Klientų aptarnavimo atstovo sertifikatas
Brighton College
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
USA Online, Jungtinės Amerikos Valstijos
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Nuotolinis mokymasis
Trukmė
Susisiekti su mokykla
Tempas
Dieninės, Ištęstinės
Mokestis už mokslą
USD 4 780 / per year
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Sep 2024
Stipendijos
Ištirkite stipendijų galimybes, kurios padės finansuoti savo studijas
Įvadas
Klientų aptarnavimo atstovai yra būtini visose verslo srities srityse - įmonės tiesiog negali efektyviai dirbti be kvalifikuotų klientų aptarnavimo atstovų. Turėdami savo pažymėjimą per nuotolinį mokymąsi su Brighton College , būsite pasirengę kaip klientų aptarnavimo atstovo karjera - visa tai iš savo namų patogumo!
Kas turėtų registruotis?
Studentai, dalyvaujantys šiame " Customer Support Representative Certificate" programoje, įgis įgūdžių ir patirties, reikalingų siekti pradinio lygio pozicijų verslo pardavimo ir techninės įrangos, prekių ar paslaugų klientų aptarnavimui tiek įmonėms, tiek privatiems asmenims. Priskirkite save nuo kitų kandidatų, gaudami savo klientų aptarnavimo atstovo sertifikatą./>
Ką aš sužinosiu?
Atlikę "Customer Support Representative Certificate" programą, galėsite:/>
- Taikyti pagrindinius ekonomikos, finansų ir apskaitos principus organizacinėse aplinkose;
- Atpažinti žmogiškųjų išteklių koncepcijas ir veiklą organizacinėse aplinkose;
- Nurodykite organizacijų vadovų įvairias užduotis ir atsakomybę;
- Apibrėžti ir taikyti rinkodaros ir platinimo principus;
- Apibūdinkite vartotojų pirkimo elgseną;
- Taikyti profesionalius pardavimo būdus;
- Taikyti klientų aptarnavimo techniką, reikalingą parduoti ir aptarnauti produktus, sistemas ar paslaugas;
- Nustatykite ir naudokite tinkamas technologijas, padedančias parduoti ir aptarnauti.
Kurso apžvalga
Šie kursai yra įtraukti į klientų aptarnavimo atstovo sertifikato programą. Kursai išleidžiami vienu metu, siekiant maksimaliai išnaudoti mokymąsi. Ši programa yra 24 kreditų valandos. Kiekvienas kursas turi būti baigtas per 8 savaites./>
Kurso ID |
Karjeros perspektyva/>
Numatoma, kad nuo 2014 m. Iki 2024 m. Klientų aptarnavimo atstovų skaičius padidės 10 proc., O tai bus spartesnis už visų profesijų vidurkį. Bendras užimtumo augimas turėtų atsirasti dėl augančių pramonės šakų, kurios specializuojasi tvarkant klientų aptarnavimą. Konkrečiai kalbant, telefonų skambučių centrai, taip pat žinomi kaip klientų kontaktiniai centrai, turėtų pridėti naujausias darbo vietas klientų aptarnavimo atstovams. Numatoma, kad atstovybių įsidarbinimas šiuose centruose nuo 2014 m. Iki 2024 m. Padidės 39%. Kai kurios įmonės vis dažniau siunčia savo klientų aptarnavimo paslaugas į telefono skambučių centrus, nes teikia konsoliduotas pardavimo ir klientų aptarnavimo funkcijas./>
Įsidarbinimo galimybės/>
Klientų aptarnavimo atstovo darbus galite rasti šiuose nustatymuose:
- Mažmeninė
- Didžiosios korporacijos
- Skambučių centrai
- Darbas iš namų
- Kredito ir draudimo agentūros
Pajamos*/>
JAV darbo departamento duomenimis, klientų aptarnavimo atstovų vidutinis valandinis darbo užmokestis 2015 m. Gegužės mėn. Buvo 15,25 JAV dolerių. Vidutinis darbo užmokestis yra darbo užmokestis, iš kurio pusė profesionalių darbuotojų uždirbo daugiau nei ši suma, o pusė uždirbo mažiau. Mažiausiai 10 procentų uždirbo mažiau nei 9,74 USD, o didžiausi 10 procentų uždirbo daugiau nei 25,49 USD.
* Darbo statistikos biuras, JAV darbo departamentas, "Occupational Outlook Handbook", 2016-17 m. Leidimas, Klientų aptarnavimo atstovai, internete adresu https://www.bls.gov/ooh/office-and-administrative-support/customer- service-representatives.htm
Mokymasis
Bendra "Customer Support Representative" programos kaina yra 4780 JAV dolerių./>
Bendras mokymas |
Karjeros paslaugos/>
Brighton College yra skirtas padėti jums ieškoti darbo. Baigę karjeros kursą turėsite galimybę patekti į Brighton internetinį karjeros centrą. Karjeros centras skirtas padėti jums rasti darbą pasirinktoje srityje.
Individualizuotas atnaujinimas pastatas/>
Galite pateikti savo gyvenimo aprašymą per internetinį atnaujinimo centrą. Mūsų karjeros paskyrimo koordinatoriai konsultuojasi su savimi ir asmeniškai peržiūrėsime jūsų gyvenimo aprašymą.
Specializuotas karjeros kursas/>
Prieš baigdami kursitės kursą, kuriame pagrindinis dėmesys bus skiriamas karjeros informacijai ir pasiruošęs ieškoti darbo. Sužinokite svarbių įgūdžių, tokių kaip tinklų kūrimas, karjeros valdymas ir tarpasmeninių santykių kūrimas.
"One-on-One" motyvacinio laiško pagalba/>
Jūs sužinosite, kaip kurti ir kurti efektyvius motyvacinius laiškus ir tolesnius laiškus. Be to, mes parodysime konkrečius pavyzdžius.
Interviu parengimas/>
Jūs išmoksite interviu metodus ir patarimus, kaip atsakyti į dažniausiai užduodamus klausimus.
Apie Mokyklą
Klausimai
Panašūs kursai
Verslo administravimo magistras – strateginio pardavimo ir pardavimų lyderystės koncentracija
- Online USA
Strateginio pardavimo ir pardavimų lyderio pažymėjimas
- Online USA
Profesionalaus pardavimo sertifikatas
- Online