Vykdomosios magistro skaitmeninės rinkodaros, analizės ir UX

IEBS - Escuela de Negocios de la Innovación y los Emprendedores

Programos aprašymas

Oficialus aprašymas

Vykdomosios magistro skaitmeninės rinkodaros, analizės ir UX

IEBS - Escuela de Negocios de la Innovación y los Emprendedores

Interneto ir skaitmeninės žiniasklaidos, tapo esminiai rinkodaros kanalai ir pardavimai -ecommerce-. Iš tikrųjų kvalifikuotų specialistų skaitmeninės rinkodaros trūkumas daro šį vieną iš labiausiai pageidaujamų profilius, tiek skaitmeninio gimtoji kompanijų, tokių kaip bendrovių skaitmeninimo procesą.

Į skaitmeninės rinkodaros, analizės ir UX magistras yra programa, sukurta siekiant patenkinti šį poreikį, puikių specialistų rankas, kuris praktiškai mokys pažangiausias technologijas, kad integruoti skaitmeninės rinkodaros, susideda iš trijų etapų: įsisavintų "eismo valdymo "perskaičiavimo ir naudojimo" CRO ir UX ", ir Matavimo ir analizė" Analitinė Skaitmeninis ".

Į skaitmeninės rinkodaros magistras jūs išmoksite kurti skaitmeninės rinkodaros strategijas, optimizuoti pritraukti srautą, pagerinti perskaičiavimo ir vartotojo patirtį, plėtoti savo analitinius gebėjimus interpretuoti duomenis ir pagerinti šį procesą.

spain103

Kas bus mokytis?

Baigus skaitmeninės rinkodaros, analizės ir UX Master jums bus puikiai sugeba:

  • Nustatykite, strategiškai planuoti ir valdyti skaitmeninės rinkodaros kampanijas.
  • Gauti labiausiai iš interneto kanalo klientų įsigijimo.
  • Srautą į savo svetainę ar App SEO, SEM, rodyti ir socialinės žiniasklaidos.
  • Optimizuokite konversiją ir vartotojo patirtį (UX ir CRO).
  • Nustatykite, planuoti ir įgyvendinti nuolatinio tobulėjimo orientuota į kliento programą.
  • Mokymasis naudoti web analytics vairuoti kaita skaitmeninio verslo.
  • Nustatykite, įgyvendinti ir efektyviai valdyti žiniatinklio analizės sistemą.

Kam ji gali būti susiję?

Vykdomoji magistras Skaitmeninės rinkodaros Online teikia mokymo specialiai skirtas siekiant šių profilių:

  • Interneto rinkodaros specialistams, kurie nori padidinti matomumą ir matomumą savo verslą internete.
  • Verslininkai su novatoriškų projektų, reikalingas mokymas, siekiant pagerinti savo žinias interneto ir skaitmeninės aplinkoje gerokai pažengęs savo projekto.
  • Vadovai ir dalyvauja transformacijos procesus savo įmonės specialistai.
  • Vadovai ir specialistai, kurie nori perdirbti jų mokymą ir įtraukti strateginės plėtros, kad technologijos ir internetas pasiūlyti įmonėms.
  • Rinkodara absolventų su patirtimi, kurie nori plėtoti savo karjerą interneto, skaitmeninės rinkodaros, web analytics ir naujų technologijų pasaulyje.

mokymo planas

Struktūra ir medžiagos, skaitmeninės rinkodaros magistras yra organizuojamas taip:

Modulis 1. Internetinė žiniasklaida planavimas

  • Reklama internete žiniasklaidos raida ir tendencijos
  • Prisijungę planavimas strategija
  • Informacijos šaltinius ir klientų sekimo
  • Daugiakanalis analizė ir priskyrimo modeliai

Modulis 2. Įvadas į Web Analytics

  • žiniatinklio analizė, apibrėžimas, savybės ir ekosistemos
  • Web analytics įrankiai
  • Klientas kaip informacijos šaltinį

3. "Google Analytics" modulis Pagrindinis

  • Namai ir administravimas "Google Analytics"
  • Sukurti tikslų ir programų
  • Renginiai, priskirti kintamieji, profiliai ir filtrai
  • Kurti segmentai ir kampanija sekimo
  • Integracija su "AdWords" ir "žiniatinklio valdytojo įrankiuose
  • operacijų stebėjimas
  • Įspėjimai ir pritaikyti ataskaitos

