)
- 80 % prekės ženklų, naudojančių mokamą reklamą socialinėje žiniasklaidoje, procentas 2022 m. (Šaltinis: „Hubspot State of Marketing Trends“, 2022 m.)
- 123 899 USD Vidutinis atlyginimas už „skaitmeninės rinkodaros vadovo“ vaidmenį JAV 2022 m. (Šaltinis: „Glassdoor“, 2022 m.)
- 860 000 laisvų darbo vietų skaitmeninės rinkodaros specialistams skaičius 2022 m. (Šaltinis: Linkedin, 2022 m.)
Idealūs studentai
Kas yra ši programa?
Profesionalus skaitmeninės rinkodaros pažymėjimas yra paleidimo priemonė, kuri pagerins jūsų karjerą skaitmeninės rinkodaros srityje. Tai suteiks jums plačią skaitmeninės rinkodaros kraštovaizdžio apžvalgą, padės išsiugdyti paklausiausius įgūdžius ir rasti savo nišą šioje sparčiai besiplečiančioje srityje. Ši programa idealiai tinka:
- Ankstyvosios karjeros profesionalai, norintys patekti į sparčiai augančią sritį
- Profesionalai, norintys pereiti nuo dabartinės specializacijos prie rinkodaros
- Tradiciniai rinkodaros specialistai arba įmonių komunikacijos profesionalai, norintys tobulinti savo dabartinius įgūdžius ir plėtoti skaitmeninės rinkodaros galimybes.
Programos rezultatas
Aukšto lygio programos išsinešimui
- Gaukite strategijos ir įgyvendinimo, reikalingos norint tapti profesionaliu skaitmeninės rinkodaros specialistu, perspektyvą nuo pradžios iki pabaigos.
- Įgykite praktinės pagrindinių skaitmeninės rinkodaros įgūdžių, įskaitant SEO, PVR, socialinę mediją, rinkodarą el. paštu ir vaizdo skelbimus.
- Sužinokite, kaip optimizuoti augančios rinkodaros ir klientų pritraukimo strategijas, naudodami tokią metriką kaip konversijų optimizavimas, A/B testai, priskyrimas ir eksperimentavimas.
- Dalyvaukite su žiniatinklio seminarais ir užduotimis, skirtomis jūsų profesiniam tobulėjimui skaitmeninės rinkodaros srityje.
- Bendraukite 1:1 su pramonės ekspertais ir gaukite tikslių, realaus pasaulio įžvalgų, pramonės gairių ir daugiau.
- Mėgaukitės patobulintomis tinklų galimybėmis ir integruota palaikymo sistema per specialų „Slack“ kanalą, kuris sujungia jus su bendraamžiais ir kitais pramonės profesionalais.
Sukurkite savo įgūdžių rinkinį
Kurkite savo strategijas
- Kurkite turinį, kuris konvertuoja
- Optimizuokite kampanijas, kad gautumėte maksimalią investicijų grąžą
- Segmentuokite auditorijas įvairiose socialinėse platformose ir suasmeninkite savo pranešimus
- Automatizuokite užduotis, kad padidintumėte greitį ir efektyviau
- Saugokite savo el. laiškus nuo šlamšto filtrų ir savo klientams
Kurkite savo ateitį
- Užbaikite pagrindinį projektą, kurį norite įtraukti į savo portfelį
- Sukurkite efektyvų gyvenimo aprašymą, motyvacinį laišką ir LinkedIn profilį
- Sukurkite savo skaitmeninės rinkodaros portfelį padedant pramonės profesionalui
- Nustatykite, kuris karjeros kelias skaitmeninės rinkodaros srityje jums tinkamiausias
- Raskite savo influencerius
- Sukurkite savo tinklą
Programos akcentai
Studijų programa
Modulio santraukos
1 skyrius: Kliento supratimas ir segmentavimas
Pirmoji šios programos dalis pereina tiesiai į skaitmeninės rinkodaros pagrindus – nuo klientų pritraukimo piltuvo iki klientų asmenybių, o tada giliau suprantama klientų elgsena, segmentavimas ir turinio rinkodaros strategijos.
2 skyrius: Turinys, socialinė medija ir paieškos sistemos
Antroje dalyje kalbama apie optimizavimo metodus, pagrindinius socialinės žiniasklaidos veiklos rodiklius ir kalendoriaus valdymą, turinio strategijos derinimą su klientų poreikiais, prekės ženklo pasakojimą ir paieškos sistemų rinkodarą (PVR).
