Verslo administravimo bakalauras

Verslo administravimo magistro laipsnį programos bakalauro suteikia kursus ir verslo, susijusius klasėje patirtį studentams, kurie ketina tęsti karjerą verslo vadybos. Ji pabrėžia, kad skirtingų verslo sričių integraciją plėtoti bendrą požiūrį į verslo problemas ir iššūkius. Programa kursas suteikia stresą ir griežtą analizę sąvokas ir principus, kurie yra pagrindinė į verslo valdymo srityje supratimą. Kursinis darbas susijęs teorijas ir idėjas veiklos praktikos ir politikos verslo organizacijų. Ji taip pat suteikia unikalią galimybę studentams ištirti valdymo veikimą naudojant "rankas" ekvivalentas patirtimi, kurios teikia tai, ką iš tiesų vyksta verslo pasaulyje supratimą - suvokimas nėra lengvai gaunami per tradicinių paskaitų metodai.

Verslo administravimo bakalauro laipsnį Marketingo yra skirta studentams, kurie nori siekti bet daug karjeros per rinkodaros srityje. Programa apima bendrą apžvalgą apie šiose srityse: vartotojų ir verslo-verslui rinkos planavimo, produkto kūrimo, vartotojų elgsena, marketingo tyrimai, Integruotos marketingo komunikacijos (ty reklama, ryšiai su visuomene ir prekyba) ir pasaulinės prekybos. Rinkodaros studijų programa orientuota į strateginių, taip pat taktinių, rinkodaros koncepcijas. Jis apima produktą, kainą, rėmimą ir fizinį paskirstymą visoje savo kursus. Kursai pabrėžti šiuolaikinių metodų naudojimą ištirti, analizuoti ir spręsti įvairias rinkodaros poreikius per įvairias aplinkosaugos problemas ir galimybes.

Tikslai

Verslo administravimo magistro laipsnį programos bakalauro suteikia kursus ir verslo, susijusius klasėje patirtį studentams, kurie ketina tęsti karjerą verslo vadybos. Ji pabrėžia, kad skirtingų verslo sričių plėtoti bendrą požiūrį į verslo problemas ir iššūkius integraciją. Žinoma, programa siūlo griežtą analizę sąvokas ir principus, kurie yra pagrindinė už verslo valdymo srityje supratimą. Kursinis darbas susijęs teorijas ir idėjas veiklos praktikos ir politikos verslo organizacijų. Ji taip pat suteikia unikalią galimybę studentams ištirti valdymo veikimą naudojant "rankas" ekvivalentas patirtimi, kurios teikia tai, ką iš tiesų vyksta verslo pasaulyje supratimą - suvokimas nėra lengvai gaunami per tradicinių paskaitų metodai.

Verslo administravimo bakalauro laipsnį Marketingo yra skirta studentams, kurie nori siekti bet iš daugelio įvairių karjeros rinkodaros srityje. Programa apima bendrą apžvalgą apie šiose srityse: vartotojų ir verslo-verslui rinkos planavimo, produkto kūrimo, vartotojų elgsena, marketingo tyrimai, Integruotos marketingo komunikacijos (ty reklama, ryšiai su visuomene, pardavimo) ir pasaulio liudijimą. Rinkodaros Laipsnis programa orientuota į strateginių taip pat taktinių, rinkodaros koncepcijas. Jis apima produktą, kainą, rėmimą ir fizinį paskirstymą visoje savo kursus. Kursai pabrėžti šiuolaikinių metodų naudojimą ištirti, analizuoti ir spręsti įvairias rinkodaros poreikius per įvairias aplinkosaugos problemas ir galimybes.

Misija

Abiturientų galės:

• Suprasti, kad svarbų vaidmenį rinkodaros vaidina atsižvelgiant į susitikimo strateginius organizacijos tikslus.

• Pademonstruoti veiksmingą informacijos raštingumo ir bendravimo, kaip jie taikomi rinkodaros pasitelkiant mokslinius tyrimus ir išraiška raštu ir žodžiu idėjas.

• Pademonstruoti gebėjimą naudoti su marketingo koncepcijų, teorijų ir įvairių įrankių tiek individualiai ir komandoje pagrindu.

• Pademonstruoti žinias projektavimo, įgyvendinimo, kontrolės ir vertinimo funkcijas, susijusias su prekyba.

• suvokti, kaip įvairios aplinkos ir etiniai iššūkiai įtakos produktų ir paslaugų rinkodarą.

• Pratimai kritinių rinkodara mišinys strategijos dalyvauja mokslinių tyrimų, analizės, taikymo ir vertinimo.

• Paaiškinti ir taikyti bendrąsias teorijas ir problemas, susijusias valdymo praktika.

• Pademonstruoti veiksmingas žodžiu ir raštu išnaudotas per įvairių sričių verslo aplinkos ryšius.

• Pademonstruoti gebėjimą integruoti įvairių valdymo technologijas per valdymo funkcijas.

• Suprasti etines problemas, susijusias su verslo sprendimais.

• Pademonstruoti gebėjimą efektyviai valdyti žmogiškuosius išteklius ir sutelkti dėmesį tiek vidaus ir išorės klientų svarbą.

• Identifikuoti ir analizuoti veiksnius kritinių į strateginį planavimą, įskaitant ekonominius principus, susijusius su organizacinės elgsenos.

• susieti žinias ir patirtį, reikalingą kritiškai mąstyti ir kūrybiškai, atsižvelgiant į verslo sprendimus.

dekanas

Dr.Mohamad almasry yra verslo administravimo programos direktorius Egipto E-mokymasis universitete (EELU).

Jis yra atsakingas už veiklos valdymą ir įgyvendinimą akademinių programos aspektus.

Jis specializuojasi apskaitos ir informacinių sistemų.

Jis gavo daktaro laipsnį į apskaitos informacinių sistemų iš Alazhar universitetas, Kairas, Egiptas.

Be to, jis yra mokslo asociacijų, įskaitant Amerikos asociacijos E-komercija (AAE), JAV, E-commerce konsultantų instituto (Certified E-komercija konsultantas ™), JAV, Egipto asociacijos švietimo technologijų (EAET) narys ir Egipto asociacijos mokymo programų ir mokymo metodai (ECCI).

Programa mokoma:
  • Anglų

Peržiūrėti 5 daugiau kursų EELU Egyptian E-Learning University »

Šis kursas yra Internetinės
Start Date
Rgs. 2020
Duration
Pagal vietas
Pagal datą
Start Date
Rgs. 2020
Galutinis paraiškų davimo terminas

Rgs. 2020

Location
Galutinis paraiškų davimo terminas
End Date