Verslo administravimo magistras (MBA) mobiliojoje ir skaitmeninėje rinkodaroje
Alfred Nobel Open Business School
Pagrindinė informacija
Pasirinkite vietą
Universiteto vieta
Zürich, Šveicarija
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Nuotolinis mokymasis
Trukmė
2 semesters
Tempas
Ištęstinės
Mokestis už mokslą
EUR 4 000 / per semester
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
Įvadas
- Trukmė: 2 semestrai
- Kreditai: 60
- Kalba: Anglų
- Mokestis už mokslą: 3000EUR/semestras
- Programa: Alfred Nobel Open Business School Šveicarijoje ir „Collegium Humanum Warsaw Management University“
Verslo administravimo magistro (MBA) magistrantūros studijos, kurias organizuoja Alfred Nobel Open Business School kartu su „Collegium Humanum Warsaw Management University“, yra labiausiai atpažįstama ir prestižiškiausia vadovo kvalifikacija.
MBA studijos-Mobilioji ir skaitmeninė rinkodara yra vienintelė studijų programa šioje pasaulio dalyje, skirta aukščiausios klasės specialistams skaitmeninės ir mobiliosios rinkodaros srityje, sparčiausiai augančioje rinkodaros srityje. MBA-Mobile & Digital Marketing studijos grindžiamos naujausiomis, pažangiomis technologinėmis žiniomis. Verslo administravimo magistras (MBA) - Mobiliosios ir skaitmeninės rinkodaros studijos yra griežtai vertinamos ir nuolat tobulinamos kaip universiteto dalis.
Šios MBA programos absolventai yra elitinė aukštos klasės mobiliosios ir skaitmeninės rinkodaros specialistų grupė, garantuojanti tiek sau, tiek būsimam darbdaviui aukštą siūlomų paslaugų lygį. Siūlome naujovišką mokymo planą tiek turinio, tiek praktikos požiūriu, sukuriant virtualią darbo zoną, kuri leistų greičiau įgyvendinti įgytas žinias. Mes mokomės pagal JAV gerai žinomo mokymo metodą, skirtą kvalifikuotam valdymo personalui, kuris puikiai įsiskverbia į naujų technologijų, rinkodaros, skaitmeninės ir mobiliosios rinkodaros sritį.
Kūrybingi technologiniai ir taikomieji sprendimai, taip pat naujos organizacijos ir administravimo sistemos leidžia lengvai ir maloniai mokytis.
Ši specializacija apima sąvokas, įrankius ir metodus, reikalingus sistemingai ir integruotai bendrauti su klientais ir kurti veiksmingas, tikslines reklamines kampanijas. Kai baigsite mobiliosios ir skaitmeninės rinkodaros specializaciją, suprasite strategines rinkodaros koncepcijas ir priemones, kurių reikia norint priimti pagrįstus sprendimus ir nustatyti savo įmonės, verslo padalinio, departamento ar produktų linijos kryptį skaitmeninėje ekosistemoje.
Mokymosi rezultatai
- Suprasti rinkodaros priemonių ir strategijų taikymą mobiliojoje ir skaitmeninėje aplinkoje
- Norėdami vizualizuoti ir naudoti duomenis, naudokite rinkodaros analizę
- Suprasti, kaip mobilieji skaitmeniniai kanalai naudojami rinkodaroje
Naudodami unikalų modulinį požiūrį į mūsų programų vykdymą, pirmaujantį studentų ir dėstytojų santykį pramonėje ir mažus, sutelktus internetinius klasių dydžius, galime skirti laiko užtikrinti, kad kiekvienas mūsų studentas tikrai sugebėtų suprasti, kaip plėtoti verslą aptarnauti klientus agentūroje. Įgysite patirties grupių dinamikoje, organizaciniuose pokyčiuose, technologijų platformose ir strategijoje. Kiekviename modulyje įgysite holistinės patirties, todėl lengviau pritaikysite savo įgūdžius realiame pasaulyje.
Mokymai teikiami internetu su paskaitomis, vaizdo įrašais ir konsultantų pagalba.
Kursas baigiamas disertacijos pateikimu ir gynimu.
