Pedagogikos daktar
Atlantic International University
Pagrindinė informacija
Pasirinkite vietą
Universiteto vieta
Honolulu, Jungtinės Amerikos Valstijos
Kalbų studijos
Anglų kalba, Ispanų kalba, Portugalų kalba
Studijų formatas
Nuotolinis mokymasis
Trukmė
Susisiekti su mokykla
Tempas
Dieninės, Ištęstinės
Mokestis už mokslą
USD 350 / per credit
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Sep 2024
Įvadas
AIU mokslo daktaro laipsnis:
Jūsų AIU nuotolinio mokymosi doktorantūros studijų programa bus specialiai jums sukurta programa, kurią jums ir jūsų patarėjui suteiks programa. Šis lankstumas, patenkinantis jūsų poreikius, retai pastebimas kitose nuotolinio mokymosi programose. Mūsų programa nereikalauja, kad kiekvienas studentas mokytųsi tų pačių dalykų ir naudotųsi tomis pačiomis knygomis ir studijų medžiaga kaip ir kiti studentai. Mūsų internetinės doktorantūros programos yra sukurtos kaip tik jums. Jie yra individualiai sukurti siekiant patenkinti jūsų poreikius ir padėti pasiekti jūsų profesinius bei asmeninius tikslus.
Peržiūrėkite ir sužinokite daugiau apie AIU šiandien!
Atlantic International University","author_url":"","source":""}" />
Priėmimai
Studijų programa
Svarbu: žemiau rasite temų ar studijų sričių, kurias galite plėtoti ir dirbti studijų programos metu, pavyzdį. Tai jokiu būdu nereiškia, kad minėtas pavyzdys reiškia, kad turite būti išsamus sąrašas, kurį privalote sudaryti AIU, bet tai, kad jūs jį naudojate tokį, koks yra, kaip pavyzdį ar vadovą jūsų paslaugoms. Primename, kad AIU nereikalauja iš savo studentų laikytis standartizuotos mokymo programos. Ar norite daugiau sužinoti apie AIU mokymo programų kūrimą? ( Kursai ir studijų planai )
Švietimo studijų temos ir sritys:
Pedagoginių tyrimų epistemologinės problemos Šiuolaikinių pedagoginio vystymosi problemų tyrimai Holistinės psichopedagogikos ypatybės ugdymo įstaigose Šiuolaikinės mokslo kompiuterijos problemos pedagogikoje
Švietimo temų ir sričių santrauka:
Pedagoginių tyrimų epistemologinės problemos
tikslas
Gilinti mokslinio-pedagoginio tyrimo metodų tyrimą.
Bibliografija
- Havanos universiteto autorių kolektyvas. Socialinių tyrimų metodika. ENPES UH Kuba, 1980 m
- Fox, O. Švietimo tyrimų procesas. Navaros universitetas. Ispanija, 1987 m
- Bunge, Mario. Mokslas, jo metodas ir filosofija. XXI amžius. Buenos Airės, 1973 m
- Gėjus, LR edukaciniai tyrimai: analizės ir taikymo kompetencijos. 2 -as. Red. Charleso Merrillo leidybos įmonė. Kolumbas O. 1981 m
- Medawar, PB Patarimas jaunam mokslininkui. FCE Meksika, 1982 m
- Plutchink, R. Eksperimentinių tyrimų fondas. 3 -asis. „Haper“ ir „Eilutė“. Niujorkas
- Popperis, KR Mokslinių tyrimų logika. Red. Tecnos. Madridas, 1985 m
- López Cano, J. Luis. Moksliniai metodai ir hipotezės. Red. Trillas. Meksika, 1983 m
- Cortés del Moral, R. Dialektinis metodas. Red. ANUIES. Meksika, 1977 m
- Iš Gortari, Eli. Išvados ir įrodymai moksle. Edas Okeanas. Barselona, 1983 m
- Dominowski, RL tyrimo metodai. Englewood uolos. NJ Prentice - salė. 1980 m
- Pardinas Felipe. Socialinių mokslų tyrimų metodika ir būdai. Red. XXI amžius. Meksika, 1969 m
- Politikas. DF IR „Hungle BP“ slaugos tyrimų esmė. Ed. JB Lippincott. Filadelfija, 1985 m
- Garza Ario turgus. Tyrimų metodų vadovas. 3 -asis. Red. Meksikos kolegija. 1981 m
- Sosa Martínez José. Moksliniai metodai. Red. SITESA. Meksika, 1990 m
Šiuolaikinių pedagoginės raidos problemų tyrimas
tikslai
Aptikti ir išspręsti esamas ir būsimas pedagogines problemas.
Dėstytojų pedagoginis darbas, pagrįstas poreikiu sukurti įgyvendinamas alternatyvias metodines strategijas sprendimams ir novatoriškiems plėtros pasiūlymams jų profesinės praktikos srityje.
