Renginių vadyba ir rinkodaros komunikacija
eLearning Academy for Communication GmbH
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Online
Kalbų studijos
Vokiečių kalba
Studijų formatas
Nuotolinis mokymasis
Trukmė
2 semesters
Tempas
Dieninės, Ištęstinės
Mokestis už mokslą
EUR 8 900 / per course
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
Stipendijos
Ištirkite stipendijų galimybes, kurios padės finansuoti savo studijas
Įvadas
Meno, kultūros ir verslo renginių pasaulis yra įvairus, spalvingas ir įkvepiantis. Nesvarbu, ar asmeninis buvimas, skaitmeninis dalyvavimas ar hibridiniai renginių formatai, renginiai visada yra kažkas ypatingo. Ar norėtumėte dirbti šioje puikioje aplinkoje ir susipažinti su išskirtiniais, kūrybingais žmonėmis? Žinote, kad įspūdingais renginiais galite pritraukti daug dėmesio? Ir jūs pasiekiate, kad jūsų renginiai būtų komunikuojami visais kanalais? Tada įgysite dalykinių žinių ir įgūdžių rinkodaros komunikacijos magistro kurse, kurio specializacija yra „Renginių valdymas ir rinkodaros komunikacija“. Mes suteikiame jums visas reikalingas priemones jūsų kelyje į sėkmę. Tapkite geidžiamu ekspertu.
Meno, kultūros ir verslo renginiai remiasi ypatingu turiniu ir žinutėmis, yra nulemti sudėtingų sąveikų ir pristatomi ypatingame pristatymo kontekste. Kad būtų pasiektas didžiausias poveikis, reikalinga integruota ir tarp medijų apimanti rinkodaros komunikacija, perteikti parodas, festivalių koncertus ar kongresų renginius, viena vertus, plačiajai visuomenei, o iš kitos – įvairiai auditorijai ir klientams.
Ar jau aktyviai dirbate kultūros ar renginių industrijoje ir dirbate vadovaujančias pareigas arba projektų valdymo srityje? Norite išplėsti savo dabartinę veiklos sritį ar padidinti savo galimybes tobulėti? Ar norite patobulinti savo įgūdžius akademiniu lygiu? Ar norėtumėte likti nepriklausomi nuo laiko ir vietos ir patys nuspręsti, kiek laiko kada ir kur skirsite tolesniam mokymuisi? O jums labiau patinka individuali parama? Tuomet šis nuotolinio mokymosi kursas kaip tik tau!
Šis magistro kursas yra unikali mokymosi galimybė šioje srityje. Sukurtas kaip internetinis kursas, jis garantuoja 100 procentų el. mokymąsi. Tai suteikia pranašumą, kad bet kuriuo metu galite pasiekti visą kurso turinį iš savo kompiuterio, planšetinio kompiuterio ar išmaniojo telefono ir nesate susieti su fiksuotomis pradžios ir pateikimo datomis.
Priėmimai
Studijų programa
Marketingo komunikacijos magistro kursas, kurio specializacija yra „Renginių valdymas ir rinkodaros komunikacija“, siūlo pagrįstą žinių perdavimą dėl daugybės temų. Šis kursų spektras apima įvairią verslo praktikos veiklą. Ji yra tarpdisciplininė, tuo pat metu skirta persipinti ir ypač juda komunikacijos, ekonomikos ir kultūros mokslų srityse. Remiantis plačia renginio samprata, apimančia ne tik kongresus, konferencijas ir įmonės renginius, bet ir meno bei kultūros renginius, magistrantūros kursas suteikia tvirtą pagrindą, kuris paremtas kompaktiškais teoriniais vienetais bei praktikai aktualia informacija. Be to, aptariamos dabartinės tendencijos ir pokyčiai. Daugybė pavyzdžių ir žinių perdavimas įvairiose medijose kontrolinių sąrašų, vaizdo įrašų, garso pavyzdžių, interviu ir daug daugiau pagilina mokymo ir mokymosi turinį. Kartu su ekspertais pažvelkite į sėkmingų kultūros ir renginių įmonių užkulisius.
programos struktūra
Magistro kursas susideda iš trijų lygių, kuriuose iš viso turi būti baigta 15 modulių. Modulius sudaro 2 arba 4 ECTS. Kursą užbaigia magistro darbas (14 ECTS).
