Internetinis skaitmeninės rinkodaros įvaldymo sertifikatas: SEM, SEO, socialinė žiniasklaida ir ne tik
Emeritus Institute of Management
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Online
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Nuotolinis mokymasis
Trukmė
10 savaites
Tempas
Ištęstinės
Mokestis už mokslą
USD 3 000
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
Stipendijos
Ištirkite stipendijų galimybes, kurios padės finansuoti savo studijas
Įvadas
Klientų kelionės susideda iš mobiliųjų „mikro akimirkų“:
Klientų lojalumas per daugiakanalę rinkodarą
Dauguma organizacijų „eina į skaitmeninę erdvę“, tačiau beveik 50 % jų neturi apibrėžtos strategijos. Dar mažiau žmonių sukūrė daugiakanalio strategiją, kurioje atsižvelgiama į tai, kaip susikerta fizinė ir skaitmeninė rinkodara.
- 17,6% yra numatomas skaitmeninės rinkodaros CAGR nuo 2021 iki 2026 m. (2022 m. statistika)
- 72 % viso organizacijų rinkodaros biudžeto skiriama skaitmeninės rinkodaros kanalams. („Wordstream“, 2022 m.)
- 65 % vartotojų, būdami fizinėse parduotuvėse, ieško kainų palyginimų savo mobiliuosiuose telefonuose. (KPMG 2022 m.)
„Šiuolaikinė rinkodara nėra vien „skaitmeninis veikimas“ – tai daugiakanalio strategija, kuria siekiama sukurti kontaktinius taškus visuose kanaluose, kuriuos naudoja jūsų klientai, tiek prisijungę, tiek neprisijungę.
– Lil Mohan, rinkodaros docentas
Idealūs studentai
- Socialinės žiniasklaidos vadybininkas
- Sveikatos apsauga
- Žiniasklaida
Studijų programa
Kaip mokosi
1 modulis: Skaitmeninės rinkodaros ir 3C pagrindų įvadas
Interpretuokite skaitmeninės rinkodaros tendencijas ir peržiūrėkite 3C Framework pavyzdžius.
2 modulis: Turinio rinkodara
Supraskite, kaip panaudoti turinio rinkodaros galią, kaip sukurti strategiją ir kokia metrika apibrėžia jos sėkmę.
3 modulis: natūrali paieškos rinkodara ir optimizavimas paieškos sistemoms (SEO)
Sužinokite, kaip veikia paieškos varikliai ir kokie elementai sudaro gerą SEO strategiją.
4 modulis: mokama paieškos rinkodara ir pardavimas turgavietėse
Dekonstruokite mokamą paiešką, kaip ji veikia ir kurios yra geriausios strategijos „AdWords“ ir „Amazon Marketplace“.
5 modulis: programos mobiliesiems ir nemokama rinkodara
Persvarstykite savo požiūrį, kad galvotumėte apie programas, o ne skelbimus, ir sužinokite, kokią metriką vertinti.
6 modulis: Socialinių tinklų rinkodara: klausymasis ir turinio kūrimas
Prisijunkite prie socialinės žiniasklaidos klausymo ir atsakymo ciklo, kad gautumėte įžvalgų, nustatytumėte tendencijas ir sukurtumėte socialinio klausymosi strategiją.
7 modulis: Socialinis įsitraukimas: įsiklausymas, influenceriai ir propagavimas
Supraskite socialinio dalijimosi, influencerių kūrimo ir socialinės žiniasklaidos propagavimo galią – net ir B2B aplinkoje.
8 modulis: Skaitmeninė rinkodara B2B aplinkoje
Išanalizuokite, kaip skaitmeninė rinkodara veikia santykius su klientais, ir tyrinėkite įvairias rinkodaros strategijas B2B aplinkoje.
9 modulis: Personalizavimo rinkodara ir skaitmeninės lojalumo programos
Įvertinkite skaitmeninio turinio suasmeninimo naudą ir sužinokite, kaip integruoti pinigines, programas ir mokėjimus į vieną nuoseklią lojalumo strategiją.
10 modulis: Daugiakanalinė rinkodara
Sužinokite, kodėl vieta yra nauja rinkodaros valiuta ir kaip daugiakanalio rinkodaros strategija pralenks jūsų konkurentus.
Ką mokysi
- Naujas skaitmeninių vartotojų elgesys ir tai, kaip rinkodara atrodo kitaip socialiniame ir skaitmeniniame amžiuje
- Turinio rinkodaros svarba ir jai matuoti naudojami metrikai
- Paieškos varikliai ir kaip jie yra skaitmeninės rinkodaros sėkmės pagrindas
- Strategijos, kurios geriausiai konvertuoja „Google AdWords“ ir „Amazon Marketplace“.
- Kaip pasinaudoti mobiliąja reklama
- Kaip sukurti propagavimą socialiniuose tinkluose
- Kaip integruoti pinigines, programas ir mokėjimus į vieną nuoseklią lojalumo strategiją
- Vieta pagrįsta mobilioji rinkodara ir kaip ji tinka daugiakanaliam požiūriui
- Strategija, susijusi su daugiakanalio kliento kelio kūrimu
- Skaitmeninimo poveikis B2B rinkodarai
- Kaip naudoti „3C Framework“ ir kokias sėkmės metrikas stebėti įvairiose rinkodaros veiklose
- Kaip įgyvendinti daugiakanalio strategiją, siekiant užtikrinti aukštesnius klientų lojalumo rodiklius – ir pralenkti savo konkurentus
Jūsų mokymosi patirtis
- Prieiga prie programos turinio per kelis įrenginius leidžia tvarkyti tvarkaraščius ir mokytis nuotoliniu būdu – bet kada ir bet kur.
- Savaitinis rinkodaros modeliavimas yra skirtas tam, kad galėtumėte praktiškai valdyti bendrą rinkodaros rinkinį ir atskiras kampanijas.
- Atvejų studijose yra keletas žinomiausių pasaulyje prekių ženklų, įskaitant „Starbucks“, LEGO, Cisco, TRSB ir „L'Oréal“.
- Mokymosi medžiagos tvarkaraštis yra modulinis, o naujas turinys išleidžiamas kas savaitę.
- Mokymasis iš kolegų – diskusijų forumų ir apklausų forma – leidžia stebėti savo pažangą.
- Vaizdo paskaitos ir tiesioginės mokymo sesijos su klausimais ir atsakymais sukuria įtraukią ir patrauklią mokymosi aplinką, kurią galima pasiekti iš klasės ribų.
- Mūsų unikali platforma leidžia vartotojams susikurti profilį, susisiekti ir bendradarbiauti su bendraamžiais bei gyvai bendrauti su dalyko ekspertais, kurie palengvins jūsų mokymąsi.
Apie Mokyklą
Klausimai
Panašūs kursai
Internetinės skaitmeninės rinkodaros magistras
- Spain Online, Ispanija
Meistras skaitmeninėje transformacijoje
- Online
Skaitmeninės rinkodaros magistras – internetu
- Madrid, Ispanija