Paraiška
- pateikti paraiškos formą
- pateikti savo kvalifikacijos kopiją
- CV
Kurso turinys
Moduliai | Kredito numeriai |
Žiniatinklio analizė, „Google Ads“ | 10 |
Autorių teisės ir BDAR | 10 |
Mobilioji ir skaitmeninė rinkodara | 10 |
Žiniasklaidos ir reklamos tyrimai | 10 |
Skaitmeninė televizija- reklama ir komerciniai aspektai | 5 |
Skaitmeninės naujovės | 5 |
„Influencer“ rinkodara ir socialinė žiniasklaida | 5 |
Žiniasklaidos komunikacija | 5 |
Priėmimai
Studijų programa
- Trukmė: 2 semestrai
- Kreditas: 60
- Kalba: Anglų
- Mokestis už mokslą: 3000EUR/semestras
- Programa: Alfred Nobel Open Business School Šveicarija ir Collegium Humanum Warsaw Management University
Verslo administravimo magistro (MBA) magistrantūros studijos, kurias organizuoja Alfred Nobel Open Business School kartu su „Collegium Humanum Warsaw Management University“, yra labiausiai atpažįstama ir prestižiškiausia vadovo kvalifikacija.
MBA studijos – Mobilioji ir skaitmeninė rinkodara yra vienintelė studijų programa šioje pasaulio dalyje, skirta aukštos klasės specialistams skaitmeninės ir mobiliosios rinkodaros srityje, sparčiausiai augančioje rinkodaros srityje. MBA-Mobile & Digital Marketing studijos yra pagrįstos pačiomis naujausiomis, pažangiausiomis technologinėmis žiniomis. Verslo administravimo magistras (MBA) – mobiliosios ir skaitmeninės rinkodaros studijos yra griežtai vertinamos ir nuolat tobulėjamos kaip universiteto dalis.
Šios MBA programos absolventai yra elitinė aukštos klasės mobiliosios ir skaitmeninės rinkodaros specialistų grupė, garantuojanti tiek sau, tiek būsimam darbdaviui aukštą siūlomų paslaugų lygį. Siūlome naujovišką mokymo planą tiek turinio, tiek praktikos požiūriu, sukuriant virtualią darbo zoną, kuri leistų greičiau įgyvendinti įgytas žinias. Mes mokomės pagal JAV gerai žinomo mokymo metodą, skirtą kvalifikuotam valdymo personalui, kuris puikiai įsiskverbia į naujų technologijų, rinkodaros, skaitmeninės ir mobiliosios rinkodaros sritį.
Kūrybingi technologiniai ir taikomieji sprendimai, taip pat naujos organizacijos ir administravimo sistemos leidžia lengvai ir maloniai mokytis.
Ši specializacija apima sąvokas, įrankius ir metodus, reikalingus sistemingai ir integruotai bendrauti su klientais ir kurti veiksmingas, tikslines reklamines kampanijas. Kai baigsite mobiliosios ir skaitmeninės rinkodaros specializaciją, suprasite strategines rinkodaros koncepcijas ir priemones, kurių reikia norint priimti pagrįstus sprendimus ir nustatyti savo įmonės, verslo padalinio, departamento ar produktų linijos kryptį skaitmeninėje ekosistemoje.
Mokymai teikiami internetu su paskaitomis, vaizdo įrašais ir konsultantų pagalba.
Kursas baigiamas disertacijos pateikimu ir gynimu.
Kurso turinys
Moduliai | Kredito numeriai |
Žiniatinklio analizė, Google Ads | 10 |
Autorių teisės ir GDPR | 10 |
Mobilioji ir skaitmeninė rinkodara | 10 |
Žiniasklaidos ir reklamos tyrimai | 10 |
Skaitmeninė televizija – reklama ir komerciniai aspektai | 5 |
Skaitmeninės naujovės | 5 |
Influencerių rinkodara ir socialinė žiniasklaida | 5 |
Žiniasklaidos komunikacija | 5 |
Programos rezultatas
Mokymosi rezultatai
- Suprasti rinkodaros priemonių ir strategijų taikymą mobiliojoje ir skaitmeninėje aplinkoje
- Norėdami vizualizuoti ir naudoti duomenis, naudokite rinkodaros analizę
- Suprasti, kaip mobilieji skaitmeniniai kanalai naudojami rinkodaroje
Naudodami unikalų modulinį požiūrį į mūsų programų vykdymą, pirmaujantį studentų ir dėstytojų santykį pramonėje ir mažus, sutelktus internetinius klasių dydžius, galime skirti laiko užtikrinti, kad kiekvienas mūsų studentas tikrai sugebėtų suprasti, kaip plėtoti verslą aptarnauti klientus agentūroje. Įgysite patirties grupių dinamikoje, organizaciniuose pokyčiuose, technologijų platformose ir strategijoje. Kiekviename modulyje įgysite holistinės patirties, todėl lengviau pritaikysite savo įgūdžius realiame pasaulyje.