3 skyrius: Skaitmeniniai kanalai, strategija ir vykdymas
Šioje skiltyje nagrinėjamos papildomų skaitmeninių kanalų, pvz., rinkodaros el. paštu, mokamos ir natūralios socialinės žiniasklaidos rinkodaros, strategijos ir kiti metodai, padedantys išplėsti pasiekiamumą, pvz., persiuntimo rinkodara, pakartotinis taikymas ir pakartotinės rinkodaros strategijos.
4 skyrius: Rinkodaros eksperimentavimas, automatizavimas ir optimizavimas
Šioje paskutinėje dalyje nagrinėjamos skaitmeninės rinkodaros kampanijų kūrimo ir vykdymo strategijos, konversijų rodiklio optimizavimas ir priskyrimo bei eksperimentavimo metodai. Programa baigiama užbaigus pagrindinį projektą.
Sertifikatai, įtraukti į programą
- „Google Analytics“ pradedantiesiems ir pažengusiems „Google Analytics“ sertifikatai
- „Google Ads“ vaizdo ir „Google Ads“ paieškos sertifikatai
- „HubSpot“ turinio rinkodaros ir socialinės žiniasklaidos sertifikatai
- SEMrush SEO Toolkit sertifikatas
Atvejų tyrimai
JetBlue
Ištirkite, kokius metodus naudojo „JetBlue“ kurdamas pirkėjo asmenybę, ir kaip ši informacija padėjo jiems sukurti kampanijas, kurios tikrai siejasi su jų klientais.
Sąžininga kompanija
Sužinokite, kaip „The Honest Company“ naudojo kampanijos juodraščius ir eksperimentus sistemoje „Google Ads“, kad išbandytų savo internetinę kampaniją, kad gautų klientų įžvalgas ir optimizuotų kainų siūlymą, nukreipimo puslapio dizainą ir skelbimo tekstą.
Analizuokite prekės ženklo pasakojimo struktūrą per „Google India“ reklamą „Reunion“ – šią vietą iki šiol peržiūrėjo daugiau nei 15 mln.
P&G
Sužinokite, kaip P&G sprendė tris labiausiai išreikštus skausmo taškus odontologijoje, sukurdami svetainę, kurioje siūlomi tęstiniai mokymai, naujausi odontologiniai tyrimai ir praktikos valdymo įrankiai, o ne siuntinėti pardavėjus į odontologų kabinetus.
„Dollar Shave Club“
Kas galėjo pagalvoti, kad prenumeruojami skutimosi peiliukai gali būti tokie populiarūs? Naudodamas sėkmingas skaitmeninės rinkodaros strategijas, Dollar Shave Club suasmenino buvusį bendrinį produktą. Sužinokite, kaip jie tai pasiekė.
Balandėlis
Tokios temos kaip klientų segmentavimas ir puikių prekės ženklų istorijų pasakojimas atgyja Dove grožio priežiūros linijos kampanijoje „Tikras grožis“, kurios tikslas – ne tik muilas.
KARJEROS GALIMYBĖS
Norint tapti efektyviu skaitmeninės rinkodaros specialistu, reikia dinamiško domeno žinių ir efektyvių bendravimo įgūdžių derinio. Ši programa padės jums susikurti karjeros kelią skaitmeninės rinkodaros srityje, nes padės jums sukurti lifto žingsnį ir patobulinti interviu įgūdžius. Šias paslaugas teikia Emeritas, mūsų šios programos mokymosi bendradarbis. Pagalbos komandą sudaro programos vadovai ir karjeros treneriai, kurie padės jums pasiekti mokymosi tikslus ir padės jums ieškoti darbo. Pagrindinis tikslas yra padėti jums įgyti įgūdžių, reikalingų pasiruošti karjerai skaitmeninės rinkodaros srityje. Tačiau įdarbinimo negarantuojame.
Emeritus teikia šias pasirengimo karjerai paslaugas:
- Vertų dėmesio gyvenimo aprašymų ir motyvacinių laiškų rašymas
- Efektyvių LinkedIn profilių kūrimas
- Naršymas darbo paieškoje
- Pasirengimas pokalbiui
- Lifto aikštelės kūrimas
- Derėtis dėl atlyginimo
Pratimai, skirti pradėti karjerą skaitmeninės rinkodaros srityje, apima:
- Darbo paieška ir interviu skaitmeninės rinkodaros pozicijoms
- Kurti savo asmeninį prekės ženklą ir skatinti savo įgūdžius
- Skaitmeninės rinkodaros koncepcijų perdavimas per pagrindinį projektą
Apie Mokyklą
Klausimai
Panašūs kursai
Internetinės skaitmeninės rinkodaros magistras
- Spain Online, Ispanija
Meistras skaitmeninėje transformacijoje
- Online
Skaitmeninės rinkodaros magistras – internetu
- Madrid, Ispanija