Modulis 4. Grafinis Reklama internete

  • Efektyvus valdymas internetu ekrano reklamos
  • Reklamos tinklai, reklama formatai ir tendencijos
  • Rodyti reklamą su "Google" vaizdo skelbimų kūrimo

5. Paieška modulis

  • Search Engine reklama, apibrėžimas, savybės ir tendencijos
  • Apibrėžti metrikos ir tikslus SEO ir PPC
  • efektyvus valdymas mokamų paieškos kampanijas. PPC
  • "AdWords" redagavimo
  • I. Įvadas SEO prašytojai
  • SEO II. raktažodžių tyrimų
  • SEO III. Linkbuilding
  • SEO IV. atvykstamasis rinkodaros
  • V. SEO SEO auditas

6. "Google Analytics" modulis Išplėstinė

  • Puslapis žymėjimas ir pažangios filtrai
  • reguliarios išraiškos
  • Excel Google Analytics

Modulis 7. analizė skaitmeninės rinkodaros

  • Analizė žiniasklaidos ir kampanijos
  • Elektroninė prekyba analizė
  • Daugiakanalis ir pakartotinę rinkodarą su Google Analytics "analizė
  • Analizė socialinės žiniasklaidos
  • Panaudotų laidai
  • Analizė neprisijungęs veiksmų ROPO
  • Turinio analizė
  • Dizainas analizė ir UX

8. Socialinės žiniasklaidos modulis

  • socialinių tinklų ir bendruomenės valdymo
  • Statybos ir išlaikyti socialinį tinklą
  • Kampanijos ir socialinės žiniasklaidos strategija
  • Skelbimai socialiniuose tinkluose
  • turinio viralization

Modulis 9. paštas ir partnerių tinklus

  • Pašto kampanijas, apibrėžimas ir savybės
  • Statybos ir palaikyti ryšius duomenų bazes
  • Įrankiai elektroninio pašto kampanijas
  • Rašyti laiškus, kad konvertuoti
  • Partnerių tinklai

Modulis 10. KPI ir rezultatų korteles

  • Apibrėžti KPI ir skydus internete
  • Laimėjimai Prisijungė ekrano reklamos kampanijų
  • Scorecard SEO kampanijos
  • Laimėjimai PPC kampanijas
  • Laimėjimai vartotojo patirtį
  • Laimėjimai socialinės žiniasklaidos kampanijas
  • Scorecard elektroninio pašto kampanijas

Modulis 11. teisiniai aspektai

  • Klasės teisėtumą. Privatumo internete
  • Europos ir tarptautinės teisės aktai

12. Modulis Vartotojas Patirtis

  • Vartotojo orientuotas dizainas, apibrėžimas, savybės ir tendencijos
  • UX tyrimų metodai
  • Apibrėžti metrikos ir tikslus UX
  • Planavimo procesas UX
  • Rašymas Web orientuotas vartotojui

Modulis 13. Įvadas į konversijos optimizavimo

  • Konversijos optimizavimas, apibrėžimas ir savybės
  • Trejybės konversijos metodas
  • Apibrėžti metrikos ir pertvarkos tikslus
  • Planavimo testai, kur mes pradėti?
  • Planavimo testai, kaip mes prioritetą?
  • Klientų pirkimo ciklo internete
  • Puslapių kūrimas įvesties
  • Testas A / B ir daugiamatis

14. Modulis Optimizavimas svetainės

  • Optimizavimas mobiliesiems prietaisams
  • Optimizavimas puslapyje ir produkto
  • Įrankiai konversijos optimizavimo

Galutinė Projekto magistras skaitmeninės rinkodaros

Ši mokykla siūlo tokias studijų programas:
  • Spanish (Spain)
Trukmė ir kaina
Šis kursas yra Internetinės
Start Date
Pradžia
Spal 2018
Duration
Trukmė
1125 valandos
Dieninės
Price
Kaina
6,750 EUR
Locations
Ispanija - Barcelona, Catalonia
Pradžia : Spal 2018
Galutinis paraiškų davimo terminas Susisiekti su mokykla
Pabaigos data Susisiekti su mokykla
Dates
Spal 2018
Ispanija - Barcelona, Catalonia
Galutinis paraiškų davimo terminas Susisiekti su mokykla
Pabaigos data Susisiekti su mokykla