Vykdomosios magistro socialinės žiniasklaidos ir marketingo strategijos 2.0

IEBS - Escuela de Negocios de la Innovación y los Emprendedores

Programos aprašymas

Oficialus aprašymas

Vykdomosios magistro socialinės žiniasklaidos ir marketingo strategijos 2.0

IEBS - Escuela de Negocios de la Innovación y los Emprendedores

Per visą istoriją rinkodara ji išsivystė iš produktų ir klientų dėmesio, iki interneto ir socialinių tinklų amžiuje su pilna pritaikymas marketingo komplekso.

Taigi visiems tiems, kurie šiandien nori pasiruošti pasiekti valdymo pozicijas pardavimų ir rinkodaros departamento turi neišvengiamai susidaro kiekvienas iš šių aspektų.

Be vykdomojo magistras rinkodaros, pardavimų ir skaitmeninės strategijos išmoksite žingsnis po žingsnio sukurti integruotą marketingo planą su abiejų tradicinių ir skaitmeninių žiniasklaidos apžvalga, priimant strateginio marketingo ir produktų rinkodaros kelionė tiesioginis, reliacinės ir klientai baigti su moderniausių metodikų skaitmeninės rinkodaros, SEO, SEM ir socialinės žiniasklaidos.

spain103

Kas bus mokytis?

Tuo Vykdomosios magistras rinkodaros, pardavimo ir skaitmeninio strategijos pabaigoje jums bus puikiai sugeba:

  • Analizuoti ir interpretuoti pagrindinius veiklos aplinkoje ir rinkas.
  • Klauskite ir interpretuoti rinkos tyrimų ir informacijos šaltinius, reikalingus tinkamus sprendimus.
  • Suprasti ir valdyti pagrindinius elementus rinkodaros ir marketingo, procesų ir organizacinės struktūros.
  • Plėtoti gebėjimą mokytis kliento valdymo procesus ir santykių marketingas ir parengti konkrečius metodus.
  • Plėtoti įgūdžius, būtinus pakelti ir vykdyti derybinius procesus įgūdžius.
  • Struktūrizavimas, konfigūruoti ir valdyti komercinę organizavimą įmonėje.
  • Plėtoti strategijas ir valdyti asmeninę bei žiniasklaidos komunikacijos.
  • Naudojant skaitmeninė technika, rinkodaros valdymą.
  • Kaip labiausiai iš socialinių & New Media įrankiai.
  • Sukurti veiksmingas kampanijos internete, analizuoti rezultatus ir priimti teisingus sprendimus, pagrįstus jų.
  • Patobulinkite savo kūrybiškumą.

Kam ji gali būti susiję?

Vykdomoji magistras rinkodaros, pardavimo ir skaitmeninis strategijos mokymus specialiai skirtas siekiant šių profilių:

  • Universiteto absolventams, kurie nori plėtoti savo profesinę karjerą rinkodaros ir verslo vadybos siekiant prisiimti pozicijas didelę atsakomybę šioje verslo srityje.
  • Verslo specialistams, kurie nori kurti, kurti ir stiprinti savo verslo ir rinkodaros žinių, atsižvelgiant į dabartinę verslo dinamiką ir rinkos aplinkoje.
  • Verslininkai, kurie nori žinoti, o labiausiai novatoriškoms ir dabartines rinkodaros metodus pateikti būsimajai bendrovei galingą konkurencinį įrankį ir išmokti gaukite verslo valdymui.
  • Įmonių vadovai, verslininkai bei absolventų, kurie nori sužinoti, kaip gauti maksimalią verslo efektyvumą su išteklių, kad kiekvienos iš bendrovių, kuriose jie dirba rasti, analizuoti, mokslinius tyrimus, taikomos metodus pažangiausius valdymo ir galėtų priimti teisingus sprendimus kiekvieną kartą.
  • Profesionalus rinkodaros, produktų vadovai ir pardavimų inžinierius.
  • MVĮ vadovai ir vadybininkai, kuriems reikia mokytis strateginius įgūdžius būtina papildyti savo tradicinius verslo strategijas su naujoviškų skaitmeninės rinkodaros strategijas.
  • Profesionalai ir absolventams, kurie nori specializuotis naujas būdas prekiauti.

mokymo planas

Struktūra ir medžiagos Vykdomosios magistras rinkodaros, pardavimo ir skaitmeninis strategijos organizuojamas taip:

