Technologų verslo ir institucijų komunikacijos kursai
Instituto Séneca - Centro Internacional de Postgrado
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Madrid, Ispanija
Kalbų studijos
Ispanų kalba
Studijų formatas
Nuotolinis mokymasis
Trukmė
6 months
Tempas
Susisiekti su mokykla
Mokestis už mokslą
EUR 750 / per semester *
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Sep 2024
* Seneca fondas
Įvadas
Senekų instituto teikiamas technikos ir verslo komunikacijos kursas yra įdomus mokymas tiems, kurie nori dirbti komunikacijos srityje arba jau atlieka su šia sritimi susijusias funkcijas ir nori gilinti žinias ar atnaujinti jas.
Komunikato valdymas yra labai svarbus, nes kiekviena organizacija turi bendrauti su savo aplinka, taip pat žino, kaip ją suformuluoti, per įvairius kanalus ir skirtingų tipų žiniasklaidą.
Šis kursas rengia specialistus darbo srityje, turinčią didelę kvalifikuoto personalo paklausą tiek privačiame sektoriuje, tiek viešajame sektoriuje ir visuose sektoriuose.
Akreditacija
Šis 250 valandų ir 25 ECTS (Europos kreditų perkėlimo sistemos) technikos kursas verslo ir institucinių komunikacijų srityje turi Murcia katalikų universiteto - UCAM diplomą, kurį pasirašė Senecos institutas ir UCAM ,
Studijų programa
Metodika
Šis verslo ir institucinės komunikacijos techniko kursas siūlomas tik „on-line“ versija.
programa
Šio kurso programą sudaro 12 modulių:
- Įvadas į bendravimą
- Komunikacijos skyrius
- Vidinė komunikacija
- Išorinis bendravimas
- Praktiškas ir profesionalus informacijos rašymas
- Korporacinis Bendravimas
- Komunikacijos planas
- Renginio organizavimas
- Krizinės situacijos valdymas
- Reklamos ir rėmimo sutarčių valdymas
- Institucinė komunikacija
- Protokolas ir ceremonija
(užpildykite formą, kad sužinotumėte kiekvieno modulio turinį)
Programos rezultatas
tikslai
- Įgyti gilių verslo ir institucinės komunikacijos žinių, diegti ar tobulinti informacines sistemas.
- Žinokite efektyviausius įrankius, kad pasiektumėte tvirtą aktyvų buvimą žiniasklaidoje.
- Tinkamai nukreipkite skirtingus vidinius ir išorinius informacijos srautus, vykstančius bet kuriame subjekte, tiek viešajame, tiek privačiame.
- Ugdykite kritinį jausmą, kad teisingai ir profesionaliai sukurtumėte komunikacijos planą, apimantį visus suplanuotus veiksmus.
- Susipažinkite su kiekviena komunikacijos vadovo funkcija, efektyviai ją valdykite organizacijoje.
- Skatinkite gebėjimą analizuoti informaciją, kad nustatytumėte galimas problemas ar rizikas, ir aktyviai pasiūlykite sprendimus.
- Įvertinti stiliaus svarbą, naudojant naujienų rašymo ir pranešimų rengimo būdus.
- Suprasti ir mokėti naudoti reklamos ir viešųjų ryšių veiksmus kaip komunikacijos valdymo palaikymą ir papildymą.
- Žinoti Institucinės komunikacijos lygmenis ir visas kiekviename iš jų pasitaikančius ypatumus ir ypatumus.
- Įsigykite į Protokolo ir Ceremonijos normas ir taisykles, kad užtikrintumėte bet kokio renginio, suburiančio asmenybes, sėkmę.
Programos mokestis už mokslą
Idealūs studentai
Kam jis skirtas
- Bet kurios disciplinos specialistams, kurie nori įgyti šią specializaciją, kad atvertų naujas darbo galimybes.
- Žurnalistikos, reklamos ir viešųjų ryšių bei rinkodaros studijų absolventams, papildantiems mokymus.
- Tiek įmonių, tiek įstaigų komunikacijos vadovams, norintiems gerinti savo funkcijų vykdymą.
- Atsakingiems už žmogiškųjų išteklių, rinkodaros ir komercijos sritis, už visapusiškas komunikacijos žinias.
- Spaudos ir protokolo tarnybos pareigūnams, kuriems reikia vadovauti naujoms kompetencijos sritims.
- SVV vadovams, kuriems reikia žinoti komunikacijos priemones, kad jų pranešimai būtų veiksmingesni.