Verslo administravimo magistras (MBA) (nuotolinis mokymasis)
Neapolis University Pafos Distance Learning
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Online Cyprus
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Nuotolinis mokymasis
Trukmė
3 semesters
Tempas
Dieninės, Ištęstinės
Mokestis už mokslą
EUR 10 000 / per year
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Oct 2024
Įvadas
Verslo administravimo magistro (MBA) tikslas
Verslo administravimo magistras (MBA) siekia ugdyti studentų gebėjimą atlikti tyrimus ir analizę, sintezę ir kūrybiškumą, pabrėždamas gyvybiškai svarbią informacijos ir technologijų plėtros svarbą ir didindamas informuotumą apie etinius, socialinius, aplinkos apsaugos ir tarptautinius klausimus, turinčius įtakos administraciniams sprendimams. MBA tikslas yra tai, kad studentai, tobulindami savo tarpasmeninius įgūdžius, per savo studijų trukmę pasiekia komandinį darbą. Grupės veikla yra vienas iš vertinimo metodų daugelyje programos kursų.
MBA suteikia žinių ir įgūdžių aplinkoje, kuri ugdo studentų gebėjimą priimti sprendimus, susijusius su jų sritimi, gilinti ir plėsti savo žinias apie verslo valdymą ir valdymą. MBA programa taip pat suteikia galimybę specializuotis vienoje srityje, atliekant du pasirenkamuosius kursus temomis, kurios yra ypač svarbios individualiems interesams ir karjeros tikslams.
MBA yra išskirtinė programa, apimanti finansų, valdymo, rinkodaros ir susijusių disciplinų studijas. Mokymo programa sukurta taip, kad suteiktų studentams ankstesnio verslo akademinio pasirengimo arba be jo tvirtą verslo teorijų ir principų pagrindą, tuo pačiu ugdant įgūdžius, kuriuos vadybininkai turi analizuoti situacijose ir vadovauti organizacijoms. Mokymo programa yra pagrįsta pagrindiniais kursais, esančiais visose MBA programose, parodant, kaip kiekviena sritis yra integruota į sėkmingą verslo veiklą. Programa suteikia bendrą vadybos magistrantūros ir po patirties išsilavinimą tiems, kurie siekia ar jau yra aukščiausio lygio vadovų lygmenyje organizacijose, ir suteikia jiems galimybę efektyviai dirbti vadovaujančias pareigas. Atitinkamai, tikslas nėra siekti akademinių teorinių studijų, o suteikti teorijai galimybę informuoti praktiką.
MBA programa skirta suteikti akademinę patirtį, kuri pranoksta tradicinę klasę, kurioje informacijos srautas pirmiausia yra iš fakulteto nario į studentą. Pripažindamas studentų didelės patirties edukacinę vertę, fakultetas siekia užmegzti energingą dialogą savo MBA klasėse. MBA švietimo tikslas yra tas, kad kiekvienas dalyvis prisideda prie visos klasės ugdymo, dalindamasis patirtimi ir veddamas diskusijas, kai tai leidžia dalyvio įgūdžiai ir patirtis.
Apskritai, MBA švietimo tikslai apima Neapolio universiteto Pafos tikslus.
Absolventai:
- Parodykite sudėtingus problemų sprendimo įgūdžius, palaikomus atitinkamais analitiniais ir kiekybiniais metodais, siekiant pagerinti organizacijos veiklą.
- Turėti funkcinių žinių ir sugebėti šias žinias integruoti priimant sprendimus.
- Turi vadovavimo projektui patirties.
- Turėti žinių, būtinų naudoti sistemas etinei analizei ir sprendimų priėmimui, suprasti jų, kaip verslo lyderių, asmenines pareigas.
- Turėkite pasaulinę ir daugiakultūrę perspektyvą.
- Parodykite pagrindines savybes, susijusias su profesiniu elgesiu.
Konkretūs pirmiau minėtų elementų tikslai yra šie:
Absolventai:
- Naudokite įvairius analitinius metodus, kad nustatytumėte sudėtingą verslo problemą, sukurtumėte ir palygintumėte alternatyvas bei sukurtumėte sprendimą
- Pasirinkite ir įgyvendinkite tinkamus tyrimo įgūdžius ir priemones (informacines technologijas ir (arba) kiekybinę analizę) problemoms spręsti.
- Integruoti savo funkcines žinias į taikomąsias aplinkybes (pvz., Atvejų analizę, grupinius projektus, mokslinius darbus).
- Parodykite žinias, susijusias su vertės kūrimo koncepcija ir kiekvienos funkcinės įmonės srities vaidmeniu.
- Parodykite įgūdžių ir pasitikėjimo savimi lygį, tinkantį būti komandos ar projekto vadovu.
- Apibrėžkite pagrindinius verslo veiklos aplinkos komponentus ir paaiškinkite, kaip šie komponentai veikia organizacijos veiklą ir sprendimus.
- Nustatykite tarpkultūrines problemas konkrečiu atveju ir pasiūlykite tinkamus sprendimus.
- Parodykite žinias apie tai, kaip problemos ir sprendimų kriterijai keičiasi priklausomai nuo kultūrinių perspektyvų ir vietos.
- Parodykite labai efektyvius žodinio bendravimo įgūdžius profesinėje aplinkoje, įskaitant profesionalius pristatymus ir įtikinamus pristatymus.
Atsisakymas
Universitetas pasilieka teisę apibrėžti siūlomus pasirenkamuosius dalykus mokslo metais.
