Read the Official Description

Socialinė žiniasklaida tapo viena dominuojančių komunikacijos formų skaitmeninėje erdvėje, drastiškai pakeitusi tradicinius vartotojo ir verslo santykius. Šiuolaikiniai specialistai turi žinoti, kaip pasinaudoti šiais svarbiais rinkodaros kanalais, kad išplėstų savo verslą ir apsaugotų savo reputaciją. Šis kursas suteikia tvirtą pagrindą tiems, kurie ketina statyti ir apsaugoti savo prekės ženklą socialinės žiniasklaidos pasaulyje, todėl šiandien užsiregistruokite, kad pradėtumėte mokytis.

Kurso informacija

1 LESSON - pažinti socialines žiniasklaidos priemones

Kas yra socialinė žiniasklaida? Kokie pagrindai? Kaip tai daro įtaką jūsų verslui? Jūs tiksliai sužinosite, kodėl jūsų verslas turėtų naudoti "Social Media Marketing", kaip priemonę, kaip pasiekti daugiau klientų. Mes pristatome socialinį turinį ir jo naudą norėdami pasiekti daugiau pasekėjų. Mes susipažinsime su jūsų auditorijos identifikavimo pagrindais ir tinkamą jų taikymą, kad galėtumėte pasinaudoti šiomis žiniomis kurdami prisijungusiųjų pasimatymų bendruomenę, kurios gali būti perkeltos į klientus.

2 pamoka - žinojimas apie jūsų auditoriją

Socialinė žiniasklaida - tai viskas apie pokalbį internete. "Social Media Marketing" yra tai, kaip paversti šį pokalbį potencialiais klientais į jūsų verslą. Jei nežinote, su kuo jūs kalbate, kaip jūs galite žinoti, ko jie nori kalbėti? Šioje pamokoje mes ieškome jūsų potencialios auditorijos, kaip tinkamai kalbėtis su ja ir kaip paversti platesnę auditoriją į potencialius klientus, o jūsų potencialūs klientai.

3 pamoka. Platformos. Socialinis turinys

3 pamokoje mes pažvelgti į pasinerti į socialinių žiniasklaidos pasaulį, pasinaudodami tokiomis priemonėmis kaip "hashtags" ir tendencijos, kad būtų galima nuolat atnaujinti viską aplink mus. Mes kalbame apie sparčiai besivystančių platformų pobūdį, naudodamiesi jais naudodamiesi ir ieškodami tam tikrų priemonių, kad mūsų turinys būtų tinkamas ir įdomus. Kurdami puikų turinį, mes užtikriname, kad prasmingai bendraujame su pačiais stipriausiais vadovais, kuriuos galime paversti labiausiai ištikimais pirkėjais.

4 pamoka - vartotojo sukurtas turinys - "YouTube", "Instagram"

Pasaulyje, kuriame vaizdo įrašai ir nuotraukos sukuria stipriausią socialinės žiniasklaidos turinį, kaip mes naudojame šias priemones, kad galėtume tinkamai įsitraukti į mūsų klientus? Masto konkurencinėje aplinkoje, kurioje kokybė ir vertė yra skirtumas tarp konversijos ir akcijos, mes žiūrime į populiariausias platformas, kuriose naudojamos šios medijos, ir kaip mes galime jas panaudoti, kad sukurtų turinį, kuris vaizdus paverčia vaizdais ir atveria pirkėjus.

5 pamoka - "Facebook" reklama

Ar norite suprasti, kaip gauti ir išlaikyti tinkamus klientus? Šioje pamokoje mes parodysime, kaip nukreipti savo auditoriją švino kartoms. Jūs sužinosite, kaip kurti turinį ir gauti tą turinį prieš tinkamą auditoriją, norint padidinti konversijas. Svarbiausia, mes parodysime, kaip stebėti savo sėkmę.

6 LESSON - Pardavimų kanalas - pavedimas pirkėjams

Sukūrę stiprią socialinės žiniasklaidos dalyvavimą, nustatė savo auditoriją ir sukūrė nuolatinį patikimą švino srautą, o ko tada? Ar žinote tikėtinus skaičiavimus, susijusius su konversija ar iškritimu? Ar žinote pakartotinio verslo vertę? Svarbu suprasti kliento keliones pardavimo kanalą. Mes norime paversti klientus pirkiniais, bet ir didinti šių pastangų efektyvumą, o mūsų pirkėjai vėl grįžta kaip ištikimi pakartotiniai klientai.

7 pamoka. Duomenis valdoma rinkodara

Per pamoką 7 aptariame, kaip svarbu analizuoti mūsų duomenis, kad suprastume, kaip veikia mūsų socialinės žiniasklaidos pastangos. Mes pristatome daugybę procesų ir įrankių, kurie padės valdyti mūsų sprendimų priėmimą, kad galėtume pakeisti mūsų kampanijas maksimaliam poveikiui. Nepamirškite, kad duomenys perduoda sprendimus profesionaliems rinkodaros specialistams ir leidžia jums kontroliuoti savo likimą socialinėje erdvėje ir kaip gauti maksimalią maksimalią investicijų grąžą, optimizuojant jūsų efektyvumą.

8 pamoka. Strategija. Proceso apmokėjimas

Mūsų baigiamojoje šio įžanginio kurso pamokoje mes pažvelgime į socialinę žiniasklaidą iš "investicijų grąžos" perspektyvos. Kaip mes galime panaudoti kokybišką turinį, kad gautume išmatuojamą komercinę naudą? Mes ištirti elektroninės komercijos pasaulį, pažvelgti į keletą skirtingų modelių ir požiūrių bei sužinoti, kaip optimizuoti turinį ir kanalus, kad užtikrintume aukštą investicijų grąžą mūsų verslui. Mes imsimės viską, ką iki šiol išmokome, ir ieškome, kaip visa tai sujungti į strategiją, kuri ne tik veikia, bet ir veiksmingai ir pelningai.

Pradėkite mokytis dabar

Program taught in:
Anglų

See 8 more programs offered by Shaw Academy »

Šis kursas yra Internetinės
Start Date
Open Enrollment
Duration
4 savaites
Ištęstinės
Price
50 EUR
per mėnesį
By locations
By date
Start Date
Open Enrollment
Application deadline

Open Enrollment