Skaitmeninės rinkodaros ir socialinių tinklų magistro laipsnis
UDIMA - Universidad a Distancia de Madrid
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Madrid, Ispanija
Kalbų studijos
Ispanų kalba
Studijų formatas
Nuotolinis mokymasis
Trukmė
12 Mėnesiai
Tempas
Ištęstinės
Mokestis už mokslą
EUR 5 460 / per course *
Galutinis paraiškų davimo terminas
18 Sep 2023
Anksčiausia pradžios data
25 Sep 2023
* viso magistrantūros studijų kaina vienu mokėjimu
Įvadas
Universiteto skaitmeninės rinkodaros ir socialinių tinklų magistrantūra (oficialioji) yra itin praktiška programa, orientuota į studento įsidarbinimo galimybių didinimą, suteikianti strateginių ir veiklos žinių vienoje iš pastaraisiais metais labiausiai išaugusių sričių. organizacijų srityje: marketingas skaitmeniniuose kanaluose ir socialiniuose tinkluose kaip komunikacijos su visuomene elementas.
Tai oficiali ir inovatyvi programa, sukurta siekiant prisitaikyti prie naujų poreikių, atsiradusių skaitmenizuojant įmones. Šis magistras turi dvigubą tikslą: viena vertus, palengvinti taikomų skaitmeninės rinkodaros pagrindų įsisavinimą, taikant tinkamą strategiją skirtingiems tikslams pasiekti, atsižvelgiant į sprendimų priėmimo proceso tašką, kuriame klientas; kita vertus, mokymas giliai naudotis įrankiais ir kanalais, suteikiant techninių žinių, leidžiančių mokiniui dirbti skaitmeninius kanalus rinkodaros skyriuje ar agentūroje.
Veikla, kurią studentas atlieka magistrantūros studijų metu, yra pratimai, su kuriais socialinių tinklų ir skaitmeninės rinkodaros profesionalas susiduria kasdien, kartu su programos turiniu ir dėstytojų atranka, kuri didžiąja dalimi. , joje mokymas derinamas su profesine praktika, užtikrinant minėtą praktinį požiūrį ir turinio atnaujinimą bei savalaikiškumą.
skirta
Skaitmeninės rinkodaros ir socialinių tinklų magistro laipsnis daugiausia skirtas socialinių ir teisės mokslų šakų absolventams arba absolventams, ypač komercijos ir rinkodaros, ekonomikos, verslo organizavimo, žurnalistikos, reklamos ir audiovizualinės komunikacijos srityse.
To nepažeidžiant, magistrantūros studijas gali įgyti tie, kurie baigė kitą išsilavinimą, norintys įgyti aukšto lygio mokymą, kuris leistų jiems profesinę projekciją magistro dalyko srityje. Tam bus privaloma atlikti mokymų papildymus, kurie sustiprins su skirtingais dalykais susijusias žinias ir suteiks studentui reikiamų išankstinių žinių, kurios leidžia gauti visas garantijas magistrantūroje.
Šie papildymai susiję su šiomis temomis:
- Rinkodara ir globalizacija.
- Socialiniai tinklai ir bendruomenių valdymas.
Mokymo sistema
UDIMA mokymo modelis pagrįstas nuotoliniu mokymu, intensyviai panaudojant informacines ir komunikacijos technologijas (IKT) ugdymo procesui palengvinti.
UDIMA numato įvairių veiklų vykdymą ir, jei reikia, įveikimą. Procentiniai svoriai, nustatyti kiekvieno dalyko veiklai įvertinti, bus išsamiai aprašyti kiekvieno modulio ar dalyko byloje, esančiame mokymo planuose, ir bus nustatomi iš didžiausio ir minimumo, nustatytų šioje lentelėje:
Dalyvavimas mokymosi veikloje (AA) | 10-20 proc. |
Valdikliai | 10-20 proc. |
Nuolatinio vertinimo veikla (AEC): | 20-50 proc. |
Akis į akį baigiamasis egzaminas | 60% |
IŠ VISO | 100% |
Visuose dalykuose studentas akademiškai stebimas per didaktinės veiklos kvalifikaciją, pagrįstą Europos aukštojo mokslo erdvės ypatumais.
metodika
UDIMA metodika paremta nuotolinio mokymosi sistema, skatinančia nuolatinį vertinimą ir „mokymąsi dirbant“ artimumo, prieinamumo ir mokytojo ir mokinio sąveikos realiuoju laiku aplinkoje, pasitelkiant informacines technologijas.
Mokymo ir mokymosi procesas vystomas virtualiose klasėse, kuriose studentai turi mokymo vadovą su dalyko planavimu. Mokymo metodika užtikrina žinių ir profesinių bei asmeninių įgūdžių įgijimą per nuolatinę vertinimo sistemą, įkūnijamą didaktinėse veiklose, įsivertinimo anketomis ir baigiamuoju egzaminu asmeniškai.
Siekiant skatinti studento studijas ir mokymąsi, rengiami šie mokymo veiksmai:
- Studijuokite didaktikos skyrius per didaktinę medžiagą, kuri yra prieinama studentui ir skirta studijuoti internetu: vadovus, knygas, straipsnius ir kitą bibliografiją, susijusią su tiriamais dalykais.
- Plėtoti ugdomojo mokymo veiklą pasitelkiant prielaidas, praktinius atvejus ir klausimynus, naudojant internetinių mokymo platformų priemones.
- Vykdyti veiklą, susijusią su informacijos paieška ir valdymu.
- Rengti studijas, ataskaitas, projektus, skatinančius profesinius įgūdžius.
- Pasiūlykite mokiniui nuolatinį mokomąjį veiksmą, kuris sudarytų sąlygas teisingam mokymo ir mokymosi procesui, naudojant tolesnių veiksmų strategijas, pvz., internetinius arba telefonus.
- Sukurti nuolatinį vertinimo procesą, leidžiantį perorientuoti mokymosi procesą.
- Studijų programas ir užklasinę praktiką atlikti specializuotuose centruose, kad įgytumėte laipsnio profesinius įgūdžius.
- Skatinti mokslinių tyrimų pajėgumus taikant didaktines strategijas, tokias kaip projektų formulavimas, duomenų analizė, rezultatų tyrimas, išvadų darymas ir bibliografijos tvarkymas.
- Lavinti prezentacijos žodžiu įgūdžius ir akademinių darbų gynimą naudojant biuro automatizavimo mokymo priemonių galimybes.
Karjeros perspektyvas
Dėl savo santykių su darbo pasauliu UDIMA aktyviai dirba siekdama aptikti įgūdžius ir gebėjimus, kurių paklausa dabartinėje darbo rinkoje.
Šis specialus magistro laipsnis suteikia šias profesines galimybes:
- Skaitmeninės komunikacijos vadybininkas.
- Internetinės rinkodaros direktorius.
- SEO konsultantas, SEM.
- Bendrijos vadovas.
- Multimedijos turinio tvarkyklė.
- Atsakingas už turinio rinkodarą.