Skaitmeninės rinkodaros magistro laipsnis
UNIR
Pagrindinė informacija
Pasirinkite vietą
Universiteto vieta
Logroño, Ispanija
Kalbų studijos
Ispanų kalba
Studijų formatas
Nuotolinis mokymasis
Trukmė
1 metai
Tempas
Ištęstinės
Mokestis už mokslą
Susisiekti su mokykla
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
Įvadas
Mokykitės skaitmeninės rinkodaros eksperto pagrindiniame internetinės metodikos universitete
Internetinis skaitmeninės rinkodaros magistras moko jus kaip naujausių internetinės rinkodaros tendencijų, pritaikytų verslo pasauliui ir įmonių skaitmeninimui, ekspertą. Iš novatoriškos programos, paremtos praktiniu, interaktyviu turiniu ir realiais atvejais, sužinosite SEO ir SEM strategijas, našumą, socialinę žiniasklaidą, el. Paštą, mobilųjį arba atvykstamąjį rinkodarą.
Be to, galite studijuoti šias specializacijas kaip skaitmeninės rinkodaros magistro papildymą:
- Didžiųjų duomenų rinkodara (9 ECTS)
- Neuromarketika (12 ECTS)
- Reklamos strategijos (12 ECTS).
Meistras papildo jūsų mokymą praktiniais seminarais pagal naujus rinkos poreikius. Išmokite naudotis pagrindiniais įrankiais, tokiais kaip „ Google Ads“, „Google Analytics“, SEO, SEM, „Wordpress“ ir „Facebook Ads“ .
Tikslai
Skaitmeninės rinkodaros magistras suteikia išsamių žinių apie internetinę rinkodarą, taikomą verslo pasaulyje. Su juo išmoksite priimti sprendimus, aptikti galimybes ir apibrėžti strategijas, kurios optimizuoja bet kurios įmonės buvimą internete.
Šio magistro tikslai yra šie:
- Įsisavinti tinkle taikomą strateginę rinkodaros kryptį .
- Apibrėžkite sėkmingas strategijas naudodamiesi įvairiais pardavimo internetu kanalais, tokiais kaip socialiniai tinklai, kelių įrenginių ar filialų rinkodara.
- Žinoti technologijas, reikalingas internetinėms parduotuvėms kurti.
- Taikykite pagrindinius sėkmingos svetainės kūrimo ir valdymo veiksnius.
- Veiksmingai naudokite pažangias internetinės reklamos koncepcijas, atsižvelgdami į tikslus ir strategijas.
- Plėtoti komunikacijos veiksmus ir turinio kūrimą socialinėje ir skaitmeninėje žiniasklaidoje.
- Žinoti verslo žvalgybos įrankius internetinėje srityje su realiais sėkmės ir nesėkmės atvejais internete.
- Sukurkite ryšių su klientais valdymo (CRM) strategiją.
Bendra informacija
- Trukmė: 1 mokslo metai
- Asmeniniai egzaminai: kiekvieno semestro pabaigoje
- ECTS kreditai: 60
- Metodika: 100% internetinis švietimas
- Tiesioginės internetinės klasės
- Asmeninis mokytojas
metodika
Tiesioginės internetinės klasės
Mes siūlome studentams galimybę kasdien lankytis tiesioginėse internetinėse pamokose. Šių užsiėmimų metu mokiniai galės bendrauti su mokytoju ir realiu laiku spręsti jų klausimus, dalindamiesi žiniomis ir patirtimi. Treniruočių ritmas, kiek įmanoma, pritaikomas kiekvienos mokinių grupės poreikiams. Nelankymas gyvoje klasėje nereiškia, kad jos nepraleidi. Visus seansus galima atidėlioti tiek kartų, kiek norite. Taigi studentai, negalintys sekti klasės gyvai, nenukenčia.
Didaktiniai ištekliai
UNIR virtualiame miestelyje pateikiama daug įvairaus turinio, pagal kurį galima paruošti kiekvieną dalyką. Ši medžiaga yra sudaryta taip, kad palengvintų judrų ir efektyvų mokymąsi. Tokiu būdu galima susipažinti su temomis, kurios plėtoja programos turinį, pagrindines kiekvienos temos idėjas (parengė dalyko dėstytojai), papildomą audiovizualinę medžiagą, veiklas, skaitymus ir vertinimo testą.
Be to, turėsite prieigą prie meistriškumo kursų konkrečiomis temomis ir galėsite dalyvauti forumuose, pokalbiuose ir tinklaraščiuose, kuriuose bendraujate su mokytojais ir kolegomis, plečiant žinias ir sprendžiant galimas abejones.
Asmeninis auklėtojas
UNIR kiekvienas studentas turi asmeninį auklėtoją nuo pat pirmos dienos, kurį visada galima gauti telefonu ar el. Paštu. Kuratoriaus vaidmuo yra esminis kiekvieno studento trajektorijoje, nes jis yra pats geriausias ryšys su universitetu ir jo atskaitos tašku mokymo procese.
Korepetitoriai siūlo individualų dėmesį , nuolat stebėdami kiekvieną studentą.
- Išspręskite abejones dėl akademinių procedūrų, procedūrų ar konkrečias abejones dėl dalykų.
- Padeda planuoti studijas, kad būtų geriau išnaudotas laikas.
- Rekomenduokite, kokius didaktinius platformos išteklius naudoti kiekvienu atveju.
- Jis dalyvauja studentų studijose, kad padėtų jiems išlaikyti kiekvieną dalyką.
Vertinimo sistema
Norint įvertinti magistro pasiektų tikslų pasiekimo lygį, būtina įvertinti studijų metu įgytas kompetencijas. Galutinis mokymosi vertinimas atliekamas atsižvelgiant į pažymį, gautą toliau pateiktuose punktuose.
- Nuolatinis vertinimas (praktinių atvejų sprendimas, dalyvavimas forumuose, diskusijose ir kitose bendradarbiavimo priemonėse bei vertinimo testas).
- Galutinis egzaminas akis į akį.
- Magistro darbas
Studijų programa
mokymo planas
pirmasis semestras
- Skaitmeninės rinkodaros planas (6 ECTS)
- Į naudotoją orientuotas dizainas (6 ECTS)
- Skaitmeninė reklama ir SEM (6 ECTS)
- Socialinės žiniasklaidos rinkodara (6 ECTS)
- Išplėstinė klientų analizė (6 ECTS)
antroji kadencija
- Mobilioji rinkodara (6 ECTS)
- Atvykstamasis rinkodara ir SEO (6 ECTS)
- Išorinės stažuotės (6 ECTS)
- Baigiamasis magistro darbas (12 ECTS)
Galerija
KARJEROS GALIMYBĖS
Karjeros galimybės
Magistras siūlo studentui daugybę profesinių galimybių kvalifikuotose ir atsakingose pareigose.
Daugelis yra besiformuojančių profesijų, kurioms reikalingas skaitmeninės rinkodaros specialisto profilis, kurių rinkoje vis dar yra nedaug profesionalų, turinčių oficialų magistro laipsnį, o tai yra puiki galimybė mūsų studentams.
Mes pabrėžiame, be kita ko:
- Internetinės rinkodaros direktorius
- Skaitmeninių inovacijų direktorius
- E-verslo vadovas
- Reklamos internete vadovas
- Ryšių su klientais vadybininkas
- Savo skaitmeninės rinkodaros įmonės verslininkas