Modulius užbaigiate paruošdami modulio darbą. Išimtis yra teisės modulis, kuris baigiamas internetiniu egzaminu. Keturiolika juodraščių sudaro apie penkiolika puslapių. Redaguokite visą turinį kada ir kur norite. Magistro baigiamojo darbo modulyje turite tris internetinių seminarų datas. Vėlgi, galite pasirinkti datą ir dalyvauti, kur tik norite. Vienintelis reikalavimas yra prieiga prie interneto.
Iš viso nuo laipsnio atskiriate keturiolika juodraščių, testą, magistro darbą ir magistro egzaminą.
Pirmas mokymosi lygis
1 lygyje turi būti atliktas modulio mokslinis darbas ir empiriniai socialiniai tyrimai. Modulis, kuriame suartinamas literatūra paremtas ir įrodymais pagrįstas darbas ir taip sukuriamas geras pagrindas dirbti su sekančiomis modulio užduotimis. Šis lygis taip pat apima du pagrindinius modulius su bendru turiniu iš komunikacijos ir rinkodaros, kurie suteikia tolesnį mokslinį mokymų pagrindą.
Antrasis mokymosi lygis
2 lygyje sprendžiate pagrindinius dalykus ir bendrą turinį bei daug išsamių klausimų apie meną, kultūrą ir verslo renginius. Tikslas yra sudaryti sąlygas plačiai įsitraukti į šį tarpdisciplininį dalykinį kraštovaizdį. Teorinės žinios paremtos ir atspindėtos daugybe praktinių pavyzdžių. Tada šis lygis sutirštinamas į teiginius apie dramaturgiją ir įvykių kryptį bei įvykių technologiją. Šį temų kompleksą užbaigia saugos ir apsaugos valdymo modulis. Kaip komunikacijos modulio tęsinys, tai taip pat darbas su tekstais, vaizdais ir vaizdo įrašais, taip pat teorijomis ir praktiniais pavyzdžiais iš viešųjų ryšių ir žiniasklaidos darbo sričių.
Trečias mokymosi lygis
3 lygis prasideda nuo kokybės valdymo ir projektų valdymo modulio. Čia, viena vertus, brėžiamas holistinis, visos įmonės vaizdas, kita vertus, pateikiami ir individualūs projektų planavimo ir apdorojimo įrankiai. Remiantis 1 lygio pagrindais, dviejuose į įvaizdį ir pardavimą orientuotos rinkodaros komunikacijos moduliuose dėstomos teorijos, modeliai ir praktiniai pavyzdžiai. Žvilgsnis į ateitį suteikia informacijos tokiomis temomis kaip auditorijos ugdymas ir turizmo komunikacijos koncepcijos. Žinių dalykus užbaigia teisiniai kultūros ir renginių industrijos aspektai.
Magistro baigiamojo darbo seminaras priskiriamas 3 lygiui, nes dažniausiai jau turi būti baigęs kelis modulius, kad išsirinktum tinkamą temą. Tačiau iš esmės jūs nuspręsite, kada pradėti seminarą. Seminarą pradedate kiekvieną kartą, kai turite pristatymą, užsiregistruodami į internetinio seminaro datą. Laikykitės mūsų šūkio: Studijuokite kada ir kur norite!
tyrimo būdai
Jūs baigiate 14 iš 15 šios neakivaizdinės magistro programos modulių su modulio darbu. Tai maždaug 15 puslapių darbai su specialiomis užduotimis, kuriose teorija derinama su praktika. „Teisės“ modulį baigiate internetiniu testu.
Kiekviename modulyje jūs nuolat tikrinate savo žinias naudodami integruotus savikontrolės testus. Prieš pateikdami modulio darbą, turite išlaikyti šiuos savarankiškus testus.
Patį kursą baigi rašydamas, pristatydamas ir gindamas magistro darbą. Tai galite padaryti vietoje arba, jei norite, internetu.
Programos mokestis už mokslą
Apie Mokyklą
Klausimai
Panašūs kursai
Integruotos rinkodaros komunikacijos bakalauras: sporto komunikacija
- Livingston, Jungtinės Amerikos Valstijos
Integruotos rinkodaros komunikacijos bakalauras: grafinis dizainas
- Livingston, Jungtinės Amerikos Valstijos
Integruotos rinkodaros komunikacijos bakalauras: bendroji
- Livingston, Jungtinės Amerikos Valstijos