Priėmimai
Studijų programa
Mokymo, mokymosi ir vertinimo metodai
Magistro mokymo metodika apima paskaitų, vadovėlių, seminarų, egzaminų, projektų, pristatymų, užduočių, atvejo studijų programų ir nepriklausomų tyrimų derinį. Be to, jis sukurtas siekiant suteikti akademinės patirties, viršijančios tradicinę klasę, kurioje informacija pirmiausia perduodama iš dėstytojo į studentą. Verslo administravimo magistro tikslas yra tai, kad kiekvienas dalyvis prisidėtų prie visos klasės ugdymo aktyviai dalyvaudamas mokymosi procedūroje. MBA vadovaujasi į studentą orientuota strategija, pagrįsta įvairių aktyvaus mokymosi metodų deriniu, siekiant į pagrindinę magistro veiklą įtraukti realaus gyvenimo scenarijus, o tuo pačiu metu, taikydama į mokslinius tyrimus orientuotą strategiją, MBA siekia aprūpinti studentus taikomųjų tyrimų įgūdžių. Labai svarbu, kad studentai, įstoję į MBA, mokytųsi taikydami aktyvų mokymo ir mokymosi metodų derinį, derindami realaus gyvenimo ir tyrimų aspektus, kad sukurtų profesionalų ir aukšto lygio profesinius standartus. Šiuo mastu mūsų į studentą orientuotas požiūris įgyvendinamas interaktyviomis užduotimis ir formuojamaisiais vertinimais (neįskaitomais), kurie yra suplanuoti ir pažymėti kiekvienoje mokymo programoje. Be to, mokymosi kelionę papildo modeliavimo žaidimai gerai žinomi modeliavimo paketai ir Neapolio patirtinio mokymosi užduotys-NEST, kuri suteikia galimybę atlikti užduotis, sukurtas bendradarbiaujant su įmonėmis, atsižvelgiant į jų realius poreikius.
Kiekvieno kurso įvertinimas apima:
- Dalyvavimas interaktyviose veiklose, (12 interaktyvių užsiėmimų, iš kurių 4 vertinami) – 20 proc.
- Paskyrimas – 20 proc.
- Baigiamasis egzaminas – 60 proc.
Kad studentas sėkmingai išklausytų kursą, jis turi gauti bent 50/100 įvertinimą pagal visus tris aukščiau išvardintus kriterijus.
Nedalyvavimas arba vieno iš aukščiau išvardytų trijų elementų nesėkmė reiškia nesėkmingą kurso baigimą. Šiuo atveju studentas rugpjūčio/rugsėjo mėn. kartotiniu laikotarpiu egzaminuojamas tik iš to elemento, kurio jis neišlaikė. Maksimalus balų skaičius, kurį studentas gali gauti per pakartotinio egzamino laikotarpį kiekviename iš aukščiau išvardytų elementų yra 65/100, kaip sekundė (bandymas).
Disertacija negali būti trumpesnė nei 13 000 žodžių ir ilgesnė nei 15 000 žodžių, įskaitant bibliografiją ir santrauką. Pagrindinis vadovas, gavęs sutikimą, parengia rašytinę ir motyvuotą ataskaitą, po pateikimo visuomenei paremti. Disertacijos gynimas vyksta viešai arba per elektroninę vaizdo konferenciją trijų narių komisijoje.
Programos struktūra
1 semestras | 2 semestras |
|
|
3 semestras – 1pasirinkimas | 3 semestras –2 pasirinkimas |
* Trijų pasirenkamųjų dalykų pasirinkimas |
|
Be to, pabrėžiama, kad pagal atitinkamas Kipro Aukštojo mokslo kokybės užtikrinimo ir akreditavimo agentūros instrukcijas Programa gali būti baigta per du akademinius semestrus, kai MBA disertacija pradedama nuo pirmojo arba antrojo studijų semestro ir baigiama studijų metu. vasaros laikotarpis, kuris pasibaigus vasaros sezonui gali būti pratęstas vienam ar dviem mėnesiams. Bendras ECTS skaičius nesikeičia (90 ECTS). Bendras ECTS skaičius nesikeičia (90 ECTS).
Programos rezultatas
Programos mokymosi rezultatai
Sėkmingai baigę programą studentai gebės:
- Kurkite integruotus sudėtingų verslo problemų sprendimus, pagrįstus disciplinos žiniomis ir patirtimi.
- Kritiškai įvertinkite dabartines valdymo sistemas, modelius, diskusijas ir įrodymus bei integruokite juos į praktiką.
- Įrodyti gebėjimą mąstyti iš šono, kritiškai, novatoriškai, kūrybiškai ir užmegzti ryšius tarp įvairių studijų sričių analizuojant problemas.
- Kritiškai atkreipkite dėmesį į kontrastingus tyrimus, susijusius su įvairiapusėmis verslo problemomis.
- Kritiškai įvertinkite praktinį teorijos pritaikymą, kad sukurtumėte praktika pagrįstus nestruktūrizuotų problemų sprendimus.
- Įgyti analitinių ir tyrimų įgūdžių, kad galėtų spręsti sudėtingas verslo problemas.
- Nustatykite ir spręskite asmeninio ir profesinio tobulėjimo poreikius.
- Parodykite gebėjimą priimti sprendimus sudėtingose situacijose.
- Parodykite gebėjimą vadovauti ir efektyviai bendrauti grupės situacijose.
- Bendraukite su įvairiomis auditorijomis naudodami įvairias žiniasklaidos priemones.
- Dirbti savarankiškai ir bendradarbiaujant.
- Tvarkyti save ir kitus.