Bibliografija
- Pino Guzmán Esther Maria. Šiuolaikinės pedagoginės raidos problemos. Red. IMEP. Meksika, 1996 m.
- Autorių kolektyvas. Apvalusis stalas ir specialioji pedagogikos konferencija 95. Ed. El Palacio de la Convencion. Kuba 1995 m.
- Konstantinovas, NA ir pagrindinės pedagogikos problemos. Red. Švietimo min. Havanoje, 1962 m.
- Molibog, AG Pedagoginio darbo aukštojoje mokykloje mokslinės organizacijos klausimai. Red. Universidad de Oriente. Santjago de Kubos s / a.
- Serra, C. ir kt. Švietimas prasideda nuo gyvenimo. Red. Žmonės ir švietimas. Havanoje, 1979 m.
- Įvairūs autoriai. Pedagoginė antologija I. IMEP. Meksika, 1996 m
- Įvairūs autoriai. Pedagoginė antologija II. (Pedagoginės paradigmos ir edukaciniai modeliai. IMEP. Meksika, 1996 m.
- Įvairūs autoriai. Pedagoginė antologija III. (Pedagoginės paradigmos ir Kubos ir Meksikos švietimo modeliai) IMEP. Meksika, 1996 m.
Holistinės psichopedagogikos ypatybės ugdymo įstaigose
tikslai
Įvertinkite psichologijos vaidmenį sprendžiant šiuolaikines ugdymo problemas.
Modeliuoja, taiko ir vertina intervencijos metodų efektyvumą sprendžiant ugdymo problemas.
Bibliografija
- Wolmanas. Benjaminas, B. Bendrosios psichologijos vadovas. Vols. I, II ir III red. Martínez Roca SA Barselona, 1979 m.
- Įvairūs autoriai. Psichopedagoginė antologija. Vols. I, II ir III IMPE. Meksika, 1996 m.
- Brausteinas Nestoras, A. ir kt. Psichologija: ideologija ir mokslas. Red. XXI amžius. 7 -asis leidimas, Meksika, 1981 m
- Kaparosas, Antonio. Psichologijos istorija. Red. CEAC. Barselona, 1990 m
- Smirnovas A. A., Leontjevas ir kt. Psichologija. Red. Kubos nacionalinė spauda. Havanoje, 1961 m
- Techninė švietimo enciklopedija, t. I iki VI. Red. Santillana. Režisierius Sergio Sánchez Cereso. Madridas, 1975 m
- Jodaras, Julianas. Vandenyno psichologijos enciklopedija. Edas Okeanas. Barselona, 1984 t. I, II ir III.
- Gispertas, Karlosas. Vaikų ir jaunimo psichologija. Vols. I, II ir III red. Vandenynas. Barselona, 1984 m.
- Autorių kolektyvas IMEP-UC. Holistiniai psichopedagogikos ypatumai ugdymo įstaigoje. IMEP. Meksika, 1996 m
- Rubistein SL Psichologijos raida. Principai ir metodai. Red. Nacionalinė Havana. Kuba, 1964 m
- González, F. Psichologijos principai ir kategorijos. Red. Žmonės ir švietimas. Havanoje, 1983 m
- González, F. Asmenybė. Jūsų švietimas ir tobulėjimas. Red. Žmonės ir švietimas. Havanoje, 1989 m
Šiuolaikinės mokslo problemos
tikslas
Analizuoti tarpusavio ryšį Mokslas - Technologijos - Visuomenė - Vystymasis; humanistinė perspektyva dabartinėmis sąlygomis.
Bibliografija
- Yordi García, Mirtha. Šiuolaikinės mokslo problemos. Red. IMEP Meksika, 1995 m
- Autorių kolektyvas. Socialinės mokslo ir technologijų problemos. Red. Félix Várela. Havanoje, 1994 m
- Núñez, Jorge Y. Mokslas, kultūra ir socialinė raida. Red. Univ. Of Camagüey. Camaguey, 1990 m
- Núñez Jorge Y. Teorinis mokslo aiškinimas Red. Univ. De Camagüey. Camaguey, 1989 m
- Figaredo, F. Mokslo ir technologijų socialinių problemų konferencija. Naudotojo informacija. Red. Univ. Of Camagüey. Camaguey, 1995 m
Kompiuterija pedagogikoje
tikslai
Gilinti žinias apie taikomąją kompiuteriją ugdant švietimą.
Pedagoginiuose moksliniuose tyrimuose lavinti pažintinių gebėjimų kūrybiškumą taikant kompiuteriją.
Bibliografija
- Įvairūs autoriai. Pedagoginė-edukacinė kompiuterinė antologija. Red. IMEP. Meksika, 1996 m
Disertacija švietimo projekte:
- MBM900 doktorantūros pasiūlymas
- MBM902 daktaro disertacija (15 000 žodžių)
Leidinys: Kiekvienas verslo administravimo daktaro laipsnio absolventas turi paskelbti savo daktaro disertaciją internete viešai arba per profesionalius žurnalus ir laikraščius.