MBA su koncentracija skaitmeninėje rinkodaroje
Broward International University
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Davie, Jungtinės Amerikos Valstijos
Kalbų studijos
Ispanų kalba
Studijų formatas
Nuotolinis mokymasis
Trukmė
18 Mėnesiai
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
Susisiekti su mokykla
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
Įvadas
Verslo administravimo magistras, turintis skaitmeninės rinkodaros koncentraciją, yra specializuota programa, nagrinėjanti rinkodaros pagrindus, taikomus neuromokslams, ir jo ryšį su vartotojų pasirinkimu, kur studentai naudos kai kurias pagrindines strategijas, naudojamas neuromarketingo srityje. Jie naudos praktines priemones, reikalingas išsamioms skaitmeninės rinkodaros ir komunikacijos strategijoms bei taktikoms sukurti, kuriomis siekiama suderinti organizacijos verslą ir rinkodaros tikslus. Paruoškite studentus būsimiems skaitmeninio amžiaus iššūkiams. Baigę magistro programą galėsite:
- Kurkite skaitmeninės rinkodaros planus ir kampanijas.
- Analizuokite skirtingus kanalus, taip pat įvertinkite ir įvertinkite jų sėkmę.
- Kurkite efektyvias skaitmenines strategijas, kad jas įgyvendintumėte savo versle.
- Skatinti vadovavimo įgūdžius.
Savo darbą ar baigiamąjį magistro darbą galėsite susieti su realiu dabartinės įmonės kazuistika, o tai gali turėti tiesioginės įtakos jūsų magistro pritaikomumui.
Be šios koncentracijos, turėdami MBA, taip pat galite turėti kitas skirtingas koncentracijas, kad galėtumėte pasirinkti sau tinkamiausią specializaciją tarp apskaitos, skaitmeninės rinkodaros, informacinių sistemų ir sveikatos vadybos.
Visa tai seka mūsų mokymo modeliu, sukurtu remiantis 3 pagrindiniais ramsčiais, kuris skatina puikų, atvirą, lankstų ir 100% internetinį mokymą: pagrįstas aktyvaus mokymosi patirtimi, kuri skatina kritinį mąstymą, komandinį darbą, dalyvauja energingoje minčių audroje ir naudoja atvejį. į studijas orientuotas požiūris, vedantis į idėją mokytis dirbant.
Galerija
Idealūs studentai
- Reklamos profesionalai: gali suprasti skaitmeninės reklamos sudėtingumą, įskaitant programinį reklamavimą, reklamavimą socialiniuose tinkluose ir vaizdo reklamavimą, kad sukurtų paveikias kampanijas.
- Skaitmeninės rinkodaros specialistai: jie gali įgyti išsamų supratimą apie įvairius skaitmeninės rinkodaros įrankius ir strategijas, kad galėtų puikiai atlikti savo pareigas.
- El. prekybos vadybininkai: tobulinkite savo internetinio pardavimo įgūdžius ir tyrinėkite skaitmeninės rinkodaros taktiką, kad padidintumėte srautą, konversijas ir klientų įtraukimą el. prekybos platformose.
- Verslininkai ir smulkaus verslo savininkai: galite gauti vertingos informacijos apie pelningas skaitmeninės rinkodaros strategijas, skirtas reklamuoti savo verslą internete ir pasiekti platesnę auditoriją.
- Viešųjų ryšių profesionalai (PR): viešųjų ryšių specialistai gali išmokti efektyviai naudoti skaitmeninius kanalus prekės ženklo reputacijai valdyti, bendrauti su suinteresuotosiomis šalimis ir tvarkyti krizių komunikaciją internetinėje aplinkoje.
- Pardavimų ir verslo plėtros vadybininkai: gali suprasti, kaip skaitmeninė rinkodara veikia pardavimo kanalą, ir išmokti būdų, kaip generuoti potencialius klientus ir pagerinti konversijų rodiklius.
- Rinkos tyrinėtojai ir analitikai: gerinkite vartotojų elgsenos skaitmeninėje aplinkoje supratimą ir naudokite duomenimis pagrįstas įžvalgas rinkodaros strategijoms informuoti.