Modulis 1. klientais valdymas ir CRM

  • Klientas ir strateginę svarbą įmonei
  • CRM koncepcija
  • Analizė ir įmonės padėtis rinkoje
  • Prekės rinkodara klientų rinkodaros
  • CRM ir klientų aptarnavimo kokybė
  • Analizė ir diagnostika portfelio
  • Klientų žinios ir gauti informaciją
  • Duomenų bazės ir operacinės sistemos informacija
  • vidaus segmentavimas
  • Klientų vertė ir strategija vidaus augimo
  • Vadyba ir personalo vadyba įranga Kontaktinė
  • Vertinimas, integracija ir motyvacija pardavimo komandomis
  • Klientų lojalumo koncepcija
  • Programos, sistemos ir metodai lojalumas

Modulis 2. Produkto vadybininkai

  • Rinkodaros ir komercinės veiklos sąvoką organizacijose
  • Organizavimas ir verslo struktūros
  • ekonominė, finansinė ir rinkodaros valdymo
  • Informacija ir sprendimų priėmimas
  • rinkos tyrimai
  • Kokybiniai ir kiekybiniai tyrimai
  • Eksperimentiniai ir stebėjimų metodai
  • Vidaus informacijos valdymo ir subalansuotų rodiklių sistema
  • vidinės sąlygos rinkodaros
  • ekonomikos valdymo ir rinkodaros orientacija į pelningumo
  • Aplinkos veiksniai ir sąlygos
  • Rinkos ir konkurencinė struktūra
  • Vartotojų elgsena
  • Strateginis SSGG diagnozė

3. Ryšys modulis Rinkodara

  • Dabartinis kontekstas santykių tarp gamintojų ir platintojų
  • Pozicijos ir iššūkiai gamintojų ir platintojų
  • Derybos būdai
  • Iš prekybos derybų kontekste. Planavimas požiūris ir derybos
  • Nauji modeliai komercinių organizacijų
  • Key Account valdymo ir prekybos marketingo valdymas
  • Nuo tradicinių Sales Force komandoms prekybos veiksmų
  • pretenzijos valdymas
  • Global Communication santykiuose su klientais
  • Tiesioginė rinkodara ir santykių marketingo sistema
  • strateginiai lygiai tiesioginės rinkodaros
  • Informacijos naudojimas
  • Dizainas akcijų. Tiesioginės rinkodaros kintamieji
  • Planavimas akcijos ir kampanijos

Modulis 4. Strateginis marketingo

  • Planavimo samprata. strateginius planus ir rinkodaros planai. Strategijos produkto / rinkos. Kategorijos planavimas
  • Pardavimų prognozė. Koncepcija ir technika
  • tikslų nustatymas
  • Rinkos segmentavimas strategija
  • pozicionavimo strategija
  • Iš marketingo komplekso samprata. Politika, strategijos ir taktikos
  • Strategijos ir produktų asortimentas
  • Plėtros strategijas ir produktų naujoves
  • Strategijos ir kainodara
  • Paskirstymo strategijos, plėtra ir tarpininkavimas
  • Rinkodaros ir pardavimų strategijos
  • Komunikacijos strategijos
  • Drive strategijos. Reklama ir prekiavimo
  • internacionalizavimo strategijas

Modulis 5. Rinkodara Online

  • Strateginiai pagrindai skaitmeninės rinkodaros
  • Ekranas. formatai
  • Ekranas. žiniasklaidos planavimas
  • Įvadas į web analytics
  • Search Engine Marketing
  • SEO puslapyje
  • SEO Off Page
  • "Google AdWords" ir "Google" vaizdinės

6. Modulis socialinės žiniasklaidos

  • Social Media planas
  • RRPP. Naujas požiūris siunčia turinį
  • Naudojimą ir persuadability
  • Stebėsenos priemones ir socialinius tinklus
  • profesionalus naudojimas Facebook
  • Profesionalus naudojimas Twitter
  • Atvykstamasis rinkodaros + socialiniai skelbimai
  • Google Analytics į socialinės žiniasklaidos. laimėjimai

Magistro baigiamasis darbas

Ši mokykla siūlo tokias studijų programas:
  • Spanish (Spain)
Trukmė ir kaina
Šis kursas yra Internetinės
Start Date
Pradžia
Spal 2018
Duration
Trukmė
1125 valandos
Dieninės
Price
Kaina
6,750 EUR
Locations
Ispanija - Barcelona, Catalonia
Pradžia : Spal 2018
Galutinis paraiškų davimo terminas Susisiekti su mokykla
Pabaigos data Susisiekti su mokykla
Dates
Spal 2018
Ispanija - Barcelona, Catalonia
Galutinis paraiškų davimo terminas Susisiekti su mokykla
Pabaigos data Susisiekti su mokykla