Internetinės verslo socialinės žiniasklaidos kursai
Acudemy
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
London, Jungtinė Karalystė
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Nuotolinis mokymasis
Trukmė
2 hours
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
GBP 50 / per course *
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
* kurso kaina: buvo £ 149.00, dabar - £ 50.00
Stipendijos
Ištirkite stipendijų galimybes, kurios padės finansuoti savo studijas
Įvadas
CPD patvirtinta
Internetas pakeitė mūsų gyvenimą tiek asmeniškai, tiek komerciškai. Dabar ribos tarp asmeninio ir dalykinio bendravimo nėra taip apibrėžtos. Trys ketvirtadaliai mūsų išsivysčiusiame pasaulyje naudojasi internetu ir socialine žiniasklaida tapo rimta verslo rinkodaros technika, kai daugiau kaip 90% įmonių, turinčių vidinį rinkodaros skyrių, naudoja socialinę mediją rinkodarai ir įsipareigoja iki 20% rinkodaros specialistų laiko ta kryptis. Kalbant apie jūsų socialinės žiniasklaidos auditoriją, 43% 20–29 metų žmonių praleidžia daugiau nei 10 valandų per savaitę socialinės žiniasklaidos svetainėse.
Bet kokios socialinės žiniasklaidos veiklos versle pradžia yra jūsų svetainė arba mikroliga ir jūsų veikla socialinėje žiniasklaidoje visada bus nuoroda į šią svetainę, taigi pirmasis jūsų socialinės žiniasklaidos veiklos sėkmės įvertinimas bus srautas, kurį generuojate savo svetainei per socialinę svetainę. žiniasklaidos kanalai.
Šis kursas yra skirtas padėti žmonėms versle suprasti, kaip socialinės žiniasklaidos metodai gali būti naudojami kaip efektyvi verslo rinkodaros priemonė. Tikslas yra suteikti pakankamai informacijos, kad galėtumėte sukurti verslo socialinės žiniasklaidos strategiją ir įgyvendinti šią strategiją asmeniškai arba per informuotus trečiųjų šalių specialistus.
Kursas | Modulio numeris | Modulio pavadinimas | Leidimas% būtinas |
Socialinė žiniasklaida verslui | 1 | Įvadas | 70 |
Socialinė žiniasklaida verslui | 2 | Kas yra socialinė žiniasklaida? | 70 |
Socialinė žiniasklaida verslui | 3 | Įvadas į POST metodiką | 70 |
Socialinė žiniasklaida verslui | 4 | Svetainės ir Microsites | 70 |
Socialinė žiniasklaida verslui | 5 | 70 | |
Socialinė žiniasklaida verslui | 6 | „LinkedIn“ | 70 |
Socialinė žiniasklaida verslui | 7 | „Twitter“ | 70 |
Socialinė žiniasklaida verslui | 8 | Dienoraščiai | 70 |
Socialinė žiniasklaida verslui | 9 | Vaizdo įrašas | 70 |
Socialinė žiniasklaida verslui | 10 | Sudedam visa tai kartu | 70 |
Socialinė žiniasklaida verslui | 11 | Ar to verta socialinė žiniasklaida? | 70 |
Rekomenduojami sistemos reikalavimai
- Naršyklė: naujausia interneto naršyklė
- Vaizdo įrašas: naujausios vaizdo tvarkyklės
- Atmintis: 1 GB + RAM
- Atsisiuntimo greitis: plačiajuostis ryšys (3 MB +)
Trukmė: 100 minučių (Pastaba: Tai priklauso nuo rodomo vaizdo turinio kiekio ir yra suapvalinta. Jokiu būdu neatsižvelgiama į klausimų įkėlimo laiką ar mąstymo laiką).
Apie Mokyklą
Klausimai
Panašūs kursai
Strateginės rinkodaros magistras (skaitmeninė rinkodara ir socialinė žiniasklaida)
- UK Online, Jungtinė Karalystė
Online Executive MBA skaitmeninės rinkodaros ir socialinės žiniasklaidos srityse
- Oxford, Jungtinė Karalystė
Skaitmeninės rinkodaros, komunikacijos ir socialinių tinklų magistro studijos – internetu
- Online Spain