Priėmimai
Studijų programa
darbotvarkė
1-asis akademinis laikotarpis
- Finansai
- Valdymo apskaita
2-asis akademinis laikotarpis
- Vadovavimas ir organizacinis elgesys
- Rinkodara
3 akademinis laikotarpis
- Neuromarketika (*)
- Skaitmeninės ir mobiliosios rinkodaros strategijos (*)
4 akademinis laikotarpis
- Skaitmeniniai įrankiai, technologijos ir metrika (*)
- Socialiniai tinklai ir virtualios bendruomenės (*)
5-asis akademinis laikotarpis
- Informacinių technologijų ir sistemų valdymas
- Mokslinių tyrimų metodologija
6-asis akademinis laikotarpis
- Operacijų ir projektų valdymas
- Disertacija
(*) Kursai turi būti pakeisti pasirenkamųjų dalykų, susijusių su pasirinkta koncentracija, rinkiniu.
Programos rezultatas
- Skaitmeninės strategijos meistriškumas: išplėtokite gilų supratimą apie skaitmeninės rinkodaros strategijas, apimančias tokias sritis kaip SEO, turinio rinkodara, socialinė žiniasklaida ir internetinė reklama, kad strategiškai padėtumėte organizacijas skaitmeninėje srityje.
- Duomenimis pagrįstas sprendimų priėmimas: įgykite analitinių įgūdžių, reikalingų duomenų įžvalgoms interpretuoti ir naudoti, kad galėtumėte priimti pagrįstus sprendimus kuriant veiksmingas skaitmeninės rinkodaros kampanijas ir optimizuojant išteklių paskirstymą.
- Neurologijos integracija: integruoja neuromokslo principus, kad suprastų vartotojų elgesį ir motyvus, naudojant įžvalgas kuriant įtikinamus skaitmeninės rinkodaros metodus, kurie susisiekia su tiksline auditorija sąmoningu ir nesąmoningu lygiu.
- Holistinis skaitmeninis bendravimas: ugdykite visapusiškus skaitmeninės komunikacijos įgūdžius, apimančius įvairius kanalus ir platformas, kad užtikrintumėte nuoseklų ir paveikią žinią įvairiuose internetiniuose kontaktiniuose taškuose.
- Lyderystė skaitmeninėje transformacijoje: pasiruoškite vadovauti skaitmeninės transformacijos iniciatyvoms, tobulindami vadovavimo įgūdžius, kad galėtumėte vadovauti daugiafunkcioms komandoms, prisitaikyti prie pramonės pokyčių ir vadovauti naujoviškoms skaitmeninės rinkodaros strategijoms.
- Į IG orientuotas kampanijos dizainas: kaupkite patirtį kuriant skaitmeninės rinkodaros kampanijas, kurios generuoja išmatuojamą investicijų grąžą, suderindamos pastangas su organizacijos tikslais ir finansiniais rezultatais.
- Strateginis skaitmeninis prekės ženklo kūrimas: tiria sudėtingą skaitmeninio prekės ženklo kūrimo dinamiką, suteikiant absolventams galimybę sukurti ir išlaikyti nuoseklų ir skambų skaitmeninio prekės ženklo tapatybę konkurencingoje internetinėje aplinkoje.
- Efektyvus auditorijos įtraukimas: įvaldykite metodus, kaip bendrauti su tiksline auditorija per suasmenintą, aktualią ir prasmingą skaitmeninę sąveiką, puoselėjant ilgalaikius santykius, skatinančius klientų lojalumą ir propagavimą.
- Etiška skaitmeninė praktika: ugdykite etinius skaitmeninės rinkodaros praktikos pagrindus, pabrėždami skaidrumą, duomenų privatumą ir atsakingą dalyvavimą sąveikoje internete, taip užtikrindami suinteresuotųjų šalių pasitikėjimą ir patikimumą.
- Prisitaikymas prie technologinių pokyčių: sekite technologijų pažangą ir pramonės tendencijas, kurdami judrią metodiką, skirtą pritaikyti strategijas ir taktikas prie besikeičiančių skaitmeninių kraštovaizdžių ir naujų įrankių.