Keystone logo

Internetinės Bakalauras Programos į Rinkodara į Japonija dėl 2024

Filtrai

Filtrai

  • Tiksliųjų mokslų bakalauro studijos
  • Humanitarinių mokslų bakalauro programos
  • Bakalauras
  • Verslo administracijos bakalauro studijos
  • Rinkodaros studijos
Studijų sritys
    Administravimo studijos (0)Aplinkos studijos (0)Architektūros studijos (0)Asmeninio tobulėjimo studijos (0)Aviacija (0)Bendrosios studijos (0)Dizaino studijos (0)Ekonomikos studijos (0)Energetikos studijos (0)Gamtos mokslai (0)
Vietos
Raskite daugiau vietų
Laipsnio tipas
Trukmė
Studijų tempas
Kalbos
Kalbos
Studijų formatas

Internetinės Bakalauras Programos į Rinkodara

Į rinkodaros studijas įstoję studentai paprastai nagrinėja tokias temas kaip tikslinės auditorijos nustatymas, kainodaros strategijos, prekių ir paslaugų vystymas, reklamos bei viešųjų ryšių strategijų įgyvendinimas ir kitas su rinkodara bei verslo vadyba glaudžiai susijusias disciplinas.

Japonija yra viena iš labai integruotose aukštojo mokslo sistemų Azijoje. Japans požiūris į mokslo ir technologijų srityje yra labai vertinami, todėl jų išsilavinimo lygis labai struktūrizuoti nuo vaikystės iki pirminės per antrinę tretinio lygio. Su 126 mln žmonių, gyvenančių Japonijoje ji kultūrinį turtingas aplinką. Didysis Tokijas plotas yra didžiausia metropolinė zona pasaulyje, su daugiau nei 30 milijonų gyventojų.